Close
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 42
  1. #1

    ברירת מחדל הצתה בעיתית

    רכשתי השבוע גיפ גרנד צירוקי שנת 2000

    כיצד מניעים את הרכב בצורה הטובה ביותר ?

    לאחר שאני פותח את הסוויץ אני ממתין מס' שניות ומנסה להניע ללא גז

    הרכב לא נדלק מייד ויש סטרטר ארוך

    לעיתים צריך לנסות פעם נוספת ורק אז הוא נדלק

    יש דרך מיוחדת בהנעת הרכב ?

    אם לא, היכן לדעתכם הבעיה ?

    אציין כי הרכב טופל ב- 140,000 ק"מ לפני חצי שנה במוסך מרכזי וכיום הוא 144,000 ק"מ

  2. #2
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    הבעיה במשאבת הדלק שלא מסוגלת לבנות לחץ מספיק ב"מכה ראשונה" ולכן דרוש סטרטר נוסף

    זה שהאוטו מטופל במוסך המרכזי - לא אומר טובות על האוטו. אולי אפילו ההפך.
    אני יכול לתת דוגמאות ללא סוף ...

    מהיכן אתה בארץ ?

  3. #3

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u
    הבעיה במשאבת הדלק שלא מסוגלת לבנות לחץ מספיק ב"מכה ראשונה" ולכן דרוש סטרטר נוסף

    זה שהאוטו מטופל במוסך המרכזי - לא אומר טובות על האוטו. אולי אפילו ההפך.
    אני יכול לתת דוגמאות ללא סוף ...

    מהיכן אתה בארץ ?

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    אני מרמת גן

    מה אתם מציעים לי לעשות ?

    יש לי חבר עם ידיים טובות כך שאם צריך לבצע טיפול מסויים הוא בהחלט מסוגל לבצע זאת.

  6. #6
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    רמי נתן לך פתרון

    http://www.jeepolog.com/forums/show...8526#post178526

    במידה ואתה מחפש מוסך אני יכול להמליץ לך מניסיון על יניב ממוסך הייטק בא.ת. צפוני ברעננה 09-7602479

    בהצלחה

  7. #7

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    האם יש לך קודן ברכב?
    במידה ויש יתכן שזה מקור הבעיות בדר"כ ברוב המקרים מתקינים את הקודן על קוו משאבת הדלק
    ובדר"כ הקודנים מגיעים אם שתי ניתוקים שאחד מהם כביכול נקרא על חוטי ויושב ליד משאבת ההזרקה
    מאין ממסר כשלב ראשון באיתור התקלה הייתי מנטרל ובודק את התגובה
    כמו כן יש לי שעון לחץ דלק שיכול לעזור אם אתה בסביבה צור קשר ואשמח לעזור.

  8. #8

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    יש לי קודן. אני מניח כי הוא מנתק את הדלק.

    אשמח מאוד להיפגש. באיזה סביבה אתה נמצא?

  9. #9

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    הסתכל בפרטי

  10. #10

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    אני יכול לנתק את הקודן בעצמי?

    אם כן, כיצד.

  11. #11

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    מה קודן????
    משעמם לכם שאתם מחפשים צרות בכח?
    רוב הסיכויים שיש לך בעיה שכיחה בשסתום החד כיווני במשאבת הדלק הגורמת לאי שמירת לחץ הדלק לאחר מספר שעות של עמידה ממושכת. זאת בתנאי שהרכב מניע כשורה לאחר עמידה קצרה..

    חבר שעון לחץ דלק לונטיל שבחליל צינור הדלק, אתה צריך לקבל כ 45-50 PSI במצב תקין.
    אם הלחץ נמוך מ 20 PSI לאחר מספר שעות אז כאן הבעיה שלך.

    פיתרונות לבעיה כבר נרשמו בשירשורים קודמים.
    בהצלחה.

  12. #12

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    ההצעה של התקנת פילטר סולר ממשית?

    אין לי שעון לחץ דלק ויותר קל לי לרכוש פילטר סולר ולהתקין, בתנאי כמובן שזה פתרון מתאים.

    אם יש מקום לקנות קיט תיקון אני גם כן מוכן לנסות.

  13. #13

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    ציטוט נכתב במקור על ידי grand
    מה קודן????
    משעמם לכם שאתם מחפשים צרות בכח?
    רוב הסיכויים שיש לך בעיה שכיחה בשסתום החד כיווני במשאבת הדלק הגורמת לאי שמירת לחץ הדלק לאחר מספר שעות של עמידה ממושכת. זאת בתנאי שהרכב מניע כשורה לאחר עמידה קצרה..

    חבר שעון לחץ דלק לונטיל שבחליל צינור הדלק, אתה צריך לקבל כ 45-50 PSI במצב תקין.
    אם הלחץ נמוך מ 20 PSI לאחר מספר שעות אז כאן הבעיה שלך.

