PDA

צפייה בגרסה מלאה : נזילה מהגיר



airzax3
09-05-08, 12:17
שלום,

CJ שנת 89:
בנסיעה מהירה יש לי נזילה רצינית מהגיר (ביום טיול אני מאבד קילו-קילו וחצי שמן)
במצב עמידה\זחילה אין טפטופים
פירקתי את כיסוי הגיר עשיתי סיבוב מהיר ומצאתי שיש גלישה של השמן בחלק האחורי-עליון של הגיר בנקודות שמסומנות בחץ, בספרות שיש לי יש שרטוטים נפרדים לגיר ולטרנספר ובשניהם לא מופיע החלק שסימנתי בצהוב (מתאם?),
כמה שאלות:
1, איך קוראים לחלק המסומן?
2, אמור להיות שם מחז"ש או שצריך לבצע איטום עם סיליקון?
3, ניתן לטפל בבעיה בלי להוריד גיר?
4, איפה אני יכול למצוא שרטוט פיצוץ של כל היחידה (גיר+טרנספר)?
תודה!

six 4 life
09-05-08, 13:06
מאחר ולגיר אין מחזיר שמן אחורי
מחזיר השמן שלו נמצא במתאם בינו לבין הטרנספר
מה שאומר שבין הגיר לבין מתאם הטרנספר- צריכה להיות אטימה מוחלטת, מה שמופיע אצלך בצורת סיליקון אדום.

כדי לעצור את הנזילה תצטרך לנתק את ידית הטרנספר,
להוריד גשר גיר (לתמוך את אגן שמן המנוע לפני זה) ,
לאחר מכן להוריד טרסנפר יחד עם המתאם שלו שנראה בתמונה (4 ברגים שמחברים הכל לגיר והוא נשלף לך אחורה),
לנקות את כל איזור שטח "גב" הגיר שבא במגע עם המתאם, וכנ"ל את שטח המתאם שבא במגע עם הנ"ל

לאחר זאת יש בפניך 3 אפשרויות
1. לקנות אטם מינוביץ'
2. לחתוך אטם לצורה המתאימה
3. סיליקון

אני אישית מוצא את שיטת הסיליקון מעולה לנושא הזה ועובדת מצויין.


עבודה לא מסובכת, אך קצת קשה פיזית. מצא לך שותף להורדת הטרנספר לרצפה, הוא כבד.


בהצלחה.

UNIX
09-05-08, 13:06
לפי מה שאני זוכר את המתאם הזה יש לכל cj עם דנה 300
אפשר לנקות טוב ולמרוח סיליקון
הטרנספר לא קל !!

חיים אמדו1
15-05-08, 21:16
שלום

במיקרה יש לי על שולחן הטיפולים בבית טרנספר וגיר
ולפי מה שאני רואה אין שם שום אטם רק סיליקון
וזה אומר שצריך להוריד את הטרנספר כדי לטפל בבעיה

נמרוד
15-05-08, 21:30
לפני הורדת הטרנספר - בדוק והדק את כל הברגים!!! וודא גם שכולם נמצאים...

six 4 life
15-05-08, 23:49
שלום
ולפי מה שאני רואה אין שם שום אטם רק סיליקון
וזה אומר שצריך להוריד את הטרנספר כדי לטפל בבעיה

מישהו אמר שיש דרך אחרת?:)

-->