Close
מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: קיט הגבהה

  1. #1

    ברירת מחדל קיט הגבהה

    שימוש בקפיץ של סונומה להגבהה מאחור בתוספת שאקל ארוך.
    בתמונה 2 העלים העליונים של הסונומה לאחר חיתוך העין מתווספים לקפיץ הקיים.
    סט אפ זה נותן 4.25 אינץ' גובה.



    כך זה נראה גמור

    lead, follow.... or get out the way

  2. #2

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    קדימה הותקנו סלילים של רוביקון 3.5 אינץ' הוחלפו צינורות בלם וזרועות תחתונות.
    האוטו יחסית רך מאחור קצת יותר קשה קדימה.
    בנוסף עשיתי שינוי באוזן האחורית של הבולם, חתכתי קיצרתי והלחמתי חזרה על הסרן.
    התוצאה שיפור המרווח.
    מיצב אחורי פורק והקדמי מנותק, לא מרגיש שום שינוי בנסיעה.
    שלשום נסעתי לצפון שגלגל רזרבי על הגג ובנוסף גגון עמוס בציוד לינה ולא הייתה שום בעיה בתפקוד, האוטו מרגיש יציב ואין תחושה של גלגול יתר.


















































    lead, follow.... or get out the way

  3. #3
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיקם
    שימוש בקפיץ של סונומה להגבהה מאחור בתוספת שאקל ארוך.
    בתמונה 2 העלים העליונים של הסונומה לאחר חיתוך העין מתווספים לקפיץ הקיים.
    עמי,
    כל הכבוד על העבודה.

    שני קפיצי הסונומה, איפה הם משתלבים בקפיץ הקיים ?
    כראשיים ? מתחת לראשי ?
    במקום קיימים או בנוסף ?
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    הקפיץ של הסונומה מורכב מ4 עלים כשהעלה הרביעי לא משתתף פעיל בעבודת הקפיץ למעט הזמן שהאוטו עמוס.במקור הקומבינה שראיתי עושה שימוש בכל הקפיץ,הבחור פירק את הקפיץ שלו ,השאיר רק את המיה חתך את העניים בקפיץ של הסונומה והרכיב את כל הקפיץ קומפלט תחת המיה המקורית .
    סט אפ זה נתן לו 4.5 אינטש הגבהה.
    לי הייתה דילמה בזמן העבודה לגבי העלים התחתונים בקפיץ של הסונומה,פחדתי שהאוטו יהיה קצת קשה,בדיעבד אני יכול להגיד שהעלים הראשיים של הסונומה (המיה והעלה שמתחת) רכים ונעימים.
    היות והיו מורכבים על האוטו שלי שאקלים ארוכים מהקיט של ה-2 אינטש החלטתי לא להשתמש בכל הקפיץ ועשיתי קומבינה על קומבינה.לקחתי את המאיה והעלה שמתחת בקפיץ של הסונומה חתכתי את העניים של המאיה ,פרקתי את הקפיץ שלי הורדתי את העלה שמתחת למאיה ושתלתי את 2 העלים תחת המאיה שלי כשאני משתמש בחבקים של הצרוקי.בנוסף הייתי צריך לשנות את הפין המרכזי לאחד עם ראש יותר ארוך על מנת שיוכל לעבור את הקלין ששמתי ולהגיע לכרית הקפיץ.
    באופן כללי אני חושב שזה סט אפ מצויין .כאמור זה נותן הגבהה של 4.25 אינטש.
    מקדימה זה כבר סיפור אחר.
    lead, follow.... or get out the way

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    עמי.
    כל הכבוד על הביצוע.
    הצ'רוקי שלך נראה 10 גם מבחינת פרופורציות נכונות וגם מבחינת ההקפדה על כל פרט ופרט.
    ( חוץ מהבמפ-סטופ הקדמיים שלך שמעצבנים אותי )

  6. #6

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    עמי נראה טוב מאד. אני מבין שהג'יפ מתנהג יפה, מה אתה יכול להגיד על נוחות נסיעה?
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  7. #7