    פיתרונות לבעיה כבר נרשמו בשירשורים קודמים.
    בהצלחה.
    שלום לך גראנד
    אני לא יודע מאיפה הידע הנרחב שלך בתחום.
    כל רכב אבל כל רכב ללא יוצא מן הכלל פרט לדיזל לאחר מספר דקות לחץ הדלק יורד ממש עד לאפס
    כאשר המנוע כבוי כמובן כאשר אתה פותח שוויץ ומנסה להתניע משאבת הדלק
    או בשפה המקועית (משאבת ההזרקה) בונה לחץ
    עכשיו לידיעתך רוב המכוניות משנת 2000 ומעלה מצוי מנגנון חשמלי שמעלה את לחץ הדלק
    כאשר אתה פותח את דלת הנהג ונכנס לרכב בפולקסווגאן המערכת הזאת קיימת עוד בדגמים מ-98
    יתכן ומערכת כזאת נמצאת גם אצל האינדאנים והקודן פוגם ביעילותה
    במספר כלי רכב היבואן לא נותן להתקין קודן על קוו משאבת הדלק
    לכן המלצתי לנתק את הקודן ולבדוק אים ההתנעה שופרה.
    לא שופרה להמשיך הלאה

  14. #14

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    המליצו לי היום במוסך להניע את הרכב בדרך הבאה:

    לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;

    לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;

    לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;

    בפעם הרביעית, כך הובטח לי הרכב יניע מיידית.

    אני אבדוק זאת ואגיד לכם.

  15. #15

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    ציטוט נכתב במקור על ידי משהא
    המליצו לי היום במוסך להניע את הרכב בדרך הבאה:

    לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;

    לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;

    לפתוח סוויץ להמתין 3 שניות, לסגור;

    בפעם הרביעית, כך הובטח לי הרכב יניע מיידית.

    אני אבדוק זאת ואגיד לכם.
    ???
    ונניח שיעבוד, מה אז? כל פעם הריטואל הזה עמ"נ להניע?
    לא ממש הבנתי אם הבדיקה היא הדרך אל הפיתרון, או הפיתרון עצמו ...
    אם הבעיה היא אכן בריחת לחץ מהמשאבה, פתרונה יביא להנעה במהירות הבזק גם לאחר שהג'יפ עומד מס' ימים (שניה אחת סטרטר, לא יותר), ונראה לי כי יש למצוא הפתרון (שיפוץ, פילטר סולר, החלפת המשאבה - ברק ממוסך הקניון החזיק משאבה משופצת בעבר).
    בהצלחה
    אייל

  16. #16

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    אייל אתה צודק.

    אכן זה "פתרון" מגוחך.

    לדעתך פילטר סולר זה פתרון?

    הבנתי כי משאבה חדשה יקרה.

    אני אבדוק עם ברק אם יש לו משאבה משופצת ומה המחיר שלה.

    יש אתר טוב בארה,ב שמוכר חלקים?

  17. #17

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    אין כל צורך בקניית משאבה מקורית
    ניתן לישתול משאבת הזרקה של טויוטה או של מיצובישי שהם רכבים פופלריים
    ללא שום בעיה האמינות של המשאבות האלה עולה עשרות מונים ממשאבות אמריקאיות
    ומה עוד שעלותם מאוד נמוכה וזמינות בחנויות חלקי החילוף המשומשים כמעט אצל כולם
    ההתאמה היא פשוטה לחלוטין האמן לי ברגע שתתקין משאבת הזרקה נניח של טויוטה קורולה
    אתה יכול לישכוח מהתקלה הזאת לעשר השנים הבאות בהתחייבות גם בכתב
    אין חכם מבעל ניסיון.

  18. #18
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    מדובר על גרנד v8
    בטוח שהספיקה של משאבת דלק קורולה שהיא עם מנוע קטן
    תהיה טובה גם לגרנד?

  19. #19

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    האמן לי בטוח לחלוטין הלחץ זהה בשניהם
    אצל חבר שלי בסופה המשאבה הייתה נגמרת כל ששה חודשים עד שהצעתי לא לישתול
    משאבה של קורולה עד היום הוא מודה לי פשוט שכח מהבעיה לתמיד

  20. #20

    ברירת מחדל חוזר: הצתה בעיתית

    היכן ממוקמת משאבת הדלק בגיפ והיכן לקנות (אני מקבל את ההמלצה בדבר משאבה של טויוטה)

    אני מר"ג

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. שיפוץ מקדם הצתה
    על ידי GodsFather בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 51
    עדכון אחרון: 14-07-08, 08:41
  2. סדר הצתה ב-cj[
    על ידי רפי א. בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 30-07-05, 06:56
  3. מנתק הצתה
    על ידי dizza man בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 28-06-05, 17:13
  4. מכסה מפלג של הצתה אלקטרונית מול הצתה רגילה?
    על ידי lior_b.s בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 30-03-05, 16:55
  5. אקדח הצתה
    על ידי נמרוד בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 38
    עדכון אחרון: 22-04-04, 20:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •