Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 21
  1. #1
    חבר רשום bsorero's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    165

    ברירת מחדל רעידות בגרנד 96

    הרעידות מתחילות החל ממהירות של 60 קמ"ש ומתגברות ככל שהמהירת עולה ובשלב כלשהו מתווסף גירגור מכיוון הסרן הקידמי.
    הרעידות קיימות גם במצב 2x4 ו4x4 והוחלף צלב לא תקין בגל הינע קידמי.
    איך מתפטרים מהדבר המעצבן הזה????

  2. #2
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    מה עם הצלבים האחרים?
    בדקת חופש מיסבים?
    מה מצב הצמיגים?

    סער.

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    דרום השרון
    הודעות
    2,348

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    מי החליף את הצלב?

    אולי הדריבשפט הורכב כאשר הצלב הקידמי לא מקביל לצלב האחורי (בפירוק הסליפ יוק - חשוב להחזיר בדיוק למצב המקורי), אם הצלבים לא מקבילים יכולים להופיע התופאות שאתה מתאר

  4. #4
    חבר רשום bsorero's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    165

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    ציטוט נכתב במקור על ידי Saar
    מה עם הצלבים האחרים?
    בדקת חופש מיסבים?
    מה מצב הצמיגים?

    סער.
    גל הניע אחורי קוצר עקב החלפת טרנספר וכמובן שהוא עבר איזון והצלבים תקינים.
    חופש במיסבים:על איזה מיסבים מדובר?
    הצמיגים לא משהו יוחלפו בהקדם בכל מקרה לא נראה לי שהרעידה החזקה וגרגור נובעים מהצמיגים.

  5. #5
    חבר רשום bsorero's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    165

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    ציטוט נכתב במקור על ידי eran4x4
    מי החליף את הצלב?
    אודי מזרחי מרחובות מטפל ברכב
    נראה לי שהוא עושה את העבודה טוב.
    נערך לאחרונה על ידי זאביק; 23-07-06 בשעה 09:50.

  6. #6

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    אולי תפרט מה נעשה ברכב לפני התופעה?
    הגבהות? טרנספר?

  7. #7
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    אני מדבר על מיסבי גלגל.

    בדוק חופשים במיסבים, אם הצמיגים "לא משהו" תחליף ותאזן.
    האם ביצעת שינוי כלשהו ברכב שאחריו הופיעה הרעידה (הגבהה/החלפת חלקים במערכת הינע וכו')?

    סער.

  8. #8
    חבר רשום bsorero's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    165

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    ציטוט נכתב במקור על ידי grand
    אולי תפרט מה נעשה ברכב לפני התופעה?
    הגבהות? טרנספר?
    הרכב מוגבהה עם סט פרוקומפ 2.5 אינטש ככה קניתי אותו{כולל הרעידות} בנוסף הוספתי ספיסרים לספירלות האחוריות מכיוון שהרכב קצת שכב מאחור ובמקביל כל שינויים הנלוים בכדי למרכז את הסרן האחורי.
    הוחלף כרגע טרנספר 242j שהייתי בטוח שיפתור את בעיית הרעידות במצב 2x4 אך הבעיה נותרה כשהיתה.

  9. #9
    חבר רשום bsorero's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    165

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    ציטוט נכתב במקור על ידי Saar
    אני מדבר על מיסבי גלגל.

    בדוק חופשים במיסבים, אם הצמיגים "לא משהו" תחליף ותאזן.
    האם ביצעת שינוי כלשהו ברכב שאחריו הופיעה הרעידה (הגבהה/החלפת חלקים במערכת הינע וכו')?

    סער.
    צמיגים אחליף בהקדם כולל איזון.
    חופשים במיסבים אבדוק בהקדם ואעדכן.
    שינויים ברכב בוצעו אצל הבעלים הקודם כנראה שלא כולל כל השינויים הנלווים אני כרגע בתהליך
    של חקר הנושא.

  10. #10

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    אם אתה אצל אודי מזרחי אז אתה בידיים טובות.
    הרעידות אינן קשורות לטרנספר 242, אבל יהיה לך יותר קל לבודד אותן, מתוך הנחת יסוד שהן אינן קשורות לצמיגים לאיזונים שונים, או ג'אנט עקום.
    כמו שסער אמר מיסב גלגל גמור יגרום לו לנוע בשמיניות ולגרום לרעד.
    כמו כן דריישאפט עקום.
    או זויות של הדריישאפטים אינן טובות בגלל ההגבהה.
    מה שהייתי עושה - מפרק כל פעם דריישאפט אחר ורואה אם יש שינוי, אם יש שינוי מנמיך קצת את הטרנספר ע"י הוספת שייבות על ברגי הגשר.
    אודי מיומן בעבודה כזו ואני מציע לך באמת לגשת אליו ולבצע את האמור.

  11. #11
    חבר רשום bsorero's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    165

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    ציטוט נכתב במקור על ידי grand
    אם אתה אצל אודי מזרחי אז אתה בידיים טובות.
    הרעידות אינן קשורות לטרנספר 242, אבל יהיה לך יותר קל לבודד אותן, מתוך הנחת יסוד שהן אינן קשורות לצמיגים לאיזונים שונים, או ג'אנט עקום.
    כמו שסער אמר מיסב גלגל גמור יגרום לו לנוע בשמיניות ולגרום לרעד.
    כמו כן דריישאפט עקום.
    או זויות של הדריישאפטים אינן טובות בגלל ההגבהה.
    מה שהייתי עושה - מפרק כל פעם דריישאפט אחר ורואה אם יש שינוי, אם יש שינוי מנמיך קצת את הטרנספר ע"י הוספת שייבות על ברגי הגשר.
    אודי מיומן בעבודה כזו ואני מציע לך באמת לגשת אליו ולבצע את האמור.