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    נמרוד נוחות זה דבר יחסי.כאחד שבבעלותו גם סי גי אני יכול לומר שהנסיעה בצרוקי נוחה מאד.
    מצד שני הסליל של רוביקון ידוע קקשה .בשטח עם הורדת אוויר האוטו רך ונעים.כמו כן יש שיפור ניכר בנסיעה עם או בלי מייצבים.כרגע אני בלי.
    lead, follow.... or get out the way

  8. #8

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    אתמול עשיתי סיבוב בבור על הצ'רוקי של עמי, והתשובה היא שלטעמי, האוטו נוסע מצויין, כלומר נוח מאד. הוא נוסע מהר, חותך את הקוליסים בחול בלי בעיה, גם בבאמפים רציניים המתלה עובד ולא סוגר מהלך, אני הייתי חותם על הסטאפ של עמי (שכולל צמיגים 31) מבחינת נוחות - עובר, בגדול.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  9. #9

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    מה שרואים בתמונה הראשונה זה ספרינג-אובר או שאני הוזה ?

  10. #10

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    ספרינג אובר מהמפעל. ככה זה בצ'רוקי.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  11. #11

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    ליגה לאומית ! ומה זה הפין שבולט לו באמצע ?

    אגב מה הסיבה שהרכב כ"כ נמוך אם הסטאפ המקורי שלו הוא ספרינג-אובר ?

  12. #12
    חבר רשום tsvikac's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    באר-שבע
    הודעות
    340

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    הפין באמצע זה הבמפסטופ אבל מה זה למעשה ספרינג-אובר (צטערת לא מכיר תמונח הזה )
    לשעבר WJ,XJ,ZJ,לנד קרוזר select 2010 היום WK

  13. #13

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    זה כאשר קפיץ העלה ממוקם מעל לסרן ולא להיפך - היתרון הוא פוטנציאל גובה עדיף ותחתית סרן נקייה מברזלים.

  14. #14

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניר ל
    אגב מה הסיבה שהרכב כ"כ נמוך אם הסטאפ המקורי שלו הוא ספרינג-אובר ?
    א. הקפיץ המקורי שטוח.
    ב. התושבות הן לא כמו בסיקס/סופה מתחת לשלדה. הקפיץ יושב מהצד של קורת השלדה, ולא מתחת, ראה תמונה של התושבת הקדמית של הקפיץ:
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  15. #15

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    ניר, הפין שבולט שם זה הסנטר פין שעדיין לא חתכתי ,אחרי שאני אהיה בטוח שהכל יושב כמו שצריך ואין צורך למשל להוסיף קלין אני אגלח אותו.
    lead, follow.... or get out the way

  16. #16
    חבר רשום tsvikac's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    באר-שבע
    הודעות
    340

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    נמרוד מה זה הבלוק הנוראי הזה מתחת לעלים
    אני מקווה שזה לא ב-XJ שלך
    לשעבר WJ,XJ,ZJ,לנד קרוזר select 2010 היום WK

  17. #17

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    עמי כל הכבוד. פשוט מרשים.
    רַבִּי אֱלִיעֶזֶר הַקַּפָּר אוֹמֵר: הַקִּנְאָה, וְהַתַּאֲוָה, וְהַכָּבוֹד מוֹצִיאִין אֶת הָאָדָם מִן הָעוֹלָם. פרקי אבות, משנה כא

  18. #18

    ברירת מחדל חוזר: קיט הגבהה

    ציטוט נכתב במקור על ידי tsvikac
    נמרוד מה זה הבלוק הנוראי הזה מתחת לעלים
    אני מקווה שזה לא ב-XJ שלך
    לא, שלי עדיין stock, זה סתם תמונה מהאינטרנט.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

נושאים דומים

  1. הגבהה ל tj
    על ידי basel lj בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 11-07-11, 13:02
  2. דיסקברי TD5 הגבהה
    על ידי ניב151 בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 06-07-11, 13:37
  3. קיט הגבהה ל JK
    על ידי skhaikin בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 06-07-11, 11:20
  4. הגבהה לפג'רו
    על ידי Botnim בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 01-12-09, 21:52
  5. הגבהה לשאקלים
    על ידי דודי בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 11-07-05, 21:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •