התחברות

צפייה בגרסה מלאה : איזה רכב שטח הייתם קונים כחדש ??



KOOKE
28-06-06, 08:55
השאלה באה להמחיש עד כמה רכבי השטח הם זן נדיר שהולך ונכחד .

נניח ואין מגבלות תקציב ונניח שחפצה נפשי לרכוש בארץ רכב שטח חדש מהניילונים. כוונתי היא לרכב שעיקר יעודו הוא לשטח לא רכב "כביששטח" לא SUV לא ג'יפון עירוני ולא ..

המבחר בארץ מצטמצם לאחד ואולי אולי לארבעה אם נהיה גמישים בהגדרות..

דיפנדר הוא היחידי שבעיני הוא רכב שטח במלוא מובן המילה. אליו אולי ניתן לצרף את הרנגלר ובדירוג נמוך יותר את הפאטרול ואת הG וואגון.

זה כל המבחר בארץ לדעתי - בעולם המצב לא שונה בהרבה לדעתי ??!!!

מה אתם הייתם קונים ??

גם בעולם יש כאלו שמלגלגים על תופעת "רכבי שטח" שאינם יורדים מהכביש.

למי שראה את הסרט "מכוניות" (סרט מקסים שצפיתי בו בשבת עם התאומות) יש בסוף הסרט סצינה קצרצרה ומצחיקה - ג'יפ ויליס ישן מעביר סידרת שטח לרכבי שטח עירוניים שמעולם לא נסעו בשטח ואיזה האמר נוצץ עם ג'אנטים ממגנזיום עומד רועד בקצה הכביש ומפחד לרדת לשטח מחשש שייכנס לו אבק לג'אנטים..פחחחחחח

שלמה

שחר
28-06-06, 09:01
יונימוג U4000

Saar
28-06-06, 09:35
רנגלר unlimited.

אם אפשר אדום או צהוב בבקשה :razz:
(גרסת רוביקון תתקבל בברכה)

תודה,
סער.

yogibear
28-06-06, 09:55
דיפנדר 110 פתוח .

ואם כבר ללכת על גדול ... רק אונימוג.

grand
28-06-06, 09:57
עם כל הכבוד לדיפנדר...................
רנגלר רוביקון UNLIMITED הנעול כפול , בתוספת קיט רוביקון + 33" זה הרכב שלי.

GodsFather
28-06-06, 11:55
לנד-קרוזר 73 ודגמיו עוד אפשר לקנות בארץ ?

פיק-אפ'ס אתה גם סופר או רק ג'יפים קלאסיים? שיהיה לי כיוון :-)

סופה פרטית יש? או שאני לא מעודכן?

shyy
28-06-06, 12:25
אני ההיתי דווקא הולך על פטרול חדש ומשפר אותו.
גם נוח וגם יש יותר מקום מהדיפנדר

tayrie
28-06-06, 12:31
דיפנדר הוא היחידי שבעיני הוא רכב שטח במלוא מובן המילה. אליו אולי ניתן לצרף את הרנגלר ובדירוג נמוך יותר את הפאטרול ואת הG וואגון.

:confused:
שלמה , אל תתבלבל ... פלסטיקים לא עושים רכב שטח לפחות טוב, ועיצוב קרבי ליותר טוב , זה שבארץ ג'יפאים "מתקדמים" בוחרים בדיפנדר כנ"ל יחידות מיוחדות מוסיף מאוד לתהילה שלו , אבל אל לנו לשכוח שהאפשרויות פה מאוד מוגבלות ומדובר בלא יותר מהתפשרות (כואבת) .(רכב ללא נעילות , שכדי להוסיף נעילה אחורית צריך לחזק ציריות באלפי שקלים , גם המתלים שבהם הוא כביכול מתהדר פחות טובים בהשוואה לאחרים[מתלה קדמי כמובן])

בהשוואה מושכלת אני בטוח שהדיפנדר יהיה מתחת לכל הרכבים שרשמת , עם SUV אחד לפחות מעליו...

fuksi
28-06-06, 13:21
פטרול

KOOKE
28-06-06, 13:29
פיקאפ לא משאיות לא..רק רכבי שטח ..בארץ ובעולם

סופה כבר אין (נכנעתי לדעת הקהל לתחנונים של הגב שלי ולפקודה של הקמבצי"ת ועברתי לדיסקו בנזין)

פלסטיקים לדעתי בהחלט הופכים רכב לרכב שטח פחות טוב מפני שיש להם נטייה משונה לנשור במפגשי אקרעי עם בולדר מזדמן.

