PDA

צפייה בגרסה מלאה : צינורות ברקס קידמיים



Kobi B
16-06-08, 14:55
שלום לכולם,

לאחר התקנת JKS Disconnects נראה כי חסרים 2-4 ס"מ לצינורות ברקס קידמיים על מנת אפשר פתיחה מלאה של המתלה (לא מדדתי בדיוק אלא כך זה נראה בעיין בעת הפתיחה).

רציתי לדעת אם מישהו היה במצב דומה בו לא היו לו צינורות ברקס מוארכים מהתקנת הגבהה?
שמעתי שניתן לקחת צינורות ברקס קידמיים של סופה והם ארוכים יותר משל ה- XJ ב- 2 עוד 4 "מ ומתאימים בדיוק מבחינת חיבורים. מישהו יודע אם זה נכון או לא?

מוצא אחרון כבר מצאתי מישהו שיכול לייצר לי את הצינור אך הדבר לא זול וכמו כן הוא מבקש להביא לו את הצינור המקורי בכדי שלא תהיינה טעויות בייצור, דבר שמשבית לי את הרכב.

תודה לכולם,

R-IK
16-06-08, 20:00
שלום לכולם,

לאחר התקנת JKS Disconnects נראה כי חסרים 2-4 ס"מ לצינורות ברקס קידמיים על מנת אפשר פתיחה מלאה של המתלה (לא מדדתי בדיוק אלא כך זה נראה בעיין בעת הפתיחה).

רציתי לדעת אם מישהו היה במצב דומה בו לא היו לו צינורות ברקס מוארכים מהתקנת הגבהה?
שמעתי שניתן לקחת צינורות ברקס קידמיים של סופה והם ארוכים יותר משל ה- XJ ב- 2 עוד 4 "מ ומתאימים בדיוק מבחינת חיבורים. מישהו יודע אם זה נכון או לא?

מוצא אחרון כבר מצאתי מישהו שיכול לייצר לי את הצינור אך הדבר לא זול וכמו כן הוא מבקש להביא לו את הצינור המקורי בכדי שלא תהיינה טעויות בייצור, דבר שמשבית לי את הרכב.

תודה לכולם,

אהלן קובי,
אחרי שהתקנתי את הקיט שלי מצאתי שיש צורך בצינורות בלם ארוכים יותר למרות שמבחינת רוביקון ניתן להשתמש בצינורות המקוריים. אחרי קצת בירורים פה בארץ הגעתי למסקנה שהכי פשוט הוא להזמין את הסט הקדמי של רוביקון. מדובר בהתאמה מלאה ללא צורך בשינויים\שיפצורים כלשהם.

-- אריק.

Kobi B
16-06-08, 20:26
היי אריק,

תודה על הכיוון אבל לצערי מהכרותי את חברנו במחקלת יבוא חלפים במשרד התחבורה הוא לא יאשר לי לייבא חלק חילוף שמבחינתו הוא מוגדר כבטיחותי. דיברתי איתו על כך בעבר והוא הסביר לי בעדינות שהוא לא מתכוון לאשר שום דבר בטיחותי (כמו ברקסים, צינורות ברקס, מערכות היגוי וכו').

יכול להיות שהזמנת את הצינורות כחלק מהקיט ואז הוא לא שם לב....

תודה בכל זאת.

R-IK
16-06-08, 22:23
היי אריק,

תודה על הכיוון אבל לצערי מהכרותי את חברנו במחקלת יבוא חלפים במשרד התחבורה הוא לא יאשר לי לייבא חלק חילוף שמבחינתו הוא מוגדר כבטיחותי. דיברתי איתו על כך בעבר והוא הסביר לי בעדינות שהוא לא מתכוון לאשר שום דבר בטיחותי (כמו ברקסים, צינורות ברקס, מערכות היגוי וכו').

יכול להיות שהזמנת את הצינורות כחלק מהקיט ואז הוא לא שם לב....

תודה בכל זאת.

השיטה פשוטה בהרבה. תזמין את הצינורות, שלח אותם בדואר דרך USPS (מדובר בקופסה קטנה בתוכה שקית קטנה יותר. כלומר אפשר לעשות אופצימיזציה). כשאספתי את הצינורות מהדואר המקומי גבו ממני מכס (כמה עשרות שקלים) ובזה הסתיים הסיפור.

berezef
17-06-08, 02:16
שלום קובי אני כשלב ראשון ישרתי את הצינורות המתחתיים וזה הספיק עד 3.5 אינץ עכשיו הגבהתי ל5 אינץ וליכבוד זה קניתי מינוביץ זוג צינורות ב670 שח בלבד.[צינורות שזורים]