    תודה רבה
    אכן אודי יטפל בכל אעדכן בהמשך

  12. #12
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Sep 2005
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    19

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    לי יש גראנד 95/4L ,אודי בנה לי קיט הגבהה 2.5 שמתבסס על אקולונים ובולמי פרו.. ,גם אצלי היתה את אותה הבעיה של רעידות מעצבנות...הבעיה נפתרה ע"י החלפת זרועות או לחילופין רק התושבות של הזרועות והנמכת התושבת של המוט פנרד לגובהו הבסיסי מעל הסרן ואז הפסיקו הרעידות והרכב נוסע כמו מרגרינה...
    העמדתי את האוטו שלי יום שלם אצל אודי כדי שיעתיק את מה שעשה על הרכב שלי לגראנד 96 המדובר
    כמו כן...בגראנד המדובר חייביםםםם להחליף צמיגים...אלו צמיגי כביש שחוטים

  13. #13
    חבר רשום bsorero's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    165

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    היום הייתי אצל אודי עד שעה מאוחרת וסוף סוף לקחתי הגרנד כשכל הרעידות בוטלו לחלוטין.
    בוצעה הנמכה לתושבת של המוט פנהרד והגשר הונמך לגובה המתאים.
    אך התגלתה בעיה חדשה:
    כאשר נוסעים עם הרכב בדרך כורכר או במצב של הצלבות ולו הקלות ביותר יש רעש מוזר
    מכיוון הסליל השמאלי כאילו שהוא לא יושב במקום זז כל הזמן ורעש מוזר של מתיחה או כיווץ של הקפיץ.
    וכשהעלנו את הרכב על הליפט התברר שהקפיץ נעשה קצר והוא חופשי בחלק העליון שלו ומשחק חופשי.
    מה עושים??
    הצמיגים יוחלפו בהקדם.

  14. #14
    חבר רשום shay1's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    462

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    KING
    על איזה זרעות ואיזה תושבות אתה מדבר
    לא כל כך הבנתי , אני אשמח אים תוכל להסביר או להעלות תמונות

    תודה
    שי

  15. #15

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    לגבי הרעשים בהצלבות ובדרכי עפר.
    תבדוק אם התושבת המונמכת של הפנהרד אינה נוגעת בביצה של הסרן.
    חפש סימני חיכוך בפנהרד ובסרן.

  16. #16
    חבר רשום bsorero's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    165

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    ציטוט נכתב במקור על ידי grand
    לגבי הרעשים בהצלבות ובדרכי עפר.
    תבדוק אם התושבת המונמכת של הפנהרד אינה נוגעת בביצה של הסרן.
    חפש סימני חיכוך בפנהרד ובסרן.
    רמי אכן נמצאה התקלה
    בזמן נסיעה הקפיץ מתחכך בזרוע המונמכת של הפנהרד.
    פשוט עטפתי את הסליל במקום שהוא מתחכך עם הזרוע בגומי
    והרעש המעצבן נעלם.
    ביום א הרכב יחזור לאודי למקצה שיפורים.

  17. #17
    חבר רשום bsorero's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    165

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    שאלה נוספת בנושא צמיגים:
    אילו צמיגים כדאי לרכוש במידה המקורית
    שיהיו AT,MT?

  18. #18
    חבר רשום shay1's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    462

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    אני לא מבין למה צריך להנמיך את הפנהרד
    אני הבנתי שאחרי הגבהה צריך לשנות את החור בחלק התחתון של הפנהרד
    היכן שהוא מחובר לסרן [ או שמה לא הבנתי נכון ]

    אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר
    אם יש תמונות עוד יותר טוב.

  19. #19

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    הפנהרד המקורי הוא בעל אורך קבוע, מקובע לשלדה מצד ימין, כאשר מרימים את הרכב ביחס לסרן, הסרן מוסט ימינה. המקורי תוכנן כך שהסרן ממורכז כאשר הרכב בגובה המוצא מעל הסרן עם קפיצים מקוריים, ברגע שמשנים את גובה הרכב מעל הסרן יש הסטה של הסרן הצידה - כדי לתקן את ההיסט צריך להאריך (במקרה של הגבהה) את מוט הפנהרד או לחילופין להנמיך את התושבת העליונה או לחילופין להסיט את התושבת התחתונה - כל מה שמחזיר את הסרן בחזרה למקומו.

  20. #20

    ברירת מחדל חוזר: רעידות בגרנד 96

    שי.
    בדרך כלל בהגבהות של עד3.5" מספיק להזיז את הפנהרד ע"י קידוח חור חדש בתושבת שעל הסרן.
    לפעמים, זה לא מספיק בגלל מתיחה חזקה מדי של התפוח ואז מנמיכים את התושבת.
    הבעיה בהנמכה, שהיא אינה מתאימה להגבהות קטנות, התושבת עלולה לגעת בסרן או בקפיצים ( מה שקרה לברוך).

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. דיפנדר 110 רעידות רעידות רעידות פחד אלוהים
    על ידי BlackStar בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 16
    עדכון אחרון: 11-03-11, 10:47
  2. רעידות ורעשים אחרי הגבעה עים קפיצים בגרנד ויטרה
    על ידי גבי26 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 13-11-10, 19:18
  3. רעידות בגרנד 95 במהירות 90 ומעלה
    על ידי alal בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 27
    עדכון אחרון: 26-06-10, 16:53
  4. קוודרהטרק בגרנד 97
    על ידי מלכי בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 28-11-08, 16:14
  5. קודי תקלות בגרנד צ'רוקי
    על ידי yot בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 26-11-05, 10:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •