PDA

צפייה בגרסה מלאה : לאיזה רכבים יש ג'אנט 16 או 20 רחב?



אלון_ק
28-05-07, 14:53
חוץ מיונימוג, איפה אני יכול למצוא ג'אנט 16 או 20 ברוחב של לפחות 10, עדיף 12?
אני מניח שיש לכל מיני טרקטורים, אבל איפה מוצאים ג'אנטים לטרקטורים (לא חדש...)?

לא מעניין אותי מעגל החלוקה.

Bulldog
28-05-07, 19:14
אהה, ריאו?

קפוץ לסמו, יש לו מלא פאוור וואגון ישנים, אולי משהו מהם זה 20.
מעבר לזה, שבי 3500 HD ששימש בתור גרר.
אבל נראה לי שהגאנטים האלה יהיו צרים (8-9)
אין ממש הרבה רכבים שמגיעים במקור עם 20, משאיות זה משהו אחר.
אתה הולך על מישלין?

אלון_ק
28-05-07, 20:11
או זה או אליאנס.

ofervan
29-05-07, 17:31
לריאו אכן יש ג'נט 20, רוחב הצמיג שבא עליו הוא 11.00
ליונימוג יש ג'נטים 20 שעולים עליהם צמיגים רחבים יותר, נדמה לי 12.50
ג'נט אחורי של טרקטור קטן (פרגסון 240 למשל) הוא בקוטר 24 או 28
תנסה בירדן טרקטורים באזור התעשייה של עמק חפר - לא רחוק מרכס - הם מפרקים טרקטורים ומוכרים חלקים משומשים

אלון_ק
29-05-07, 23:55
אסף, דעתך על זה?

http://www.alliance.co.il/eng/search.php?actions=details&products_id=19199

קח בחשבון שהרכב ישקול בין 2.2 ל2.5 טון, בדוק. איזה רדנק שקל את הגלדיאטור שלו עם 14FF אחורה, 60 קדימה וצמיגי39.5 וקיבל 2260.

Bulldog
30-05-07, 02:47
אלון, לדעתי חפש מישלנים קודם.

סרנים חזקים יש לך, למה לא לראות אם יש עודפי צבא גדולים ובזול?

נמרוד
30-05-07, 08:47
אלון לפי הטבלה שאתה הבאת, בלחץ הנמוך ביותר, במהירות הגבוהה ביותר, העומס המותר על הצמיג הזה יותר מכפול ממה שאתה באמת צריך. כלומר זה צמיג שיהיה על רכב קל כמו שלך כמו גוש בטון, בהקצנה אפילו בלי אויר בתוכו בכלל. בתחרות עבירות של מיקי יוחאי זה יכול להיות מצויין לסוע על שני גושי בטון כאלו, הם כמעט חסינים מאפשרות של נזק. אבל על הכביש? אתה אמרת שהרעיון הוא לבנות רכב דו-שימושי, כזה שאתה יכול לסוע איתו גם לדרום לטיול ארוך בצורה סבירה.

אלון_ק
30-05-07, 11:42
למי משניכם קוראים אסף (איזה משפט של מורות בכיתה ג')? :mrgreen:

עומר, הצבא קנה XZLים, נכון?
נמרוד, יכול להיות שאני שכחתי ש2010 ק"ג זה לכל צמיג? :mrgreen:

נמרוד
30-05-07, 11:49
בלחץ גבוה, צמיג אחד כזה סוחב את האוטו שלך בקלות. בלחץ הכי נמוך, במהירות הכי גבוהה, קריא פינה ימנית עליונה של הטבלה, הצמיג הזה הוא פי 2 מהעומס שיהיה עליו.

ואתה לא רוצה לשמוע את דעתו של אסף - הוא אוהב כל מה שקשור למשאיות וישמח מאד להפוך את הווגוניר המסכן שלך למשאית טקטית, בלי לחשוב לרגע עליך המסכן שיצטרך לנהוג בו לפחות פעמיים עד שדה בוקר אם אתה מתכוון לזכות בהתערבות.

גיא
30-05-07, 22:53
אבל איפה התמונות ?

לטובת מי שלא חבר ב"ברנז'ה" ?

אלון_ק
30-05-07, 23:15
כשיהיה לי כח, יהיה שרשור בפורום הבונים. עוד אין הרבה תמונות גם כך וה"ברנז'ה" לא רואה יותר ממך, אל תדאג.

זה קריטי לסגור פינות כמו מה הצמיג המקסימלי שאני עשוי למצוא את עצמי איתו, כי צריך לתכנן אוטו שלם מסביב לזה. בגלל זה אתה רואה מדי פעם שאלה כזו או אחרת.

