צפייה בגרסה מלאה : הצתה בעיתית
רכשתי השבוע גיפ גרנד צירוקי שנת 2000
כיצד מניעים את הרכב בצורה הטובה ביותר ?
לאחר שאני פותח את הסוויץ אני ממתין מס' שניות ומנסה להניע ללא גז
הרכב לא נדלק מייד ויש סטרטר ארוך
לעיתים צריך לנסות פעם נוספת ורק אז הוא נדלק
יש דרך מיוחדת בהנעת הרכב ?
אם לא, היכן לדעתכם הבעיה ?
אציין כי הרכב טופל ב- 140,000 ק"מ לפני חצי שנה במוסך מרכזי וכיום הוא 144,000 ק"מ
הבעיה במשאבת הדלק שלא מסוגלת לבנות לחץ מספיק ב"מכה ראשונה" ולכן דרוש סטרטר נוסף
זה שהאוטו מטופל במוסך המרכזי - לא אומר טובות על האוטו. אולי אפילו ההפך.
אני יכול לתת דוגמאות ללא סוף ...
מהיכן אתה בארץ ?
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?p=178526#post178526
הבעיה במשאבת הדלק שלא מסוגלת לבנות לחץ מספיק ב"מכה ראשונה" ולכן דרוש סטרטר נוסף
זה שהאוטו מטופל במוסך המרכזי - לא אומר טובות על האוטו. אולי אפילו ההפך.
אני יכול לתת דוגמאות ללא סוף ...
מהיכן אתה בארץ ?
אני מרמת גן
מה אתם מציעים לי לעשות ?
יש לי חבר עם ידיים טובות כך שאם צריך לבצע טיפול מסויים הוא בהחלט מסוגל לבצע זאת.
רמי נתן לך פתרון
http://www.jeepolog.com/forums/show...8526#post178526
במידה ואתה מחפש מוסך אני יכול להמליץ לך מניסיון על יניב ממוסך הייטק בא.ת. צפוני ברעננה 09-7602479
בהצלחה
האם יש לך קודן ברכב?
במידה ויש יתכן שזה מקור הבעיות בדר"כ ברוב המקרים מתקינים את הקודן על קוו משאבת הדלק
ובדר"כ הקודנים מגיעים אם שתי ניתוקים שאחד מהם כביכול נקרא על חוטי ויושב ליד משאבת ההזרקה
מאין ממסר כשלב ראשון באיתור התקלה הייתי מנטרל ובודק את התגובה
כמו כן יש לי שעון לחץ דלק שיכול לעזור אם אתה בסביבה צור קשר ואשמח לעזור.
יש לי קודן. אני מניח כי הוא מנתק את הדלק.
אשמח מאוד להיפגש. באיזה סביבה אתה נמצא?
אני יכול לנתק את הקודן בעצמי?
אם כן, כיצד.
מה קודן????
משעמם לכם שאתם מחפשים צרות בכח?
רוב הסיכויים שיש לך בעיה שכיחה בשסתום החד כיווני במשאבת הדלק הגורמת לאי שמירת לחץ הדלק לאחר מספר שעות של עמידה ממושכת. זאת בתנאי שהרכב מניע כשורה לאחר עמידה קצרה..
חבר שעון לחץ דלק לונטיל שבחליל צינור הדלק, אתה צריך לקבל כ 45-50 PSI במצב תקין.
אם הלחץ נמוך מ 20 PSI לאחר מספר שעות אז כאן הבעיה שלך.
פיתרונות לבעיה כבר נרשמו בשירשורים קודמים.
בהצלחה.
ההצעה של התקנת פילטר סולר ממשית?
אין לי שעון לחץ דלק ויותר קל לי לרכוש פילטר סולר ולהתקין, בתנאי כמובן שזה פתרון מתאים.
אם יש מקום לקנות קיט תיקון אני גם כן מוכן לנסות.
מה קודן????
משעמם לכם שאתם מחפשים צרות בכח?
רוב הסיכויים שיש לך בעיה שכיחה בשסתום החד כיווני במשאבת הדלק הגורמת לאי שמירת לחץ הדלק לאחר מספר שעות של עמידה ממושכת. זאת בתנאי שהרכב מניע כשורה לאחר עמידה קצרה..
