PDA

צפייה בגרסה מלאה : בר ביצוע, או להמשיך לפנטז?



amir2cv
04-06-06, 02:14
במהלך שיטוטי ברשת, מצאתי את היפיוף הבא:
http://photos.imageevent.com/jimpace/1985jeepscramblercj8/websize/IMGP0006.JPG


http://imageevent.com/jimpace/1985jeepscramblercj8;jsessionid=18hyqnr7 q2.zebra_s


מה דעתכם?
יש מצב להעביר כזה סידור "טסט"?

yogibear
04-06-06, 06:25
לפחות פתחתי את השבוע בחיוך :D בגלל הרוח האופטימית הנושבת משאלתך. הרכב שלי כמו של רבים אחרים - (8 ארוך ) מוגדר בראש ובראשונה - פרטי , הדגש על פרטי. מה יראה בוחן במשרד התחבורה לנגד עיניו? רכב בצורה מסחרית.
כאן אתה מנסה לעבור קטגוריה. גם אם המעבר אינו אמיתי, ואינו כולל את כל ההבחנות החוקיות המבדילות בין פרטי למסחרי, לך תסביר זאת לבוחן. האם לא די בכל הקשיים המוערמים עלינו על כל צעד שעל ושביל?
בכל מקרה, נהנתי מהתמונות, ובעיקר מפנים הרכב....
אגב שמת לך שיש שם פתח של המזגן הממוקם בדיוק מול אמצע כיסא הנהג 8) . את הפתרון הזה הייתי מאמץ "בחום רב " ....
לסיום, סבורני שהרכב לא יעבור בקלות טסט אם בכלל.

tayrie
04-06-06, 06:47
קודם כל מה שאתה רואה בקישור זה אחת התצורות (מהמפעל) של CJ8 SCRAMBLER אמריקאי .

yogibear ,הגזמת בגדול (תצורה מסחרית?!),אני מכיר 2 רכבים בארץ בתצורה דומה של סגירה , אחד של זאביק ועוד איזה הכלאה מטורפת של סיקסופה - כדאי לברר איתם איך מתיחסים לזה בטסט(לא נראה לי שיש בעיה).

בכל מקרה אם התלהבת מזה , אז...
http://www.gr8tops.com/images/zoom/BNXCKI/viewsize/richardson15.jpg
http://www.gr8tops.com/images/zoom/BNXCKI/viewsize/richardson12.jpg

אגב מוכרים סגירות כאלה חדשות , יקר מאוד.

נמרוד
04-06-06, 08:48
לא נראה לי בעייתי במיוחד. המכונאי שלך כבר יעביר טסט, זה הרי לא שינוי מכאני או שינוי מבני מהותי. כנ"ל בכביש עם השוטרים - מה שחשוב להם זה סגור/פתוח, אם כתוב לך סגור וזה סגור בחצי קבינה הזאת - יאכלו את זה. מקסימום אם תרצה להיות יותר צדיק מהאפיפיור (ויותר טיפש מהומר סימפסון), תלך לעמדה מספר 1 (לפני שאתה עושה שיפורים אמיתיים בג'יפ...) ותשנה את מספר הנוסעים הרשום ל2.

yogibear
04-06-06, 08:58
tayrie שים לב למה שרשמתי : " גם אם המעבר אינו אמיתי, ואינו כולל את כל ההבחנות החוקיות המבדילות בין פרטי למסחרי, לך תסביר זאת לבוחן" .
הרי שנינו גם יחד העברנו טסט או שניים בימי חיינו, אתה יודע שמחפשים כל שטות, ואם רכב שאינו מסחרי אך מזכיר מסחרי יגש לרישוי, לך תדע מה יהיו ההשלכות.
הגזמתי בגדול ? למה ? מדינה שאינה מסוגלת לתת תשובות בנוגע לרכבים דוגמת שלנו, מדינה בה הכל מתנהל לפי הצד בה קם פקיד הרישוי או שוטר התנועה, מדינה שאינה מסוגלת לאשר דברים שבמדינות אחרות מאושרים ללא הנד עפעף היא מדינה בה אם תשנה ולו תג אחד ברכבך אתה נתון בפני אפשרות של הורדה מהכביש במקרה הגרוע או סתם כאבי ראש מיותרים.
להזכיר לך כמה פעמים נעצרתי רק בשל היותי רכב שטח? למה ? אז מי הגזים ? אני או המדינה ושיטותיה הבירוקרטיות ?
וכן אני לא מוצא שהרכב המוצג הוא רכב מסחרי, לחלוטין לא, אך צא וחשוב מה יעבור על אותו בוחן משטרתי או בוחן בעמדה מס' 1 . . .

זאביק
04-06-06, 10:04
אתה מתכוון למשהו כזה ?
זה אמנם פתוח מאחורה, אבל אפשר לסגור את זה בקלות.
מבחינת טסט - אף פעם לא ניסיתי להעביר אותו טסט, תמיד המוסך עשה את זה ;-)

משנת 96, סופה מגדרת מסחרי אחוד. גם הפתוחות ?
אולי אלו הסופות לעשות שינוי כזה ?
http://www.zeevik.net/jeeps/image004.jpg

tayrie
04-06-06, 10:06
אני חושב שאתה מגזים בזה שאתה חושב שאם שוטר רואה רכב שנראה לו כטנדר מסחרי וברשיון יראה שרשום 'פרטי' הוא יחשוב שזה עילה להורדה מהכביש...נו באמת.

shmil
04-06-06, 10:58
להזכירכם:

נמכר כבר אז.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=8363

http://www.hamishpat.com/shmil/sale-morgan.jpg

-->