1000 טור זה יותר מידי , כנראה כתוצאה מהמתיחה שביצעת. זה צריך לעמוד על קו ה800 +-...
אם הכבל היה רופף וזה סידר את הבעיה , מה טוב , אבל ככל הנראה מדבריך , פשוט הרמת את הטורים , מה שפתר את הבעיה אבל לא גילה מה היא הייתה... אולי מדובר בלכלוך בפילטר דלק שמפריע ובשל השינוי בטורים ,עכשיו הוא לא מפריע אבל עלול לחזור בעתיד.
מכוון שמדובר בהזרקה , קצת קשה לי , בשל חוסר הכרות עם המערכת, לאבחן מעבר למה שרשמתי לעיל.
כשהיית במצב ה"לא תקין" ובסרק - מה היו הטורים ? האם כשלחצת גז , הרכב הגיב (בסרק) ?
אם היה בוץ והיו גם מים , ממליץ לוודא נקיון מגעים וקונקטורים חשמליים בתא המנוע ובתא הטייס , שמע נכנסה ג'יפה ועושה או תעשה נזק בעתיד.
לגבי הקודן והמגנט , אני משער שהביטוח מחייב, אחרת הייתי ממליץ להעיף לפחות אחד כי זה רק מסבך את המצב (ע"ע נסיונות התנעה שנמנעו בגלל זה) ולא באמת יעצור גנבים.
щоше тм чщш