חבר שעון לחץ דלק לונטיל שבחליל צינור הדלק, אתה צריך לקבל כ 45-50 PSI במצב תקין.
אם הלחץ נמוך מ 20 PSI לאחר מספר שעות אז כאן הבעיה שלך.
פיתרונות לבעיה כבר נרשמו בשירשורים קודמים.
בהצלחה.
שלום לך גראנד
אני לא יודע מאיפה הידע הנרחב שלך בתחום.
כל רכב אבל כל רכב ללא יוצא מן הכלל פרט לדיזל לאחר מספר דקות לחץ הדלק יורד ממש עד לאפס
כאשר המנוע כבוי כמובן כאשר אתה פותח שוויץ ומנסה להתניע משאבת הדלק
או בשפה המקועית (משאבת ההזרקה) בונה לחץ
עכשיו לידיעתך רוב המכוניות משנת 2000 ומעלה מצוי מנגנון חשמלי שמעלה את לחץ הדלק
כאשר אתה פותח את דלת הנהג ונכנס לרכב בפולקסווגאן המערכת הזאת קיימת עוד בדגמים מ-98
יתכן ומערכת כזאת נמצאת גם אצל האינדאנים והקודן פוגם ביעילותה
במספר כלי רכב היבואן לא נותן להתקין קודן על קוו משאבת הדלק
לכן המלצתי לנתק את הקודן ולבדוק אים ההתנעה שופרה.
לא שופרה להמשיך הלאה
המליצו לי היום במוסך להניע את הרכב בדרך הבאה:
לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;
לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;
לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;
בפעם הרביעית, כך הובטח לי הרכב יניע מיידית.
אני אבדוק זאת ואגיד לכם.
המליצו לי היום במוסך להניע את הרכב בדרך הבאה:
לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;
לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;
לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;
בפעם הרביעית, כך הובטח לי הרכב יניע מיידית.
אני אבדוק זאת ואגיד לכם.
??? :confused:
ונניח שיעבוד, מה אז? כל פעם הריטואל הזה עמ"נ להניע?
לא ממש הבנתי אם הבדיקה היא הדרך אל הפיתרון, או הפיתרון עצמו ...
אם הבעיה היא אכן בריחת לחץ מהמשאבה, פתרונה יביא להנעה במהירות הבזק גם לאחר שהג'יפ עומד מס' ימים (שניה אחת סטרטר, לא יותר), ונראה לי כי יש למצוא הפתרון (שיפוץ, פילטר סולר, החלפת המשאבה - ברק ממוסך הקניון החזיק משאבה משופצת בעבר).
בהצלחה
אייל
אייל אתה צודק.
אכן זה "פתרון" מגוחך.
לדעתך פילטר סולר זה פתרון?
הבנתי כי משאבה חדשה יקרה.
אני אבדוק עם ברק אם יש לו משאבה משופצת ומה המחיר שלה.
יש אתר טוב בארה,ב שמוכר חלקים?
אין כל צורך בקניית משאבה מקורית
ניתן לישתול משאבת הזרקה של טויוטה או של מיצובישי שהם רכבים פופלריים
ללא שום בעיה האמינות של המשאבות האלה עולה עשרות מונים ממשאבות אמריקאיות
ומה עוד שעלותם מאוד נמוכה וזמינות בחנויות חלקי החילוף המשומשים כמעט אצל כולם
ההתאמה היא פשוטה לחלוטין האמן לי ברגע שתתקין משאבת הזרקה נניח של טויוטה קורולה
אתה יכול לישכוח מהתקלה הזאת לעשר השנים הבאות בהתחייבות גם בכתב
אין חכם מבעל ניסיון.
מדובר על גרנד v8
בטוח שהספיקה של משאבת דלק קורולה שהיא עם מנוע קטן
תהיה טובה גם לגרנד?
האמן לי בטוח לחלוטין הלחץ זהה בשניהם
אצל חבר שלי בסופה המשאבה הייתה נגמרת כל ששה חודשים עד שהצעתי לא לישתול
משאבה של קורולה עד היום הוא מודה לי פשוט שכח מהבעיה לתמיד
היכן ממוקמת משאבת הדלק בגיפ והיכן לקנות (אני מקבל את ההמלצה בדבר משאבה של טויוטה)
אני מר"ג
המשאבה ממוקמת בתוך מיכל הדלק בלי ליפט (מיתקן הרמה)
לא קל לבצע את העבודה הסיבה יש לפרק מיכל דלק
אם הידע שלך לא מספיק רחב בתחום תכין שיעורי בית טוב ליפני תחילת העבודה
ניתן להזמין מארה"ב במחיר 125 $ אמנם לא שולחים לישראל ואולם, אני יכול להתגבר על כך ע"י משלוח לחבר בארה"ב ודרכו לישראל..
