צפייה בגרסה מלאה : יבוא סעפת יניקה
אחר צהריים טובים,
מכיוון שבסופו של דבר הכרתי בעובדה כי לא יתכן שהרכב יסע כמו Tdi300 ויאכל 1:4-5
הקדשתי קצת זמן לחיפוש ולשמיעת דעות.
חלק מהדעות אומרות כי הרכב במקור עם הקרבורטורים שעובדים על שיטת הוואקום עם השמן הם המפתח לבעיה בצריכת הדלק וחוסר ההספק. חלק אחר אומר שהם לא מכוונים.
החלטתי לשאול אצל החברה ב LRE http://www.lrenthusiastforum.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Board=UBB7&Number=2242 83&page=0&view=collapsed&sb=5&o=0&fpart =
טיימינג יעשה גם בזמן הקרוב מכיוון שהוא היה צריך להעשות ב 100,000 כבר ועברו איזה 7 אלף מאז.
אם למישהו יש עוד רעיונות אחרי הקריאה שם אשמח לשמוע.
גם שם יש דעה שהרכב בעקרון עגלה במקור ובעזרת טדי העפנו מבט ושוקלים החלפת הקרבורטור. מכיוון שהחלפת הקרבורטור לקרבורטור של רוצ'סטר 4 לועות אמורה בפי טדי לפתור את בעיית חוסר הכוח ושיפור בצריכת הדלק. נשמע חלומי לא ? הלוואי ...
יש צורך להחליף את הסעפת, אבל גם זה לא בעייתי יש סעפת שמותאמת לכך והיא סעפת משופרת של Edelbrock שמתאימה למנוע שלי שהוא ה Rover V8 3500cc אשר ידוע כ 215.
מהתמונה נראה כי בית הטרמוסטט וצינור המים הראשי (שמחזיר מים לרדיאטור) ממוקם באותו מקום ולא צפויה בעיה גם בזוג הצינורות באחורי הסעפת אשר מזרימים מים לרדיאטור החימום ובחזרה.
http://www.edelbrock.com/automotive/autopartsphotos/manifolds/2198.jpg
הקישור : http://www.edelbrock.com/automotive/man_buick.html
באתר הזה: http://www.flatlanderracing.com/man_edel_buick.html
אפילו הצלחתי למצוא אותה בכ 180 דולר.
השאלות הן כאלה:
לנסות לחכות חודש, חודשיים שקרובי משפחה יעברו בדרך לארץ בארה"ב ולנסות להביא אותה או לשלוח לארץ (ע"פ החישוב יוצא יותר מדי יקר)
ושנית - כדאיות הפרויקט, האם אנחנו הולכים לכיוון הנכון של פתרון הבעיה ?
שחף
אני אומר תחליף.
אחרי שהעם המפותח שבנה את האוטו הזה לקח את המנוע V8 הכי אנמי שהוא מצא בסביבה, מעבר למאייד אחד של רוצ'סטר נראה לי כמו רעיון טוב.
אבל זה אני ואני דפוק בשכל בנוגע למנועים אמריקאיים.
הענין הוא שהחבר'ה שם מכוונים לכיוון אחר לגמרי, ואני לא רוצה לעשות החלפה מיותרת.
מצד שני גם לפתוח מנוע בלי שום סיבה נראית לעין ב 110 אלף קמ לא נראה לי הגיוני.
לא יעבוד.
מנסיון.
אם אתה רוצה חסכון ממשי עבור להזרקה של דיסקו (לא שזה איזשהו חסכן גדול...)
הוא לא מחפש חיסכון, בצריכה הזו של דלק לק"מ הוא מחפש את הביצועים.
מניסיון ? מניסיון על מה על דיפנדר בנזין v8 עם 3.5 או עם קומבינות אחרות ??
החבר'ה שם מושכים לכיוון פתיחת מנוע וזה לדעתי כיוון לא נכון.
כנ"ל לגבי הטיימינג - יש שרשרת הספר בכלל לא מזכיר טיימינג בשום מרווח של טיפול או קילומטרג' ומבדיקה שעשיתי הבנתי שבשרשרת לא נוגעים אם היא לא מרעישה -
השאלה אם אני לא מחפש בעיה בכוח - וככה הרכב, וכעת מה שנשאר לי לעשות
זה לשפר אותו ע"י החלפת הסעפת והקרבורטור ואז תגיע הישועה.... :?:
ואוסיף - המנוע עובד עגולה ויפה, לא מרעיש, לא אוכל שמן מים או מעשן.
נהגתי על הרכב של שחף,התחושה שם היא שיש כוח....לא הרבה אבל יש,העניין הוא שאין תגובה מהדוושה,ממש כאלו אתה בTDI300...לוחץ....ולוחץ....ושום דבר לא זז...
המנוע נשמע תקין,לא מתחמם,לא מצלצל פשוט לא מגיב....
מכיוון שאין לך מול מי להשוות, אני מציע שתעשה בדיקת דיינו, שתעלה לך לא הרבה , יחסית להוצאות שאתה מתכנן, ותתן לך מידע האם המנוע נותן את מה שהוא אמור לתת או שיש בעייה.
לחילופין, אם יש לך מול מי להשוות או שאתה יכול לקבל מידע מחו"ל על תוצאות האצה של רכב דומה, אז זה טוב באותה מידה.
אתה לפני הכול רוצה לדעת אם יש תקלה או שככה זה עם המנוע הזה ומכאן והלאה יש צורך לשפר.
טוב - אז זה שוקל בערך 8 קילו, ויש כנראה חברים שטסים לניו יורק עוד חודש ויוכלו להביא לי את זה כנראה. איך זה עובר במכונות שיקוף / מכס וכו' ? אין בעיה להכניס את הסעפת למזוודה ולבוא לארץ ??
טוב - אז זה שוקל בערך 8 קילו, ויש כנראה חברים שטסים לניו יורק עוד חודש ויוכלו להביא לי את זה כנראה. איך זה עובר במכונות שיקוף / מכס וכו' ? אין בעיה להכניס את הסעפת למזוודה ולבוא לארץ ??
אין שום בעייה עם מכונות שיקוף... מקסימום יבדקו להם את המטען ויראו שזה חתיכת ברזל. לגבי המכס גם אין שום בעייה - זה עובר חלק במסלול הירוק, לזכור לא להסתכל למוכסים בעיניים.... :lol:
עם כל הכבוד למנוע של שחף, אבל עסיתי איתו סיבוב, הוא באמת לא זז, ה TDI300 שלי מגיב הרבה הרבה יותר טוב.
שחף, אתה צריך לבדוק את העניין אצל איזה מכונאי מומחה, אחד שמבין במנועים כאלו.
אסי - בוא לא ניסחף ....
כנראה שאני מחפש בעיות שלא קיימות וממספר נסיעות מבחן וברורים בחול זהו המנוע -
יחס דחיסה נמוך, אורך חיים גדול, אמינות רבה וכן הרבה מאוד מומנט אבל לא טיל בליסטי.
בקרוב תערך נסיעת מבחן ע"י המנהל של המוסך של המזרח שתאר את כל הסימפטומים וההתנהגות של המנוע.
כלומר אין בעיה ומפה והלאה זה רק לשפר.
http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?s=&threadid=221488
האוטו של שחף נוסע טוב רק במצב אחד, כשאני נמצא בו.
מוזר, אבל הוכח יותר מפעם אחת.
שחף 350
עומר, זה היה מזמן, אבל תנסה להזכר,
במרפסת שלי (בבית הקודם שלי) היתה סעפת יניקה כמו של שחף (אלומיניום עם מקום לשני SU)
היא הייתה שייכת לפרוייקט מסויים (אל תחשוף אותו בבקשה). בכל מקרה, הסעפת של אדלברוק לא עזרה שם.
השאלה זה לא אם הסעפת תעזור - השאלה זה הקרבורטור.
בחו"ל החבר'ה אומרים שיש שיפור. אולי במקום לתת רמזים
תתן מידע אמיתי ?
שחף - בשמחה, בטלפון.
444916-054
נסעתי היום עם שחף באוטו, אני אומר לכם, הבחור פשוט חי בסרט.
"לא יכול להיות, רק כשאתה איתי הוא נוסע טוב, אני לא צריך ללחוץ על הגז"
מזכיר לי מערכון של אפריים קישון עם האוטו שלא עושה בעיות ליד המוסכניק.
בקיצור, תודה רבה לאמיר על הסעפת, יום ראשון אני והדיסק 9 הנאמן שלי הולכים לבצע ניתוח כירורגי בסעפת יניקה מאלומיניום של ל"ר בנזין 215 ולהתאים לה במקום שני כאילו קרב" קטנים, אחד גדול, כמו שצריך.
ולכל מי שניסה לשכנע אותי שיש בעיה -
אין בעיה זה המנוע נקקקקקקקקקקודה.
עומר:
כשעזבת, אחת הבחורות שאלה אותי מי אתה.
אמרתי לה זה עומר 9 אינצ'. נראה לי שהכינוי עשה לה משהו....
טוב, מזל שלא באתי עם יוני 110 :lol: :lol:
לך תבין בחורות...
כשאמרתי לה שזה לא האורך, היא מייד הסיקה שזה הקוטר.
ישר ירד לה ממנו....
תגיד לי, בשישי הזה אתה שם? נבוא עם הסעפת אחרי יישור קו להמשך ייעוץ ועם המשקפיים שלך?
כנראה שכן, אני ידבר אתך מחר.
אוקיי. אז הרוצ'סטר 4 לועות כבר מוכן ומחר יאסף מטדי.
הקרוברטור שופץ לגמרי ע"י עבודת אומן של טדי, נראה מדהים !
היום הגיעה הסעפת מארה"ב, יחד עם מתאם לרוצ'סטר. סה"כ 225 דולר.
ההזמנה נעשה דרך SummitRacing (http://www.summitracing.com).
אני מוכרח לציין אותם לטובה, שרות מעולה בהתכתבות באימייל וגם בשיחות לארה"ב.
כמו כן עמידה בזמנים. המשלוח היה ביעדו בארה"ב כמו שהובטח תוך 24 שעות מרגע שיצא מהחברה. מומלץ מאוד. כמובן שהסעפת היא בולט און לחלוטין.
שישי שבת עומר ואני צפויים להשבית את הלנדרובר ולבצע את השינוי הכירוגי.
הפרויקט כמובן כולו יתועד ותועלה כתבה בהמשך לאתר. הנה קצת תמונות של המישלוחה:
הקופסה (חלק מחווית הרכישה היא כמובן האריזה :lol: :oops: )
http://imgsrv.pic4u.co.il/98b1baabb97cccb5e0423cb86681f1c0020000.a spx
התוכן (הסעפת, אטמים מצד ימין שהגיעו עם המתאם, והמתאם)
http://imgsrv.pic4u.co.il/98b1ba1a366bb1d1dc47eaaa0c530ca0020000.a spx
ולכל החבר'ה עם ה Jeep האמריקאי המסוקס שלכם - איכלו את הלב, תראו מה לי יהיה על הטומאה האנגלית :twisted: :twisted:
http://imgsrv.pic4u.co.il/98b1ba8b0fface4e6f4ee98fdda0c9f0020000.a spx
בהמשך תמונות של הקרב'.
שחף.
שכחת את התמונה של המדבקה, אני עדיין טוען שזה ממש לא מתאים.
הבטחתי גם תמונות של הקרבורטור:
http://imgsrv.pic4u.co.il/926190b8a0eb34a93c4cb79300d06050020000.a spx
http://imgsrv.pic4u.co.il/926190e258543a115d42b7b67176f440020000.a spx
טוב - בשעה טובה ואחרי יומיים של עבודה של מר 9 אינץ הלוא הוא עומר בולדוג
(תודה עומר, תודה, תודה רבה ושוב תודה) ששפך את שישי אחהצ וערב וכל יום שבת למען הפרויקט המדובר, הכל עומד סגור מוכן ועובד ומניע. מחר יגיע טדי להשלים את הכיוון של המנוע ונצא לנסיעת מבחן.
כמובן שכל העבודה נעשה בצורה שמאפשרת חזרה למצב המקורי. כל הברגים, אומים צנרת נעשו בשינוי מנימלי המאפשר חזרה אחורה.
הנה כמה תמונות טיזר לפני הכתבה :
ככה זה נראה בערב לפני:
http://imgsrv.pic4u.co.il/be80f65e24cd264fc5497aa94a8ab330020000.a spx
אחרי שהפילטר ירד:
http://imgsrv.pic4u.co.il/be80f6f96b75ebf91c454cacf2ecce00020000.a spx
עובדים מסודר או לא ? (כמובן שהם נסגרו עם ידית מומנט)
http://imgsrv.pic4u.co.il/be80f65d9e6b5edd8341eabced81c790020000.a spx
המקורית בחוץ:
http://imgsrv.pic4u.co.il/be80f6cac3c41b869f46c38267477360020000.a spx
אני מנקה את המשטח:
http://imgsrv.pic4u.co.il/be80f6e3aa45cb56644a3db838e25420020000.a spx
מניחים את החדשה במקום:
http://imgsrv.pic4u.co.il/be80f6c09e57a852bf487eb37794d2a0020000.a spx
פרויקט בלי הדיוולט 9 אינץ ??!?!?!
http://imgsrv.pic4u.co.il/be80f649f801d976cb48dd92b4148ab0020000.a spx
הכל מורכב:
http://imgsrv.pic4u.co.il/be80f680ecea22127a48dca523ca69c0020000.a spx
שחף, תמהר עם הכתבה, אל תשכח שיש לי את כל התמונות, אז אל תשמיט שום דבר מעניין.
שמחתי לעזור ולחסוך לך, כמה? 6000 שקל אצל אחד הגורואים שלכם?
אחרי סיבוב קצרצר על האוטו במתכונת החדשה אני חושב שהוא צריך לקבל הגדרה של fullsize יש לו את הגודל הנכון, המשקל המתאים ולשם שינוי המנוע שלו מגיב כמו אמריקאי.
אוקיי - היום טדי האחד והיחיד הגיע וכיוון את המכונה - במילה אחת:
מ-ד-ה-י-ם
האוטו מטורף לחלוטין... מגיב בצורה זריזה,
פשוט אין לי מילים בפה. עכשיו רק צריך לבדוק את תצרוכת הדלק כשתרגע הרגל...
שחף.
"לפי הספר" הקרבורטור הזה צריך לתת לך 160 כ"ס.
ולפי הדינמומטר??
ברור לך שכתבה לא תהיה שלמה בלי בדיקה, נכון?
אסף.
אין בעיה, תבחר מקום - ותכין פפלינוס.
כי אני את שלי גמרתי על הפרויקט :lol:
חבל שהבדיקה לא נעשתה לפני ההחלפה. אילו המעוט היה בכיסי ...
מה לי אין תמונה משפץ או מכוון
לא פייר
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.