הנקודה היא שמי שמחפש לרכוש רכב שטח שנבנה מלכתחילה לשימוש בעיקר בשטח כמעט ואין לו מה לרכוש לא בארץ ולא בעולם.

למיטב ידיעתי הדיפנדר והרנגלר רוביקון הם אולי שני דגמי הרכב הסדרתיים היחידים שעדיין מיוצרים מראש עם הצהרת כוונות כה ברורה לגבי הייעוד שלהם - קרי עבודת שטח.

את האמר H1 הפסיקו לייצר, מה נשאר ???

שלמה

GodsFather
28-06-06, 13:43
אני חוזר ושואל - מה עם טויוטה ? לנדקרוזר 73

נעול מהחברה , יכולת שטח מעולה

בני
28-06-06, 14:19
לנד קרוזר 100 דגם אפריקאי, שני סרנים חיים.

ניסן פטרול, נראה לי שיהיה יותר זול להתקין בפטרול טמבונים יעודיים מאשר לחזק את הציריות האחוריות בדיפנדר וזה כאמור רק הכנה לנעילה...... הפטרול מגיע אם נעילה בסטנדרט, אתם זוכרים כן....

דיפנדר.

רנגלר.

אם טנדרים דאבל קבינה נכנסים למשוואה, ובעצם למה לא, אפשר להכליל גם את הטויוטה ויגו, יש קיט הסבה לסרן חי מקדימה תוצרת טויוטה.

כמובן שאם סדרה 70 עדיין מיוצרת, גם היא נחשבת.

ymandel
28-06-06, 15:05
הרכב בנוי מראש לשטח,אין פלסטיקים מיותרים וכמובן הנעילות אורגינליות... בנוסף,כל המכלולים הרגישים "מותבאים" בתוך השלדה המאד מסיבית.אין בעיות"ילדות" ויש שמירת ערך פנטסטית. כך שאם המחיר איננו מהווה חסם-זהו הרכב !

חגי
28-06-06, 15:49
קיים גם פטרול ללא הפלסטיקים ,כמו של האום .

כמובן אני הייתי הולך על UNIMOG ,אין הגבלה בתקציב לא ?

ofervan
28-06-06, 16:41
יש את הסנטנה הספרדי, דומה מאוד חיצונית לדיפנדר (הם היו מפעל ההרכבה של לנדרובר בספרד במשך עשרות שנים) אבל עם הנדסת אנוש נורמלית (יש רווח בין הנהג לדלת שמאל...), שני סרנים חיים, מנוע דיזל של איווקו, הנעה 4X4 לא קבועה. בהצהרת הכוונות של החברה מצויין במפורש שזה רכב עבודה...
וכמובן את הפינצגאואר, לטעמי רכב השטח האולטימטיבי, עדיף בעיני על היונימוג. שילדת צינור, מתלה נפרד לכל גלגל, שילוב ה-4X4 והנעילות הרוחביות (מובנות, קדימה ואחורה) נעשה "on-the-fly" עד למהירות של 100 קמ"ש... ואם כבר, אז דגם ה-6X6.

נמרוד
28-06-06, 23:10
זה דיון פנטזיות מוטוריות או רציני?

אם אתה רציני שלמה, אז חכה לרנגלר החדש. דגם חדש לגמרי, נראה מעולה, שומר על סרנים חיים, כל אופציות השיפורים, ולראשונה תהיה גרסאת 5 דלתות. אין שום דבר שמתקרב אליו בשורה התחתונה - כנראה.

דיפנדר? גופה. אם אתה מתעקש, שים 300K ש"ח ותקנה. החל משנה הבאה, כל שנת דגם יכולה להיות האחרונה סופית.