זה החלק ?
http://accessory.accessoriesgiant.com/basket.php?makeid=14&modelid=151&year=2000&partid=87&brandid=4527&skipped_brand=true
אגב, מה דעתכם על הניסיון להרכיב פילטר סולר על צינור הדלק ? אם כן, האם זה משנה על איזה חלק בצינור הדלק יש למקם את הפילטר ?
לא צריך להחליף משאבה.
תבדוק לחץ דלק.
בעצם.. קצת חיפוש והיית עולה על זה..
http://www.wjjeeps.com/tsb_list.htm#1400201
http://www.wjjeeps.com/tsb/tsb_14_002_01.pdf
ראיתי את הקישורים הנ"ל קודם לכן. הבעיה, לא מצאתי שום מקום בו ניתן לרכוש את קיט התיקון.
לכן חשבתי על החלפת המשאבה או הניסיון עם פילטר סולר.
אגב, אם מחליפים עם משאבה של טויוטה החיבורים אותם חיבורים בדיוק ?
[QUOTE=משהא]ראיתי את הקישורים הנ"ל קודם לכן. הבעיה, לא מצאתי שום מקום בו ניתן לרכוש את קיט התיקון.
לכן חשבתי על החלפת המשאבה או הניסיון עם פילטר סולר.
אגב, אם מחליפים עם משאבה של טויוטה החיבורים אותם חיבורים בדיוק ?[/Q
תקשיב לי טוב ליפני שאתה הולך לעשות את הקומבינה עים הפילטר סולר תעשה לך בדיקה
פשוטה ואמינה פשוט את הקוו של הדלק שחוזר למיכל פשוט תסגור אם הקוו עשוי גומי פשוט
תלחץ אותו עים פלייר פטנט והנה לך פעולה של פילטר סולר עים שסטום חד כיווני
אך וונתי שתלחץ רק בשביל הבדיקה ולא שתתחיל לינסוע כך
פוטר לך את הבעיה תמשיך הלאה לא פוטר תחליף משאבה...........
לגביי החיבורים לא אבל מאוד קל להתאים אותה.
ראיתי את הקישורים הנ"ל קודם לכן. הבעיה, לא מצאתי שום מקום בו ניתן לרכוש את קיט התיקון.
לכן חשבתי על החלפת המשאבה או הניסיון עם פילטר סולר.
אגב, אם מחליפים עם משאבה של טויוטה החיבורים אותם חיבורים בדיוק ?
לא מכיר את הפטנט עם פילטר הסולר - רק מהסיפורים של רמי ... ;)
אולם, מצאתי לך קיט שיפוץ בעלות של פחות מ- 18$ בחנות השולחת לישראל:
http://www.trademotion.com/partlocator/index.cfm?action=searchCatalogOEM&siteid=214272
תוסיף מק"ט 5019308AB ובחר jeep - משום מה לא ניתן להפנות לעמוד הרלוונטי.
אם תחליט להזמין, אודה לך אם תכלול קיט אחד נוסף במשלוח עבורי - כמובן שאשא בעלות (יש לי משאבה ספייר הנתנת להשמשה).
אייל
תודה רבה רבה על העזרה.
אני אנסה את ההצעה של eliyoval בענין סגירת צינור הדלק ואעדכן.
אני גם בודק מחיר של משאבת דלק של טויוטה.
אייל - אם אני אזמין כמובן שאזמין גם עבורך. משום מה הם מסרבים לומר מה עלות המשלוח והבנתי כי הדבר יקבע רק לאחר שהמוצר יישלח... :(
. משום מה הם מסרבים לומר מה עלות המשלוח והבנתי כי הדבר יקבע רק לאחר שהמוצר יישלח... :(
תמוה מאוד. האם התכתבת עם בחור בשם ג'ייסון ?
אנסה לברר עניין זה ואיידע באם אקבל תשובות אחרות.