Kobi B
17-06-08, 11:04
שלום קובי אני כשלב ראשון ישרתי את הצינורות המתחתיים וזה הספיק עד 3.5 אינץ עכשיו הגבהתי ל5 אינץ וליכבוד זה קניתי מינוביץ זוג צינורות ב670 שח בלבד.[צינורות שזורים]

תודה רבה זה גם רעיון. האם אלו צינורות של יצרן מסויים (Procomp או RE)?

yoav21
17-06-08, 12:45
קובי שלום
נסה ללכת עם דוגמה של הצינור המיועד ל"טכנו צינור" יצחק שדה 34 או דבר איתם בטלפון 035374479 בקש את ידדייה.
הם ישמחו לעזור.
בברכה יואב

גיתאי נוה
19-06-08, 02:42
שלום קובי,



אני עשיתי את אותו הדבר בדיוק אצלי בסופה לפני זמן קצר לאחר הרכבת קפיצי RE. אלו המלצותיי:
בדוק האם ניתן להאריך את הצינורות הקיימים ע"י משיכה. לפני ימים ספורים יצא לי להעיף מבט בגרנד של חבר, ושמתי לב שהצינורות הקדמיים הגמישים שם די מפותלים כך שיש - לכאורה - מספיק יתרה על מנת למשוך בלי להחליף צינורות.
אל תיגע בצינורות השזורים פלדה שמגיעים כחלק מהקיט של רוביקון. מנסיון מצטבר של חברים בארץ ובארה"ב הם נוטים להיקרע, למרות הדימוי החזק לכאורה! בבטיחות אסור לשחק.
על מנת לייצר צינורות בלם חובה לקבל את אישור משרד התחבורע - משהו כמו כ-100K ש"ח לשנה (כן כן, לא התפספס לי...). מכיוון שכך אפשר לספור על יד אחת את כמות היצרנים המורשים בארץ. הנגזרת מזה היא שהם יכולים לתקוע לך מחיר כאוות נפשם, הכל תלוי במצב הרוח שלהם באותו יום וכן במורכבות ונדירות הצינורות שאתה זקוק להם. צינורות של סופה למשל, למרות שהם לכאורה מצויים בהמוניהם אצל כוחות הבטחון, אינם בנמצא במפעל ואני שילמתי עליהם הרבה מאות ש"חים; באותה מידה ייתכן מאד שמוישה יענקל, שהגיע יום אחריי לאותו מקום, שילם שליש מחיר...
אני יכול לומר לך שאת שלי עשיתי אצל "אחים סמי" בת"א, רח' קיבוץ גלויות 12. לגבי טכנו-צינור אני יודע שהם מייצרים לטובת שווקים בעולם השלישי, אבל מסופקני אם הם בעצמם עומדים בתקן ישראלי ובעלי רישיון של משרד התחבורה. השמועות מספרות שהם בעצמם 'מייצרים' אצל האחים סמי, אבל לך תדע...בכל מקרה גם אצלם המחירים על אותה סקאלה, אז אני כבר הייתי הולך ל"אחים סמי" כדי להיות 'על בטוח'.
מכיוון שיש עדיפות למצוא צינורות סטנדרטיים של רכב אחר כלשהו, הן מבחינת המחיר והן כדי שיהיו צינורות ספייר למקרה של תקלה, חיפשתי לסופה צינורות של בלייזר.
אני לא מצאתי. אולי אתה יכול לחפש ולמצוא משהו אחר לרכב שלך.
ברר במפעל אם ישנה אפשרות לייצר צינורות-מאריכים בלבד, מה שיוזיל את הסיפור. מכיוון שבסופה אין אפשרות כזו, וגם אתה מגיע עם כלה לבית קרייזלר, אני מאמין שהתשובה ידועה מראש. ובכל זאת, לשאול לא עולה כסף.
הקפד שהצינורות החדשים יהיו עטופים בקפיץ מגן. עד שאתה נכנס להוצאה וטרטור כאלה, שווה להגן על ההשקעה.
במקרה של הסופה הייתי חייב לפרק את צינורות שלי ולהשאירם במפעל ליום אחד (עד למחרת) כדי שהם יראו כיצד בנויות הסופיות. אין ברירה...
זרוק את הצינורות הנוכחיים בבגאז' לחירום.
בהצלחה
גיתאי

