PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיה במערכת הדלק/הפליטה



משהא
03-05-08, 07:00
שלום לכולם. אני מקווה שנהנתם בטיול. לצערי, עקב אירוע משפחתי, לא יכולתי להצטרף.

בחודש האחרון יש לי בעיה שהאוטו מגמגם כאשר נותר במיכל הדלק 1/4 מכמות הדלק. לאחר מילוי דלק הגמגום נפסק. הרכב הוא גראנד שנת 2000. נראה לי כי הבעיה במשאבת הדלק.

גם לאחר שאני מכבה את הרכב כאשר המזגן דלוק ומניע את הרכב לאחר מכן (אף בהנעה כאשר המזגן כבוי), הרכב מגמגם ב- 5 הדקות הראשונות של הנסיעה (כאשר ברכב 1/4 דלק הוא מגמגם כל הזמן עד מילוי דלק). במצב רגיל, אם אני מכבה את המזגן טרם כיבוי הרכב, לאחר ההנעה הוא לא מגמגם.

היום נדלקה מנורה כתומה בצורה של ברז. אני מניח כי מדובר במנורה המעידה על בעיה במערכת הפליטה.

צריכת הדלק הממוצעת בתוך העיר 28 ליטר ל- 100 ק"מ. מחוץ לעיר 20 ליטר ל- 100 ק"מ.

שאלה ראשונה, יש טעם בהוספת תוסף דלק מסויים לניקוי המערכת ? אם כן, מאיזה סוג.

אם לא, אשמח לקבל הנחיות, המלצה על מוסך וכדומה.

אייל67
04-05-08, 19:01
להלן משמעות ה"ברז" מתוך ספר הרכב:


. Malfunction Indicator Light
This light is part of an onboard diagnostic
system called OBD that monitors
engine and automatic transmission control
systems. The “Malfunction Indicator
Light” will illuminate briefly when the
ignition key is in the ON position before engine
start. If the bulb does not come on when turning
the key from OFF to ON, have the condition
checked promptly.
Certain conditions such as a loose gas cap, poor
fuel quality, etc. may illuminate the light after
engine start. The vehicle should be serviced if the
light stays on through several typical driving
cycles. In most situations, the vehicle will drive
normally and will not require towing.
The “Malfunction Indicator Light” will flash to alert
the driver of serious conditions that could lead to
immediate loss of power or severe catalytic converter
damage. The vehicle should be serviced as
soon as possible if this occurs.

-->