PDA

צפייה בגרסה מלאה : DANA 44 RUBICON



grand
29-05-07, 23:06
חדש! וזמין למכירה בארה"ב.
כל מילה מיותרת בנושא....
יכול להתאים למי שמחפש את הטוב ביותר בלי קומבינות ובלי בלאגנים.

http://www.leeparts.com/jeep_wrangler/mopar_performance/suspension/rubicon_locking_front_axle_assembly.html

http://www.leeparts.com/jeep_wrangler/mopar_performance/suspension/rubicon_locking_rear_axle_assembly.html

tsvikac
30-05-07, 01:17
איזה באסה רציתי להזמין רק שעיני צדה פרט קטן
מעגל ברגים 5X5 ואצלינו זה 5X4.5 ואי ואי נו אין ברירה נעבור ל-WJ

grand
30-05-07, 07:28
צביקה אח שלי, גם ב WJ מעגל ברגים 5X5 :-|
נשאר ב XJ?

נמרוד
30-05-07, 08:02
מדהים, כמעט טוב מכדי להיות אמיתי... סרן 44 קדמי מקורי חדש, עם נעילה, עם יחסי העברה קצרים מותקנים בצורה היחידה שהיא באמת טובה - על ידי המפעל... והמחיר - 1325$ בלבד! זה יצא 11-12K שקל כולל משלוח ומיסים. בדקת רמי שזה לא קטע של 1 באפריל?

אגב סרן כזה רק בלי הנעילה מותקן ברנגלר שנבנה באוברלנד, לא הבנתי בדיוק איך ולמה הוא התגלגל לארץ ואז ארז הניח עליו יד...

הבעיה של מעגל החלוקה השונה לגלגלים היא זניחה ביחס לתועלת האדירה במחיר מצחיק.

ניר ל
30-05-07, 09:30
לא הגיוני לחלוטין, אין מצב שזה לא טעות.

במחיר הזה אני מזמין שניים.

grand
30-05-07, 10:12
חברה.... אין כאן טעות.
זה כרגע מככב ברוב הפורומים שם.
אפילו ג'ייסון מציע את הסרנים האלה, רק במחיר "הישן" סביב 2000$.
המחירים המדוברים הם חדשים. לפי מחירון MOPAR עולים טיפה יותר (כ 100$) מאשר באתר שצירפתי.
יפה שהאסימון נופל לכם.. איך שלא תסובבו את זה יש כאן פצצה של דבר.
חשבון פשוט - סרן דנה 44 מעפן וישן של סופה + הסבה לבלמי דיסק, ABS, מיתלים.
נעילת ARB, יחסי העברה וכו' יעלה הרבה הרבה יותר יקר.

נמרוד
30-05-07, 10:36
פסיכי לגמרי... מה קרה לאלוהים שהוא מחייך ככה ומחלק מתנות לאנושות? התעורר על צד ימין הבוקר? :mrgreen:

תגידו, אתם יודעים מה ההבדלים אם יש מבחינת המתלים בין הסרן הזה שמתאים לרנגלר JK לבין המערכת המוכרת והאחידה של הTJ/XJ/ZJ - כלומר האם זה בולט און מבחינת התושבות על כל הסדרה של הכלים הישנים?

ניר ל
30-05-07, 14:05
רק עכשיו שמתי 8K על הסרן הקדמי שלי בנעילת ARB + שיפוץ, ללא ספק הייתי מזמין דנה 44 חדש ונעול אם הייתי יודע שזה המצב, כמה יעלה סרן אחורי דומה ?


ביננו, עם גלגלי הקורקינט שאנחנו נועלים זה לגמרי מיותר...

נמרוד
30-05-07, 14:09
ניר יש שם מחיר גם לסרן האחורי התואם, עם דיסקים נעילה ו4.10... 1208$... אני עדיין לא קולט.

Saar
30-05-07, 14:09
ניר,

אני לא ממש מסכים איתך.
תבדוק כמה מחברי הפורום בעלי נעילה אחורית שברו ציריות בדנה 35.
החל מגודל צמיג 235/75/15.
אתה תופתע לגלות(או שלא :twisted: ) שהרבה שברו...

סער.

ניר ל
30-05-07, 17:58
דנה 35 אכן חלש, אצלי יש 44 אחורי. הכוונה שלי היא לסרן הקדמי.

grand
30-05-07, 21:48
תגידו, אתם יודעים מה ההבדלים אם יש מבחינת המתלים בין הסרן הזה שמתאים לרנגלר JK לבין המערכת המוכרת והאחידה של הTJ/XJ/ZJ - כלומר האם זה בולט און מבחינת התושבות על כל הסדרה של הכלים הישנים?

PRICING/ORDERING INFORMATION
P5153825 Jeep Rubicon Front Axle Assembly, Locking Differential
List: $1,479.00
P5153826 Jeep Rubicon Rear Axle Assembly, Locking Differential
List: $1,349.00
P5153827 Jeep Rubicon Rear Axle Assembly, Limited Slip Differential
List: $1,099.00

SPECIFICATIONS
Axle Ratio: 4.10
Track Width: 61.9”
Wheel Bolt Pattern: 5 on 5.0”
Rear Axle Tub Diameter: 80mm
Front Tube Axle Tube Diameter: 63.5mm
Front Brake Rotor: 302mm Diameter x 28mm Wide, Vented
Rear Brake Rotor: 316mm Diameter x 12mm Wide, Solid

אני חושב שהם טיפונת יותר רחבים 61.9".
צריך לבדוק.
לגבי התושבות - קטן עלינו לא?.... :grin:

arnonshoshani
05-06-07, 07:09
שלום לכולם

בתור אחד האנשים היחידים בארץ (כנראה) שהרכיב את הסרן של הרוביקון בסדנה של אוברלנד הנה כמה טיפים.

* הסרן הוא בולט און מלא לגרנד ול TJ.
* חלוקת הברגים של 5X5 לא בעיה ניתן לקנות נאבה של סופה ודיסק תואם ולהחליף. הנאקלים הם של הדנה 30.
* הנעילה שמגיעה עם הסרן היא טיפה בעייתי ודורשת לימוד. ידוע לי על הסרן הזה שהותקן פה בארץ וחובר לקומפבור של ה ARB שפשוט פוצץ את האטמים בנעילה. דרוש לחץ אוויר שונה וצריך ללמוד.
* הסרן האחורי מומלץ מאד הסרנים עם יחסי 4.10:1 יכולים ונושאים בכבוד גלגלים 35" ללא בעיה או שברים.

ארנון

נמרוד
05-06-07, 08:16
ארנון, הסרן בפרסומים הוא של רוביקון JK, האם הסרן שאתם התקנתם הוא כזה או של רוביקון TJ? השאלה שלי היא פשוטה - האם מערכת המתלים שונתה בין הTJ/ZJ/XJ לבין הJK?

דרור ברלי
05-06-07, 08:42
הסרן של JK יותר רחב.

grand
05-06-07, 14:30
נמרוד.
לפי הפירסום לא מצוין JK. מה שכן רשום שזה מתאים ל CJ, YJ,TJ.
ולכן מן הסתם מתאים גם לרכבים שלנו.
חוץ מזה.. הרוחב של JK רחב בצורה זניחה, פחות מאינץ לכל צד, וזה דווקא יתרון קטן למי שרוצה להשתמש בגאנטים מקוריים+צמיגים גדולים.

נמרוד
05-06-07, 14:39
דווקא זה שכתוב שזה מתאים לCJ ולYJ לא אומר כלום, בטח שזה מתאים צריך לגלח את כל התושבות ולשים תושבת לקפיץ עלה... זו הנקודה באמת מעניינת, האם הם שינו את אורך ומיקומי הזרועות או שמרו על אותה הגיאומטריה של מתלה קדמי שבעצם הוצגה בXJ בשנת 84? אני מניח שכבר אפשר למצוא את התשובה בפורומים האמריקאים אם מחפשים, ואם לא - אז צריך לראות - ולעשות סיבוב - על אחד הכלים החדשים - מכירים מישהו שכבר יש לו רנגלר חדש? (ליבואן אין רכב הדגמה כרגע, כל מה שהביאו השנה כבר נמכר... זה מה שקורא כשיש לך ביד מוצר שמוכר את עצמו).

אברמלה
05-06-07, 17:17
[QUOTE=arnonshoshani]שלום לכולם

בתור אחד האנשים היחידים בארץ (כנראה) שהרכיב את הסרן של הרוביקון בסדנה של אוברלנד הנה כמה טיפים.

* הסרן הוא בולט און מלא לגרנד ול TJ.
* חלוקת הברגים של 5X5 לא בעיה ניתן לקנות נאבה של סופה ודיסק תואם ולהחליף. הנאקלים הם של הדנה 30.
* הנעילה שמגיעה עם הסרן היא טיפה בעייתי ודורשת לימוד. ידוע לי על הסרן הזה שהותקן פה בארץ וחובר לקומפבור של ה ARB שפשוט פוצץ את האטמים בנעילה. דרוש לחץ אוויר שונה וצריך ללמוד.
* הסרן האחורי מומלץ מאד הסרנים עם יחסי 4.10:1 יכולים ונושאים בכבוד גלגלים 35" ללא בעיה או שברים.

ארנון[/QUOT אתה לא היחיד שהירכיב סרן של רוביקון. ליפניי כ3שנים בערך. היבאתי לארץ כמה סרנים וביניהם היו כ5 יחידות של הרוביקון.. 2 מהם קנה חמיס. ו3 מורכבים על סופות של החברים שלי... סרן מעולה הבעייה היחידה היא שאיין ציריות כאן בארץ. והיה עם שברת אתה תאלץ להזמין מאמריקה.. או ליקנות מימני

-->