האמר H2 וH3, מוגזמים, יקרים, מנופחים, אבל יש להם סרנים אחוריים חיים, נעילות אחוריות אמיתיות מהמפעל, צמיגים גדולים ואיכותיים מהמפעל יותר מכל רכב שטח אחר. מבחינה מכאנית, הם רכב שטח אמיתי.

וסופה 2. היא תגיע לידיים שלנו, דרך מכרזי משטרה ומשמר הגבול. הלוואי שגם ישירות, אבל כנראה לא יהיה.

מכל הנ"ל, סופה 2 כמו שהיא היא הג'יפ שאני הייתי רוצה, עכשיו. או רנגלר רוביקון כמובן, אני לא יודע מה יותר פנטזיה :-|

KOOKE
29-06-06, 08:30
נמרוד

מבחינתי זהו דיון על פנטזיה מוטורית בתחום השטח.

רק שאצלי גם הפנטזיות הן ריאליות (יש סתירה פנימית..אני יודע) כלאמר רכב שניתן לגשת מחר בבוקר לסוכנות ולרכוש אם כמובן יש את התקציב.

בכל אופן זה גם מנסה לעורר את הדיון הנדוש בעניין היעלמותם של רכבי השטח.

שלמה

KOOKE
29-06-06, 08:34
בעניין הסופה 2 -

נכון שאין כוונה לייצר לשוק האזרחי בגלל חוסר כדאיות - המחיר לאזרח אמור להיות כ- 250K ש"ח.

אבל נניח ואני פונה למפעל וסופר להם 250K ש"ח על השולחן האם יש איזו שהיא מניעה שהם ימכרו לי אחת ???

שלמה

ארז
29-06-06, 08:57
:confused:
.(רכב ללא נעילות , שכדי להוסיף נעילה אחורית צריך לחזק ציריות באלפי שקלים , גם המתלים שבהם הוא כביכול מתהדר פחות טובים בהשוואה לאחרים[מתלה קדמי כמובן])



חיים אתה ובני(בהמשך הדיון) טועים ומטעים, אתם מדברים מחוסר ידע(סתם לא מעודכנים כנראה), מכיוון שהדיון על רכב חדש אז יש כמה דברים לא נכונים בדבריכם
1 הדיפנדר מגיע עם מערכת ETC("נעילות" אלקטרוניות) מאוד אפקטיביות(בעיקר בגלל הנעילה המרכזית), עד לרמה שאפילו אני חושב שלא צריך להתקין בדגמים החדשים נעילות מכניות(ואני שונא אלקטרוניקה).
2 הדיפ' האחורי שונה מסרני הסולסברי (הסרן האחורי של הדגמים הישנים), אין תופעות של שבירת ציריות יותר.
3 גם בדגמים הישנים ניתן להתקין נעילה על ציריות אחוריות כל עוד אתה על צמיג מקורי(הגדול באינץ מהצמיג מוגדל של הסופה-32") אתה כנראה לא תשבור כלום, הדבר אגב לא נכון (לדעתי) אם מתקינים נעילה אוטו' במקרה כזה אני חושב שזה כן עניין של זמן עד שהציריה האחורית תשבר.
4 הציריות הקדמיות והפעמונים מאוד חזקים, יש לי 3 לקוחות שנוסעים כבר שנה על צמיגי 35" עם ציריות/פעמונים קדמיים מקוריים ללא שברים(עם כמובן נעולים ק+א), יש עוד לפחות 10 כאלו עם צמיגי 33"
5 כל זה לא גורע מזה שאני בהחלט חושב שהציריות האחוריות של הדיפנדר שוות לתחת והם חתיכת פסולת בניין......


לגבי הדיון עצמו(שלא תחשבו שאני מגן על הדיפנדר....) אם רכב חדש לי באופן אישי היה מאוד קשה לשכנע את עצמי שאני מוכן לשלם 300K על מלגזה....אהה, סליחה, על דיפנדר....
אם רכב חדש הייתי רוצה מהמבחר בארץ ניסן פטרול ולשפר אותו.
רכבים ישנים יותר,(בהנחה שאני לא מעוניין ברכב פתוח,דבר שכרגע הוא חובה לרכב שלי), הבחירה הראשונה שלי הייתה טויוטה 80
http://img232.imageshack.us/img232/4926/img52439ha.jpg

אחרי זה בא הדיפנדר,סדרה 70 של טויוטה.
הרוביקון מבחינתי הוא הרכב הסדרטי הסטנדרטי הטוב בעולם(לשטח כמובן) ,אבל מחירו בארץ הוא מגוכך,מה שהיה מביא אותי לקנות רכב אחר עם פונטציל טוב ולשפר אותו.

