צפייה בגרסה מלאה : קיט הגבהה
שימוש בקפיץ של סונומה להגבהה מאחור בתוספת שאקל ארוך.
בתמונה 2 העלים העליונים של הסונומה לאחר חיתוך העין מתווספים לקפיץ הקיים.
סט אפ זה נותן 4.25 אינץ' גובה.
http://img133.imageshack.us/img133/5456/p52500292qk.th.jpg (http://img133.imageshack.us/my.php?image=p52500292qk.jpg)
כך זה נראה גמור
http://img215.imageshack.us/img215/627/p52500324xb.th.jpg (http://img215.imageshack.us/my.php?image=p52500324xb.jpg)
קדימה הותקנו סלילים של רוביקון 3.5 אינץ' הוחלפו צינורות בלם וזרועות תחתונות.
האוטו יחסית רך מאחור קצת יותר קשה קדימה.
בנוסף עשיתי שינוי באוזן האחורית של הבולם, חתכתי קיצרתי והלחמתי חזרה על הסרן.
התוצאה שיפור המרווח.
מיצב אחורי פורק והקדמי מנותק, לא מרגיש שום שינוי בנסיעה.
שלשום נסעתי לצפון שגלגל רזרבי על הגג ובנוסף גגון עמוס בציוד לינה ולא הייתה שום בעיה בתפקוד, האוטו מרגיש יציב ואין תחושה של גלגול יתר.
http://img80.imageshack.us/img80/9753/p70801286su.th.jpg (http://img80.imageshack.us/my.php?image=p70801286su.jpg)
http://img133.imageshack.us/img133/4196/p70801292cv.th.jpg (http://img133.imageshack.us/my.php?image=p70801292cv.jpg)
http://img142.imageshack.us/img142/306/p70801300vj.th.jpg (http://img142.imageshack.us/my.php?image=p70801300vj.jpg)
http://img240.imageshack.us/img240/6171/p70801313nu.th.jpg (http://img240.imageshack.us/my.php?image=p70801313nu.jpg)
http://img133.imageshack.us/img133/3921/p70801321hp.th.jpg (http://img133.imageshack.us/my.php?image=p70801321hp.jpg)
http://img133.imageshack.us/img133/8097/p70801342wv.th.jpg (http://img133.imageshack.us/my.php?image=p70801342wv.jpg)
http://img71.imageshack.us/img71/5589/p70801353up.th.jpg (http://img71.imageshack.us/my.php?image=p70801353up.jpg)
http://img142.imageshack.us/img142/2985/p70801360zx.th.jpg (http://img142.imageshack.us/my.php?image=p70801360zx.jpg)
http://img46.imageshack.us/img46/906/p70801387wt.th.jpg (http://img46.imageshack.us/my.php?image=p70801387wt.jpg)
http://img204.imageshack.us/img204/2693/p70801390dr.th.jpg (http://img204.imageshack.us/my.php?image=p70801390dr.jpg)
http://img204.imageshack.us/img204/7185/p70801403iw.th.jpg (http://img204.imageshack.us/my.php?image=p70801403iw.jpg)
http://img204.imageshack.us/img204/2059/p70801413fg.th.jpg (http://img204.imageshack.us/my.php?image=p70801413fg.jpg)
http://img226.imageshack.us/img226/4959/p70801424ik.th.jpg (http://img226.imageshack.us/my.php?image=p70801424ik.jpg)
שימוש בקפיץ של סונומה להגבהה מאחור בתוספת שאקל ארוך.
בתמונה 2 העלים העליונים של הסונומה לאחר חיתוך העין מתווספים לקפיץ הקיים.
עמי,
כל הכבוד על העבודה.
שני קפיצי הסונומה, איפה הם משתלבים בקפיץ הקיים ?
כראשיים ? מתחת לראשי ?
במקום קיימים או בנוסף ?
הקפיץ של הסונומה מורכב מ4 עלים כשהעלה הרביעי לא משתתף פעיל בעבודת הקפיץ למעט הזמן שהאוטו עמוס.במקור הקומבינה שראיתי עושה שימוש בכל הקפיץ,הבחור פירק את הקפיץ שלו ,השאיר רק את המיה חתך את העניים בקפיץ של הסונומה והרכיב את כל הקפיץ קומפלט תחת המיה המקורית .
סט אפ זה נתן לו 4.5 אינטש הגבהה.
