היום אזרתי אומץ והלכתי לטסט - ותמיד נשאלת השאלה מדוע צריך אומץ כאשר אתה יודע שהכל תקין.
הוחן החליט שהמספר שילדה מופיע על חלק שמרותך לשלדה וזה לא תקיך - אולי הריתוך לא מקורי....
בתמונה תוכלו לראות את הריתוך שבוצע בסוליהול עוד בטרם ידע הגוזל שבדרכי הארץ נגזר עליו לנסוע.
מתחת מופיע מספר השלדה.
קונסוליום - שלושה בוחנים אף אחד לא רוצה לקחת אחריות ואין מי שיכסה את התחת.
לאי קבלת ההחלטה לא הוסיף שלאחר שיצאו רשיונות הרכב החדשים (לפני כשנתיים) דאגו להחליף בין מספר המנוע למספר השלדה.
לבסוף נפלה הכרעה.
הטסט נגמר ב שתי בנורה שרופה(?) ולוחית מספר שיהיה.
למותר לציין שבלנדרובר בדיקת הבלמים מתבצעת בבלימה בנסיעה של 10 קמ"ש במגרש.....
העיקר שמתמקדים בדברים החשובים.
סופ"ש נעים לכולם
110TD5
Festina lente
סיפור ידוע, קרה לי גם פעם אחת, היתי צריך ללכת למזרח לקבל מהם מכתב שכך זה. מאז למדתי להיות עצבני וצועק יותר, זה עובד.
היתה לי את אותה בעייה שנה שעברה בסידרה אחת. תמיד עבר טסט, היה איזה בוחן זקן שהיה מדבר על הרכב ושהוא זוכר שעה טסטים לפני הרבה שנים לרכבים כאלו, וידע בדיוק איפה ואיך המספר שילדה צריך להיות.
בישן זה גם על חלק מרותח בצד שמאל מאחור, הפוך מהיום.
עברתי איתו כך אפילו פעם בזמן שהיתה בחינת הסמכה רשמית של משרד התחבורה, והמדריך הסביר להם שעה על הרכב, מצאה דוגמא טוב. דברים שגם אני לא ידעתי, כמו למשל שאפילו האיתות אצלי היה תוספת שלא חייבים, חגורות, לא צריך אור רוורס, רק ווישר אחד וכ"ו
שנה שעבר, בוחן צעיר, עשה לי תמוות, אז , צעקות, לא זז, קראו למנהל המחון כי גם הרב בוחל לא הסכים.
מנהל המכון אמר לי, אזוב, טמבלים, לא מבינים כלום וחתם לי.
נכון שדנה ניראת טובדנה = החתולה עם הרגל באפסייד
שמרו על קשר