מאיר רוטברג
29-06-06, 09:02
פנטזיות או רצונות?


הכי בא לי מזה שנים זה F250 סופר הבי דיוטי

אז בא לי ..............

סופה סימן 2 מנוע 5700 דנה 44 קדימה אחורה ,
גיר טיפטרוניק
וכל שאר הגודיס המתאימים,

יודעים מה
רק תגידו איך עושים לרכב הנוכחי שלי גיר טיפטרוניק ואני לא מחליף בכלל

osi90
29-06-06, 10:21
כאשר הכסף לא ממש מהווה מגבלה - ניסאן פטרול.
איכות חיים מצויינת, כמו פרייבט בפנים.
מרווח.
חזק דיו (תמיד אפשר לשפר, למרות שאני לא רואה צורך).
מוסיף נעילה קדמית וגמרנו.
לטעמי הרכב האידאלי.
אבל....
גם כאשר הכסף לא מהווה מגבלה, אני לא יודע אם הייתי רוכש פטרול בלב שקט, אני עדיין בטראומות מהשרות במוסכי קרסו.

grand
29-06-06, 11:52
ארז.
ה80 של ליאור?
תמונות יתקבלו בשמחה.

KOOKE
30-06-06, 01:33
על פי הידיעות באינטרנט עומדים לייבא לארץ לשוק האזרחי את ה- F250 כך שמאירקה אתה בהחלט יכול להגשים את רצונותיך וייתכן שזו גם תהיה הוצאה מוכרת.

שלמה

ארז
30-06-06, 02:01
אכן הרכב של ליאור, רכב בתולי יפיפה, בנוי מסיבי מאוד, מנוע חזק, בקיצור קנייה שווה ומוצלחת, היה אצלנו השבוע לסדרת מיגונים custom ...

http://img444.imageshack.us/img444/6066/img52442ff.jpg

אגב אם מדברים על איזה SUV הייתי מוכן לקחת(שבמקום הראשון בהחלט הסדרה 80/100)שכחתי לציין את המובנים מאליו, הגראנד צרוקי(שחייב לעבור סדרת כושר רצינית) או עדיף דיסקברי 2003/2004 עם כריות אוויר ומערכת AEC, רכב שקרוב מאוד לשלמות בעיני(מבחינת שטח,מהלך מתלה גדול מאוד ב2 הסרנים ויציב כמו שאף רכב שטח לא)

YNV
30-06-06, 10:22
אם נשארים במסגרת החוק, לפטרול יש מידת צמיגים מטופשת שלא מאפשרת החלפה בצמיגי שטח ראויים. עדיין, בגרסא הערומה הוא החלום.
החלום הבא בתור הוא הסופה2, שבגלל טפשות ממסדית תשאר בגדר חלום (וחלום בלהות על מילואים).
דיפנדר 110 הוא חלום מספר 3.

יניב

mober
12-07-06, 00:36
מה עם הפולקסווגן טארג?

חנן-ג'יפולוג
12-07-06, 00:50
זו היתה השאלה המקורית:


כוונתי היא לרכב שעיקר יעודו הוא לשטח לא רכב "כביששטח" לא SUV לא ג'יפון עירוני ולא ..

מתחבר לך עם טוארג?

mober
12-07-06, 02:47
מתחבר לך עם טוארג?

עם הטארג רצית להגיד?

bubu
12-07-06, 07:09
אם לחלום אז עד הסוף!

רכב שטח לשטח בעניי הוא ה H1

גלגלים 37
נעילות א+ק

למרות שאני חושב שהופסק היצור לאזרחות לא מיזמן

הרכב נבנה לשטח .
הוא לא טוב בעיר ,לא חסכוני בדלק, מרעיש בטרוף, להחליף גלגל צריך להיות מאד חזק.........

אבל יש לו את זה בשטח.

טוב צריך לחזור לסמוראי

יום טוב

לורן

נמרוד
12-07-06, 09:11
מה עם הפולקסווגן טארג?

אתה מתכוון לפולקסוואגן פאסאט סטיישן מוגבהת עם ריפודי עור?

גיא
12-07-06, 09:32
ואתמול ראיתי ברמת החייל אחד ( פאסאט מוגבה עם ריפודים ... ) עם גלגל ספייר על הדלת האחורית סטייל ספורטאז'

הוא גם חנה על המדרכה במצב שטח מוגבה.

אין מה להגיד, לאוטו יש פוזה. לא לטעמי, אבל יש.

barak4*4
12-07-06, 14:40
אתה מתכוון לפולקסוואגן פאסאט סטיישן מוגבהת עם ריפודי עור?

וזאת עוד מחמאה.
אני רואה בו יותר כגולף על סטרואידים.
אגב, זוכרים איך קראו לדגם של הגולף עם ה-4X4?
קאנטרי, זה השם שצריך לתת לטווארג - נוסע לקאנטרי וחזרה.http://jeepolog.com/forums/images/smilies/icon_twisted.gif

http://img98.imageshack.us/img98/5821/fax8440hl.jpg (http://imageshack.us/)

http://img98.imageshack.us/img98/730/vwgolfcountryred7mv.gif (http://imageshack.us/)

http://img98.imageshack.us/img98/9784/5e29gk.jpg (http://imageshack.us/)

ILIYA
12-07-06, 15:33
רק ג'יפ רנגלר , צבע ירוק כהה , וחבל שאין אפשרות לרוביקון .

fuksi
12-07-06, 16:32
אתה מתכוון לפולקסוואגן פאסאט סטיישן מוגבהת עם ריפודי עור?

לטוארג אין "חבילת שטח" בדומה לפורשה קאיין?

GodsFather
12-07-06, 17:52
**** אין צורך לצטט תגובה שלמה, בייחוד כזו עם תמונות.
זה מעצבן את העין !!!! *****
ראיתי אחת כזו (אני מדבר על הגולף ולא הטוארג) ליד הבור בת"א השבוע. עם גלגל ספייר מאחורה "כמו ספורטאז'"

האמת, נראה מאד מדליק כרכב שטח רך, למישהו יש נסיון עם הרכב ?

אלון_ק
12-07-06, 18:21
שמרו על הדיון ממוקד, בבקשה.

דרור הראל
12-07-06, 19:05
יונימוג,עם תא שינה,ומקום להעמיס את ה"הארלי".
אבל אני הייתי מסתפק ב 100000 ש"ח כדי להחליף למנוע חדש מהניילון בדיפנדר שלי+נעילות,ציריות ומערכות מיתלים.
חוץ מזה אני חייב לומר שהדיפנדר הגשים לי חלק גדול ומרכזי מהפנטזיות המוטוריות שלי (חוץ מאלו שקשורות לאופנועים).
דרור הראל

Bulldog
12-07-06, 20:17
הוריקן, אני צריך לפרט?

GodsFather
12-07-06, 22:20
הוריקן, אני צריך לפרט?

סליחה , אבל אם לא איכפת לך...

Bulldog
12-07-06, 22:38
http://www.google.com/search?hl=en&rls=GGLG,GGLG:2005-52,GGLG:en&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=jeep+hurricane&spell=1

Gilad
13-07-06, 16:33
רכב שראיתי באוסטרליה - משאית שטח עם ארגז מגורים מדוגם.
מאחורה על נגרר שטח עומדים זוג טרקטורונים
ויש מצב שמאחורה היה תלוי אופנוע שטח ...

אשר צור
13-07-06, 16:38
אם אני חוזר לשאלה של KOOKE אזי לדעתי התשובה היא ניסן פטרול.
רכב נוח ומפנק, מוכן לשטח כמעט לגמרי, מקסימום עוד 10-12Kעל מתלים ומיגונים.
לדעתי עדיף על הדיפנדר המפגר, וה-G המוגזם.
יש גם מוסכים טובים בארץ, למשל מוסך הנעות המעולה, בכרמיאל.
אפילו המחיר שפוי, יחסית למחירי המכוניות המטורפים בארצנו המעצבנת.

-->