אייל
זה אחד הדיונים המוזרים שקראתי. התחושה בקריאת הדיון היא של היסחפות אחרי כל הצעה שעולה כאן ללא סינון. בפורום יש מקצוענים מהשורה הראשונה כמו רמי ויש גם אחרים. כדאי לדעתי לנסות ללמוד יותר לעומק את נושא מערכת הדלק ברכב לפני שאתה מחליף משאבות דלק בין יצרנים גם אם זה עובד טוב בסופה :lol: (אגב - יתכן שזה פתרון נהדר - אבל לדעתי דורש בדיקה יותר מעמיקה)
אני גם לא ממליץ לך ללחוץ צינורות דלק עם פלייר פטנט - אתה עלול לפגוע בצינור ולגרום לדליפת דלק ובמקרה קיצון לשריפה.
אני מקווה שלא הייתי בוטה מדי - גם אני עדיין לומד את הרכב (ZJ) ונעזר באחרים. בהצלחה!
אבישי
משהא (אגב, מה השם?),
להלן תגובה שקיבלתי בעניין עלות משלוח הקיט המדובר:
I need a exact address to get a accurate price on shipping, The part is $17.38, and like I said I use USPS and UPS for shipping who ever is cheapest. Jason
קיצר, אין בעיה לנקוב בעלות משלוח מדוייקת, צריך רק כתובת :wink:
אייל
נמרוד - מערד
04-12-07, 17:55
משהא שלום.
אני גם מעונין ליבא קיט למשאבה,צרף אותי לרשימה בשיתוף עלויות מלא.
נמרוד
השגתי משאבה של טויוטה קורולה ועתה אני מתלבט האם לנסות להרכיב אותה או ללכת על קיט תיקון.
בכל מקרה, אני אזמין קיט תיקון מארה"ב.
אייל ונמרוד, אני מזמין גם עבורכם.
אשלח עידכון לאחר ביצוע ההזמנה.
סתם לצורך העניין.
שאלתם כמה עולה במכשירי תמועה הקיט תיקון הזה?
18$ שם זה 200 ש"ח בגזלנות אצל היבואן.
שווה כל הבלאגן לייבא?
רמי,
חבילה של 18$ מגיעה עד הבית בלי מיסים.
לעומת זאת, ע"מ לקנות אצל היבואן ב 200 ש"ח, צריך לנסוע לת"א ולמצוא חניה וכו'...
לא יותר נוח להזמין באינטרנט עם כרטיס אשראי? :lol:
סער.
האמת, אם הייתי יודע שיש ליבואן הייתי מזמין ממנו.
על כל פנים, הזמנתי 3 יחידות. לא נמסר לי עלות המשלוח. אני גם מקווה שלא יהיה מס שכן 3 היחידות עלו 52.14 $.
על פי חוק כל סנט מעל 50$ יעלה לך מס..
אלא עם כן תעשה עיניים לפקידה במכס והיא תהיה במצב רוח טוב..
זה מפעל הפיס: פעם אתה זוכה ופעם לא.. לא הצלחתי לפתח נוסחה מנצחת איתם :)
קיבלתי הודעה כי המשלוח יצא לדרך.
דמי המשלוח כמעט 82 $.
מזה חששתי בזמן ההזמנה שכן הם לא היו מוכנים לנקוב בסכום המשלוח עד לאחר המשלוח.
רק שלא יהיה גם מכס...
זו ההודעה שקיבלתי במייל:
The Order Number: 16166184 is complete. Please note the tracking number and total order cost for your records.
Subtotal: $52.14
Shipping: $81.96
Tax: $0.00
------------------------
Total: $134.10
ממקום בו לא אומרים מהם דמי המשלוח לפני המשלוח, לא מזמינים.
יש מספיק חנויות שיודעות להגיד מראש.
סער.
AvigdorAharon
06-12-07, 13:41
הזוי, ממש הזוי!
לא יודעים בודאות מה הבעיה, אבל מזמינים קיט שיפוץ בכ 200 ש"ח...
אהבתי את הגישה.
אביגדור
הקיט הגיע מארה"ב.
הקיט הורכב ע"י מוסך והבעיה נפתרה :)
קבלו קישור מעניין ומפורט
http://en.allexperts.com/q/Jeep-Repair-817/grand-cherokee-hard-starting.htm
יואב
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.