moarg
16-10-08, 20:33
שלום,
היום חזרתי מטיול (נחל כזיו - יער ברעם- נחל דישון- ירדן הררי) טיול עם קצת מים (לצערנו) ומעט בוץ.. ( לא מספיק בינתיים.. ;) )
הפציאנט: סמוראי 94 190,000 נקנה לפני שבוע , ככה שאני לא מכיר את ההיסטוריה שלו יותר מדי...
הסימפטומים:
1. נכבה לעיתים , לרוב בעליה או אחרי שהתקרר קצת, ז"א מתי שהיה צריך יותר כוח, למשל בעליות, שהורדתי להילוך נמוך יותר ולחצתי על הגז , נהיה אנמי, ונכבה. ושיצאתי לכביש גם כן בהאצה : מאיץ טוב- קלאץ העברת הילוך (בעיקר בין שני לשלישי) - שיחרור ונסיון להאיץ - גימגום עד כדי כיבוי.
2. לאחר שהיה נכבה , לא היה מניע מס' דקות למרות נסיונות חוזרים ונשנים, ולאחר מעט זמן של מנוחה הונע בפשטות..
טיפולים שננקטו:
1. אחרי שקצת בדקתי וחשבתי ,ראיתי שכבל הגז רופף מעל לקשת של המאיץ ( מצ"ב תמונה) , כ50 מ"מ מעל לקשת, ז"א שלא היה לו מתח על הקשת הזו, מתחתי קצת את הכבל גז ע"י סיבוב שני האומים, לאחר מכן (היה בסוף הטיול כבר ) התופעה לא חזרה שוב.
2. לרכב יש גם קודן וגם מגנט כזה , בין זה שהוא היה נכבה נסיתי שוב ושוב להקיש את הקוד, ולוודא שהמגנט קרוב לנורה/סטרטר, כי הקודן פעל גם מיד לאחר שהאוטו נכבה וחשבתי שיכול להיות שאחד מהם "נוטרל" ו/או השני לא ולכן האוטו לא מניע, מה גם שגרם לי להמתין עד ל"איפוס" של הקודן אזעקה או מה שזה לא יהיה ואז נסיון והנעה..
שאלות:
1. האם כבל הגז הלא מתוח הוא הגורם בעיה הזו? הרי לחצתי על דוושת הגז , אז מדוע זה לא האיץ או הזרים ישר דלק/כוח למנוע? מה יכול להיות לדעתכם?
2. האם בגלל שהאוטו נכבה בגלל כאילו טורים נמוכים אז היה קשה להניע שוב? האם ניתן להציף מנוע מוזרק? ואז לכאורה הוא היה צריך ל"עמוד" קצת ואז התניע?
3. האם זה שהקודן עובד מיד לאחר שהרכב נכבה מעיד על משהו? האם יכול להיות מצב שאם הקודן/מגנט לא "נוטרל" ניתן לנסוע קצת ואז הרכב יכבה?
4.אחרי המתיחה הטורים היו על 1-1.1 אלף סל"ד בהילוך סרק, האם זה בסדר?
4. האם זוהי אותו בעיה או שלא?
5. מה זה החלק שנמצא מתחת לקשת בתמונה מס' 3? הבוכנה הזו היתה רחוקה מהבורג במהלך היום.
אודה ליעוצכם.
מורג.
היום חזרתי מטיול (נחל כזיו - יער ברעם- נחל דישון- ירדן הררי) טיול עם קצת מים (לצערנו) ומעט בוץ.. ( לא מספיק בינתיים.. ;) )
הפציאנט: סמוראי 94 190,000 נקנה לפני שבוע , ככה שאני לא מכיר את ההיסטוריה שלו יותר מדי...
הסימפטומים:
1. נכבה לעיתים , לרוב בעליה או אחרי שהתקרר קצת, ז"א מתי שהיה צריך יותר כוח, למשל בעליות, שהורדתי להילוך נמוך יותר ולחצתי על הגז , נהיה אנמי, ונכבה. ושיצאתי לכביש גם כן בהאצה : מאיץ טוב- קלאץ העברת הילוך (בעיקר בין שני לשלישי) - שיחרור ונסיון להאיץ - גימגום עד כדי כיבוי.
2. לאחר שהיה נכבה , לא היה מניע מס' דקות למרות נסיונות חוזרים ונשנים, ולאחר מעט זמן של מנוחה הונע בפשטות..
טיפולים שננקטו:
1. אחרי שקצת בדקתי וחשבתי ,ראיתי שכבל הגז רופף מעל לקשת של המאיץ ( מצ"ב תמונה) , כ50 מ"מ מעל לקשת, ז"א שלא היה לו מתח על הקשת הזו, מתחתי קצת את הכבל גז ע"י סיבוב שני האומים, לאחר מכן (היה בסוף הטיול כבר ) התופעה לא חזרה שוב.
2. לרכב יש גם קודן וגם מגנט כזה , בין זה שהוא היה נכבה נסיתי שוב ושוב להקיש את הקוד, ולוודא שהמגנט קרוב לנורה/סטרטר, כי הקודן פעל גם מיד לאחר שהאוטו נכבה וחשבתי שיכול להיות שאחד מהם "נוטרל" ו/או השני לא ולכן האוטו לא מניע, מה גם שגרם לי להמתין עד ל"איפוס" של הקודן אזעקה או מה שזה לא יהיה ואז נסיון והנעה..
שאלות:
1. האם כבל הגז הלא מתוח הוא הגורם בעיה הזו? הרי לחצתי על דוושת הגז , אז מדוע זה לא האיץ או הזרים ישר דלק/כוח למנוע? מה יכול להיות לדעתכם?
2. האם בגלל שהאוטו נכבה בגלל כאילו טורים נמוכים אז היה קשה להניע שוב? האם ניתן להציף מנוע מוזרק? ואז לכאורה הוא היה צריך ל"עמוד" קצת ואז התניע?
3. האם זה שהקודן עובד מיד לאחר שהרכב נכבה מעיד על משהו? האם יכול להיות מצב שאם הקודן/מגנט לא "נוטרל" ניתן לנסוע קצת ואז הרכב יכבה?
4.אחרי המתיחה הטורים היו על 1-1.1 אלף סל"ד בהילוך סרק, האם זה בסדר?
4. האם זוהי אותו בעיה או שלא?
5. מה זה החלק שנמצא מתחת לקשת בתמונה מס' 3? הבוכנה הזו היתה רחוקה מהבורג במהלך היום.
אודה ליעוצכם.
מורג.