shachar
02-05-08, 10:02
היום אזרתי אומץ והלכתי לטסט - ותמיד נשאלת השאלה מדוע צריך אומץ כאשר אתה יודע שהכל תקין.
הוחן החליט שהמספר שילדה מופיע על חלק שמרותך לשלדה וזה לא תקיך - אולי הריתוך לא מקורי....
בתמונה תוכלו לראות את הריתוך שבוצע בסוליהול עוד בטרם ידע הגוזל שבדרכי הארץ נגזר עליו לנסוע.
מתחת מופיע מספר השלדה.
קונסוליום - שלושה בוחנים אף אחד לא רוצה לקחת אחריות ואין מי שיכסה את התחת.
לאי קבלת ההחלטה לא הוסיף שלאחר שיצאו רשיונות הרכב החדשים (לפני כשנתיים) דאגו להחליף בין מספר המנוע למספר השלדה.
לבסוף נפלה הכרעה.
הטסט נגמר ב שתי בנורה שרופה(?) ולוחית מספר שיהיה.
למותר לציין שבלנדרובר בדיקת הבלמים מתבצעת בבלימה בנסיעה של 10 קמ"ש במגרש.....
העיקר שמתמקדים בדברים החשובים.
סופ"ש נעים לכולם
הוחן החליט שהמספר שילדה מופיע על חלק שמרותך לשלדה וזה לא תקיך - אולי הריתוך לא מקורי....
בתמונה תוכלו לראות את הריתוך שבוצע בסוליהול עוד בטרם ידע הגוזל שבדרכי הארץ נגזר עליו לנסוע.
מתחת מופיע מספר השלדה.
קונסוליום - שלושה בוחנים אף אחד לא רוצה לקחת אחריות ואין מי שיכסה את התחת.
לאי קבלת ההחלטה לא הוסיף שלאחר שיצאו רשיונות הרכב החדשים (לפני כשנתיים) דאגו להחליף בין מספר המנוע למספר השלדה.
לבסוף נפלה הכרעה.
הטסט נגמר ב שתי בנורה שרופה(?) ולוחית מספר שיהיה.
למותר לציין שבלנדרובר בדיקת הבלמים מתבצעת בבלימה בנסיעה של 10 קמ"ש במגרש.....
העיקר שמתמקדים בדברים החשובים.
סופ"ש נעים לכולם