אברמלה
19-06-08, 05:35
שלום קובי,



אני עשיתי את אותו הדבר בדיוק אצלי בסופה לפני זמן קצר לאחר הרכבת קפיצי RE. אלו המלצותיי:
בדוק האם ניתן להאריך את הצינורות הקיימים ע"י משיכה. לפני ימים ספורים יצא לי להעיף מבט בגרנד של חבר, ושמתי לב שהצינורות הקדמיים הגמישים שם די מפותלים כך שיש - לכאורה - מספיק יתרה על מנת למשוך בלי להחליף צינורות.
אל תיגע בצינורות השזורים פלדה שמגיעים כחלק מהקיט של רוביקון. מנסיון מצטבר של חברים בארץ ובארה"ב הם נוטים להיקרע, למרות הדימוי החזק לכאורה! בבטיחות אסור לשחק.
על מנת לייצר צינורות בלם חובה לקבל את אישור משרד התחבורע - משהו כמו כ-100K ש"ח לשנה (כן כן, לא התפספס לי...). מכיוון שכך אפשר לספור על יד אחת את כמות היצרנים המורשים בארץ. הנגזרת מזה היא שהם יכולים לתקוע לך מחיר כאוות נפשם, הכל תלוי במצב הרוח שלהם באותו יום וכן במורכבות ונדירות הצינורות שאתה זקוק להם. צינורות של סופה למשל, למרות שהם לכאורה מצויים בהמוניהם אצל כוחות הבטחון, אינם בנמצא במפעל ואני שילמתי עליהם הרבה מאות ש"חים; באותה מידה ייתכן מאד שמוישה יענקל, שהגיע יום אחריי לאותו מקום, שילם שליש מחיר...
אני יכול לומר לך שאת שלי עשיתי אצל "אחים סמי" בת"א, רח' קיבוץ גלויות 12. לגבי טכנו-צינור אני יודע שהם מייצרים לטובת שווקים בעולם השלישי, אבל מסופקני אם הם בעצמם עומדים בתקן ישראלי ובעלי רישיון של משרד התחבורה. השמועות מספרות שהם בעצמם 'מייצרים' אצל האחים סמי, אבל לך תדע...בכל מקרה גם אצלם המחירים על אותה סקאלה, אז אני כבר הייתי הולך ל"אחים סמי" כדי להיות 'על בטוח'.
מכיוון שיש עדיפות למצוא צינורות סטנדרטיים של רכב אחר כלשהו, הן מבחינת המחיר והן כדי שיהיו צינורות ספייר למקרה של תקלה, חיפשתי לסופה צינורות של בלייזר.
אני לא מצאתי. אולי אתה יכול לחפש ולמצוא משהו אחר לרכב שלך.
ברר במפעל אם ישנה אפשרות לייצר צינורות-מאריכים בלבד, מה שיוזיל את הסיפור. מכיוון שבסופה אין אפשרות כזו, וגם אתה מגיע עם כלה לבית קרייזלר, אני מאמין שהתשובה ידועה מראש. ובכל זאת, לשאול לא עולה כסף.
הקפד שהצינורות החדשים יהיו עטופים בקפיץ מגן. עד שאתה נכנס להוצאה וטרטור כאלה, שווה להגן על ההשקעה.
במקרה של הסופה הייתי חייב לפרק את צינורות שלי ולהשאירם במפעל ליום אחד (עד למחרת) כדי שהם יראו כיצד בנויות הסופיות. אין ברירה...
זרוק את הצינורות הנוכחיים בבגאז' לחירום.
בהצלחה
גיתאי

וזהו?

tzagi
19-06-08, 06:31
שלום קובי,

אל תיגע בצינורות השזורים פלדה שמגיעים כחלק מהקיט של רוביקון. מנסיון מצטבר של חברים בארץ ובארה"ב הם נוטים להיקרע, למרות הדימוי החזק לכאורה! בבטיחות אסור לשחק.


להוסיף למה שגיתאי כתב,
אני אישית פיצצתי יותר מצינור שזור אחד, הם לא היו חדשים אומנם.
מה שלא מספרים לך, שאורך החיים שלהם קצר מאד, לעומת צינורות גומי סטנדרטיים,

הבעיה, שאין דרך להעריך את טווח החיים, כי כשהם מחליטים ללכת, הם מתפוצצים, ואתה...פתאום נשאר עם הפדאל דבוק לריצפה.
חיפוש קל אנגלית יעלה לך מספר לא קטן של סיפורי זוועה על הנושא.
אז אם אתה כן מחליט לבזבז את כספך על הזבל הזה, תתכונן להחליף אותם שנתית, וזה עצה ידידותית, למקרה שאתה לא רוצה לשלם לרופא שיניים אחרי שטעמת את טעם ההגה....

grand
19-06-08, 08:02
גם לי התפוצץ צינור שזור של רוביקון.

ניתן להשיג צינורות גומי משובחים באורכים שונים, אודי מזרחי השיג לי כזה.

-->