חוץ מזה, אתה יודע איפה אני גר - שום דבר לא מונע ממך להרים טלפון ולבוא לקפה. אני עדיין חייב לך איזה 100.

גיא
30-05-07, 23:22
כן זה נכון ...

מצד שני, אני גם חסר זמן וגם לא נעים לי להופיע לקפה ... בעיקר כי אתה חייב לי איזה 100 ....

ובשביל זה המציאו את המסרים הפרטיים :wink:

לעניין הצמיג ... לא החלטתם שהכי גדול = הכי טוב ?

Bulldog
30-05-07, 23:36
אהה כן, אלון.

http://www.texas4x4.org/images/smilies/worthless.gif

חלאס תרוצים, זרוק עצם מדי פעם.
וזה נוגע לשאר השירשורי שאלות שלך גם כן.

אלון_ק
30-05-07, 23:38
כן, אבל יש בעיית מציאות. במציאות אין לי כסף בלתי מוגבל, אני מקצה כ6000 ש"ח לצמיגים+ג'אנטים וגם זה רק אחרי שהבניה תושלם (אפשר להסתפק בקקי של ה37 שיש היום כמה חודשים עד שיהיה כסף).

כל הצמיגים הטובים שבאמת הייתי רוצה - 42X16X15, לדוגמא - יקרים מאוד וזה לרוב ייבוא אישי, שזה גם לא זול. מילא זה, לכולם אני אצטרך למצוא פתרון לג'אנטים...

אני יכול להעמיד ג'אנטים 16.5X10 במחיר נמוך מאוד, כמעט כלום. מבחר הצמיגים לג'אנט כזה, גם בחו"ל, קטן.

לעומת זאת, יש המון צמיגים במחיר סביר לחלוטין לג'אנט 15 ו16, בפרט אם אתה מוכן לקנות יד שניה (ואני מוכן...). ביבוא סדיר יש אפילו 38X14.5X16 של מקסיס וזה הדגם הטוב, 8090 (1600 ליחידה, בערך).

מעל 42 אינץ' אני לא רוצה. גם עם 40' ההיגוי יהיה ערפילי במקרה הטוב, אז לנסות לנסוע מהר בשטח עם משהו כמו 44 זה טירוף בשבילי. חוץ מזה, מי סופר 44 או 40? אני לא הולך להתחרות.

הבעיה הזו לא תיפתר. יש לה רק פתרון אחד אמיתי: $$$. אז לבנתיים אני אבנה את ה16.5X10 שלי ואסתפק ב37 הקיימים. את הרכב נכין גם ל40', הרי עד שהפרוייקט שלי יגמר יעברו כמה שנים ומצבי הכלכלי לא יהיה אותו דבר.

גיא
31-05-07, 00:11
אהה ...

המצבה, המגפה, הנבלה ....

אתם לא נוסעים גם על הגרוטאה שלכם ?

אלון_ק
31-05-07, 00:13
לא. יש אנשים שמעניינת אותם הדרך יותר מאשר היעד...

Bulldog
31-05-07, 00:27
אם אתה קורא להליך הזה של ישיבה ברכב עם דיזל רקוב, לחיצה על דוושת הגז ולגלות שכלום לא קורה נסיעה...

שיבושם לך.
וכמו שאלון אמר, לבנות זה חלק מהכיף, חלק גדול מאד מהכיף.

גיא
31-05-07, 00:30
אם אתה קורא להליך הזה של ישיבה ברכב עם דיזל רקוב, לחיצה על דוושת הגז ולגלות שכלום לא קורה נסיעה...

שיבושם לך.
וכמו שאלון אמר, לבנות זה חלק מהכיף, חלק גדול מאד מהכיף.


אתה מתכוון לסילבראדו :-D ???

מוני אורבך
31-05-07, 10:27
יש לבנות ויש לבנות...
כול אחד והבניה שלו.
מודה כשאלון ישב במשרד שלי בטכניון ובעינים נוצצות דיבר על בנית רכב החלומות במשך שנים זה מאוד מאוד קרץ. כמעט ורציתי להיות שותף לטרפה...
אבל אז נזכרתי כמה זמן כסף ומאמץ זה יקח, ובנתיים אצתרך לשבת בבית ולא לטייל!

אז אולי לילדים כמו אלון זה מתאים. גם כך אין להם שום דבר על הראש חוץ מלימודים וחברה (בלימודים יש חופש, והחברה פעם מרימה דגל אדום, ופעם אחרת יש לה כאב ראש...)
אבל אני כבר רואה מקרוב, קרוב מאוד את אמצע החיים, ומה לעשות כרגע מעונין יותר לטיל מאשר לשבת בגרז. בפנסיה בעזרת השם בטוח שאלך על זה.
אגב אלון, יותר ויותר אני משתכנע שדווקא מה שברוך עושה הוא הכיוון הנכון. קנית רכב בן 40 רק כדי שיהיה חוקי בכביש... בשביל מה?!
בנה מאפס איזה שילדה שתרצה עם איזה מכלולים שתרצה. כך יהיה לך מכסימום חופש. כשתגמור לבנות תעלה על נגרר והידה לאיפה שאתה רוצה. הרבה יותר חכם ולטווח ארוך רווחי.
אבל הכי חשוב אין שום הגבלות תוכל לבנות איזה מפלץ שתרצה

Bulldog
31-05-07, 16:10
מוני, הקונספט שאתה מדבר עליו נקרא ארה"ב.

שים לב.

asafk
31-05-07, 22:40
חזרה לדיון, ברשותכם...
יש להרבה כלים ג'אנט 16X7. עליו, מידה 11.00R16 מסתדרת יופי. מישלין במידה הזו עולים לא מעט, והם אחת מהאופציות היחידות- אבל יופי של צמיגים.
חישוק 20 כבר לא כדאי לקנות מפירוק. הסיבה היא המשקל- חישוקים צבאיים (המידה הסטנדרטית היא 20X10 ) של משאיות שוקלים המון. גלגל מורכב של ריאו במידה הגדולה שוקל 150-200 קילו (תלוי בדגם). אתה לא צריך את זה, אתה לא רוצה את זה, והצמיג לא ידע שיש מעליו אוטו. לכן, חישוקי 20 - רק מאלומיניום. פחות מ200$ לפני משלוח לא תמצא.
צמיגים של האמר על חישוקים מקוריים הם אופציה טובה מאוד, שים לב שיש שני סוגי חישוקים- חדש וישן, לישן פחות ברגים בהיקף, והוא גם שוקל פחות- מומלץ יותר מבחינתך. הברגים בהיקף הם בזכות הבידלוק הפנימי. יאמי. הצמיגים עצמם (גודיר MT ) לא משהו. מצד שני, בשוק האמריקאי יש לא מעט אפשרויות לחישוק 16.5 המקורי של ההאמר H1 - כולל צמיגים במידה מעט גדולה יותר למרות שגם להם קוראים 37.

אסף.

tzagi
01-06-07, 03:33
אלון, אני ממש מתפלא עלך

הנה איך מחפסים צמיגים (וגם גלגלים)
הולכים לאיבי ומקישים:MILITARY TIRES
הנה דוגמא:http://motors.search.ebay.com/military-tires_W0QQfromZR40QQpqryZmilitryQ20tires

בקשר לגלגלים: אפשר להזמין איזה גודל שאתה רוצה במחירים עממיים,
http://rockcrawler-mrt.com/off%20road%20wheel%2020%20and%2022%20inc h.html

יקר מדי?(על אכות משלמים)
יש גם יותר בזול, חפש.

Bulldog
01-06-07, 04:30
על המישלינים שיש שם וותר כבר עכשיו

סט של 4 מגיע לאיזור ה400 - 500 בשקט וזה לפני משלוח. וכמובן שמדובר על סט משומש.
אם אתה רוצה המלצה, אני עכשיו בוחן בחיוב את הפיטבול.
http://www.pitbulltires.com/

מחירים תוכל למצוא כאן
http://www.tyres1.com/

נכון לעכשיו, במידה של 39X16.5 הצמיג הרדיאלי הכי זול שראיתי ועם תוצאות בשטח.

אני באופן אישי אצטמצם קצת ואלך על 37X13.5

Bulldog
01-06-07, 04:54
והנה סטים של ג'אנט 16.5
http://www.texas4x4.org/showthread.php?t=15226

חימושניק
01-06-07, 14:01
חברה' תרגעו!

אני מזכיר לכם שבניגוד לטקסס, ליזראל אי אישר לייבא צמיגים משומשים!
ובשביל חדשים צריך רשיון יבוא!

Bulldog
01-06-07, 17:30
אנחנו יודעים, זה ההנאה לענות את אלון כי הוא לא שם תמונות מהפרוייקט שלו.

tayrie
02-06-07, 01:26
לא. יש אנשים שמעניינת אותם הדרך יותר מאשר היעד...

אל תהפוך הכרח לאידאולוגיה...

-->