לי הייתה דילמה בזמן העבודה לגבי העלים התחתונים בקפיץ של הסונומה,פחדתי שהאוטו יהיה קצת קשה,בדיעבד אני יכול להגיד שהעלים הראשיים של הסונומה (המיה והעלה שמתחת) רכים ונעימים.
היות והיו מורכבים על האוטו שלי שאקלים ארוכים מהקיט של ה-2 אינטש החלטתי לא להשתמש בכל הקפיץ ועשיתי קומבינה על קומבינה.לקחתי את המאיה והעלה שמתחת בקפיץ של הסונומה חתכתי את העניים של המאיה ,פרקתי את הקפיץ שלי הורדתי את העלה שמתחת למאיה ושתלתי את 2 העלים תחת המאיה שלי כשאני משתמש בחבקים של הצרוקי.בנוסף הייתי צריך לשנות את הפין המרכזי לאחד עם ראש יותר ארוך על מנת שיוכל לעבור את הקלין ששמתי ולהגיע לכרית הקפיץ.
באופן כללי אני חושב שזה סט אפ מצויין .כאמור זה נותן הגבהה של 4.25 אינטש.
מקדימה זה כבר סיפור אחר.
עמי.
כל הכבוד על הביצוע.
הצ'רוקי שלך נראה 10 גם מבחינת פרופורציות נכונות וגם מבחינת ההקפדה על כל פרט ופרט.
( חוץ מהבמפ-סטופ הקדמיים שלך שמעצבנים אותי :) )
עמי נראה טוב מאד. אני מבין שהג'יפ מתנהג יפה, מה אתה יכול להגיד על נוחות נסיעה?
נמרוד נוחות זה דבר יחסי.כאחד שבבעלותו גם סי גי אני יכול לומר שהנסיעה בצרוקי נוחה מאד.
מצד שני הסליל של רוביקון ידוע קקשה .בשטח עם הורדת אוויר האוטו רך ונעים.כמו כן יש שיפור ניכר בנסיעה עם או בלי מייצבים.כרגע אני בלי.
אתמול עשיתי סיבוב בבור על הצ'רוקי של עמי, והתשובה היא שלטעמי, האוטו נוסע מצויין, כלומר נוח מאד. הוא נוסע מהר, חותך את הקוליסים בחול בלי בעיה, גם בבאמפים רציניים המתלה עובד ולא סוגר מהלך, אני הייתי חותם על הסטאפ של עמי (שכולל צמיגים 31) מבחינת נוחות - עובר, בגדול.
מה שרואים בתמונה הראשונה זה ספרינג-אובר או שאני הוזה ?
ספרינג אובר מהמפעל. ככה זה בצ'רוקי.
ליגה לאומית ! ומה זה הפין שבולט לו באמצע ?
אגב מה הסיבה שהרכב כ"כ נמוך אם הסטאפ המקורי שלו הוא ספרינג-אובר ?
הפין באמצע זה הבמפסטופ אבל מה זה למעשה ספרינג-אובר (צטערת לא מכיר תמונח הזה )
זה כאשר קפיץ העלה ממוקם מעל לסרן ולא להיפך - היתרון הוא פוטנציאל גובה עדיף ותחתית סרן נקייה מברזלים.
אגב מה הסיבה שהרכב כ"כ נמוך אם הסטאפ המקורי שלו הוא ספרינג-אובר ?
א. הקפיץ המקורי שטוח.
ב. התושבות הן לא כמו בסיקס/סופה מתחת לשלדה. הקפיץ יושב מהצד של קורת השלדה, ולא מתחת, ראה תמונה של התושבת הקדמית של הקפיץ:
http://www.pavementsucks.com/showcase/tuffcountry_xj15.jpg
ניר, הפין שבולט שם זה הסנטר פין שעדיין לא חתכתי ,אחרי שאני אהיה בטוח שהכל יושב כמו שצריך ואין צורך למשל להוסיף קלין אני אגלח אותו.
נמרוד מה זה הבלוק הנוראי הזה מתחת לעלים
אני מקווה שזה לא ב-XJ שלך
עמי כל הכבוד. פשוט מרשים.
נמרוד מה זה הבלוק הנוראי הזה מתחת לעלים
אני מקווה שזה לא ב-XJ שלך
לא, שלי עדיין stock, זה סתם תמונה מהאינטרנט.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.