PDA

צפייה בגרסה מלאה : נוריות M ו S ב TD5 אוטומט



דידין
29-09-07, 18:44
לא, זה לא סאדו/מאזו . מה תפקידן של נוריות התרעה אלה ?, מה הסיבה שנדלקות ?
מה מסמן היבהוב שלהן .? אודה לעונים .
דוד

dbuimov
16-10-07, 22:50
נורת S מעידה על כך שתיבת ההילוכים במצב ספורט-דהיינו החלפה מאוחרת מעט, לתאוצה טובה יותר.

נורת M תיתכן רק במצב LOW, ואז תיבת ההילוכים נשארת קבועה על ההילוך הרשום, ללא החלפה(ההילוכים לא עולים ולא יורדים).
כאשר שתי הנורות דולקות-או שנטרול מערכת האזעקה לא בוצע בצורה טובה , או שיש בעיה במחשב של תיבת ההילוכים....:-(
אגב-המעבר למצב S או M נעשה מהכפתור בתחתית בורר ההילוכים -זה שכתוב עליו MODE

ענבר
17-10-07, 11:39
נורת M תיתכן רק במצב LOW, ואז תיבת ההילוכים נשארת קבועה על ההילוך הרשום, ללא החלפה(ההילוכים לא עולים ולא יורדים). MODE
אם הבנתי אותך נכון, יש אפשרות לנעול את הגיר בראשון low כמו בגיר ידני לצורך בלימת מנוע בירידות?

dbuimov
17-10-07, 21:57
אם הבנתי אותך נכון, יש אפשרות לנעול את הגיר בראשון low כמו בגיר ידני לצורך בלימת מנוע בירידות?
אכן כן,וליתר בטחון-במצבים בהם זה נדרש ניתן להפעיל את בקרת הירידה במדרון.מצב זה יתכן רק בהילוך ראשון LOW.
יתרון נוסף למצב M הוא שניתן להתחיל נסיעה בכל הילוך למעשה,כי מדובר בLOW .ההילוך הראשון במצב זה הוא ממש ממש איטי ולא תמיד חייבים להתחיל בו .כמו כן מצב M טוב למקרים שבהם אנחנו לא רוצים שתיבת ההילוכים תתחיל "לטייל" מעלה ומטה,אלא תישאר קבועה בהילוך מסויים בו אנו רוצים.

-->