צפייה בגרסה מלאה : רעידות בגרנד 96
הרעידות מתחילות החל ממהירות של 60 קמ"ש ומתגברות ככל שהמהירת עולה ובשלב כלשהו מתווסף גירגור מכיוון הסרן הקידמי.
הרעידות קיימות גם במצב 2x4 ו4x4 והוחלף צלב לא תקין בגל הינע קידמי.
איך מתפטרים מהדבר המעצבן הזה????
מה עם הצלבים האחרים?
בדקת חופש מיסבים?
מה מצב הצמיגים?
סער.
מי החליף את הצלב?
אולי הדריבשפט הורכב כאשר הצלב הקידמי לא מקביל לצלב האחורי (בפירוק הסליפ יוק - חשוב להחזיר בדיוק למצב המקורי), אם הצלבים לא מקבילים יכולים להופיע התופאות שאתה מתאר
מה עם הצלבים האחרים?
בדקת חופש מיסבים?
מה מצב הצמיגים?
סער.
גל הניע אחורי קוצר עקב החלפת טרנספר וכמובן שהוא עבר איזון והצלבים תקינים.
חופש במיסבים:על איזה מיסבים מדובר?
הצמיגים לא משהו יוחלפו בהקדם בכל מקרה לא נראה לי שהרעידה החזקה וגרגור נובעים מהצמיגים.
מי החליף את הצלב?
אודי מזרחי מרחובות מטפל ברכב
נראה לי שהוא עושה את העבודה טוב.
אולי תפרט מה נעשה ברכב לפני התופעה?
הגבהות? טרנספר?
אני מדבר על מיסבי גלגל.
בדוק חופשים במיסבים, אם הצמיגים "לא משהו" תחליף ותאזן.
האם ביצעת שינוי כלשהו ברכב שאחריו הופיעה הרעידה (הגבהה/החלפת חלקים במערכת הינע וכו')?
סער.
אולי תפרט מה נעשה ברכב לפני התופעה?
הגבהות? טרנספר?
הרכב מוגבהה עם סט פרוקומפ 2.5 אינטש ככה קניתי אותו{כולל הרעידות} בנוסף הוספתי ספיסרים לספירלות האחוריות מכיוון שהרכב קצת שכב מאחור ובמקביל כל שינויים הנלוים בכדי למרכז את הסרן האחורי.
הוחלף כרגע טרנספר 242j שהייתי בטוח שיפתור את בעיית הרעידות במצב 2x4 אך הבעיה נותרה כשהיתה.
אני מדבר על מיסבי גלגל.
בדוק חופשים במיסבים, אם הצמיגים "לא משהו" תחליף ותאזן.
האם ביצעת שינוי כלשהו ברכב שאחריו הופיעה הרעידה (הגבהה/החלפת חלקים במערכת הינע וכו')?
סער.
צמיגים אחליף בהקדם כולל איזון.
חופשים במיסבים אבדוק בהקדם ואעדכן.
שינויים ברכב בוצעו אצל הבעלים הקודם כנראה שלא כולל כל השינויים הנלווים אני כרגע בתהליך
של חקר הנושא.
אם אתה אצל אודי מזרחי אז אתה בידיים טובות.
הרעידות אינן קשורות לטרנספר 242, אבל יהיה לך יותר קל לבודד אותן, מתוך הנחת יסוד שהן אינן קשורות לצמיגים לאיזונים שונים, או ג'אנט עקום.
כמו שסער אמר מיסב גלגל גמור יגרום לו לנוע בשמיניות ולגרום לרעד.
כמו כן דריישאפט עקום.
או זויות של הדריישאפטים אינן טובות בגלל ההגבהה.
מה שהייתי עושה - מפרק כל פעם דריישאפט אחר ורואה אם יש שינוי, אם יש שינוי מנמיך קצת את הטרנספר ע"י הוספת שייבות על ברגי הגשר.
אודי מיומן בעבודה כזו ואני מציע לך באמת לגשת אליו ולבצע את האמור.
אם אתה אצל אודי מזרחי אז אתה בידיים טובות.
הרעידות אינן קשורות לטרנספר 242, אבל יהיה לך יותר קל לבודד אותן, מתוך הנחת יסוד שהן אינן קשורות לצמיגים לאיזונים שונים, או ג'אנט עקום.
כמו שסער אמר מיסב גלגל גמור יגרום לו לנוע בשמיניות ולגרום לרעד.
כמו כן דריישאפט עקום.
או זויות של הדריישאפטים אינן טובות בגלל ההגבהה.
מה שהייתי עושה - מפרק כל פעם דריישאפט אחר ורואה אם יש שינוי, אם יש שינוי מנמיך קצת את הטרנספר ע"י הוספת שייבות על ברגי הגשר.
אודי מיומן בעבודה כזו ואני מציע לך באמת לגשת אליו ולבצע את האמור.
תודה רבה
אכן אודי יטפל בכל אעדכן בהמשך
לי יש גראנד 95/4L ,אודי בנה לי קיט הגבהה 2.5 שמתבסס על אקולונים ובולמי פרו.. ,גם אצלי היתה את אותה הבעיה של רעידות מעצבנות...הבעיה נפתרה ע"י החלפת זרועות או לחילופין רק התושבות של הזרועות והנמכת התושבת של המוט פנרד לגובהו הבסיסי מעל הסרן ואז הפסיקו הרעידות והרכב נוסע כמו מרגרינה...
העמדתי את האוטו שלי יום שלם אצל אודי כדי שיעתיק את מה שעשה על הרכב שלי לגראנד 96 המדובר
כמו כן...בגראנד המדובר חייביםםםם להחליף צמיגים...אלו צמיגי כביש שחוטים
היום הייתי אצל אודי עד שעה מאוחרת וסוף סוף לקחתי הגרנד כשכל הרעידות בוטלו לחלוטין.
בוצעה הנמכה לתושבת של המוט פנהרד והגשר הונמך לגובה המתאים.
אך התגלתה בעיה חדשה:
כאשר נוסעים עם הרכב בדרך כורכר או במצב של הצלבות ולו הקלות ביותר יש רעש מוזר
מכיוון הסליל השמאלי כאילו שהוא לא יושב במקום זז כל הזמן ורעש מוזר של מתיחה או כיווץ של הקפיץ.
וכשהעלנו את הרכב על הליפט התברר שהקפיץ נעשה קצר והוא חופשי בחלק העליון שלו ומשחק חופשי.
מה עושים??
הצמיגים יוחלפו בהקדם.
KING
על איזה זרעות ואיזה תושבות אתה מדבר
לא כל כך הבנתי , אני אשמח אים תוכל להסביר או להעלות תמונות
תודה
שי
לגבי הרעשים בהצלבות ובדרכי עפר.
תבדוק אם התושבת המונמכת של הפנהרד אינה נוגעת בביצה של הסרן.
חפש סימני חיכוך בפנהרד ובסרן.
לגבי הרעשים בהצלבות ובדרכי עפר.
תבדוק אם התושבת המונמכת של הפנהרד אינה נוגעת בביצה של הסרן.
חפש סימני חיכוך בפנהרד ובסרן.
רמי אכן נמצאה התקלה
בזמן נסיעה הקפיץ מתחכך בזרוע המונמכת של הפנהרד.
פשוט עטפתי את הסליל במקום שהוא מתחכך עם הזרוע בגומי
והרעש המעצבן נעלם.
ביום א הרכב יחזור לאודי למקצה שיפורים.
שאלה נוספת בנושא צמיגים:
אילו צמיגים כדאי לרכוש במידה המקורית
שיהיו AT,MT?
אני לא מבין למה צריך להנמיך את הפנהרד
אני הבנתי שאחרי הגבהה צריך לשנות את החור בחלק התחתון של הפנהרד
היכן שהוא מחובר לסרן [ או שמה לא הבנתי נכון ]
אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר
אם יש תמונות עוד יותר טוב.
הפנהרד המקורי הוא בעל אורך קבוע, מקובע לשלדה מצד ימין, כאשר מרימים את הרכב ביחס לסרן, הסרן מוסט ימינה. המקורי תוכנן כך שהסרן ממורכז כאשר הרכב בגובה המוצא מעל הסרן עם קפיצים מקוריים, ברגע שמשנים את גובה הרכב מעל הסרן יש הסטה של הסרן הצידה - כדי לתקן את ההיסט צריך להאריך (במקרה של הגבהה) את מוט הפנהרד או לחילופין להנמיך את התושבת העליונה או לחילופין להסיט את התושבת התחתונה - כל מה שמחזיר את הסרן בחזרה למקומו.
שי.
בדרך כלל בהגבהות של עד3.5" מספיק להזיז את הפנהרד ע"י קידוח חור חדש בתושבת שעל הסרן.
לפעמים, זה לא מספיק בגלל מתיחה חזקה מדי של התפוח ואז מנמיכים את התושבת.
הבעיה בהנמכה, שהיא אינה מתאימה להגבהות קטנות, התושבת עלולה לגעת בסרן או בקפיצים ( מה שקרה לברוך).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.