PDA

צפייה בגרסה מלאה : בורג פלדה בחוזק 10.9 עם לוקטיט ניגזר...הצעות ?



landrover
09-11-08, 19:38
בסך הכל רציתי להחליף רפידות לבלמים ...

כשהורדתי את הגלגל , שמתי לב פתאום שחסר אחד מתוך 5 הברגים שמחברים את הכאפה של הציריה לנאבה
אחרי שסיימתי עם הרפידות של הבלמים - קניתי בורג כזה וניסיתי להבריג - כמובן הבורג לא ניכנס עד הסוף...והבנתי שתקוע שם שארית מהבורג הקודם של איזה שני סמ

לפי חוק מרפי - ניגזר הבורג הכי חזק , עם לוקטיט ...שמהודק במומנט סגירה מאוד גדול.

כניראה שמישהו הידק את הבורג הזה מתישהו חזק מידי - כניראה יד לפני - כי אני לא נגעתי בגלגל הזה \ גם לא במוסך.

יש לי סט גרמני של חליצת ברגים ...ויש לי מקדחי HSS

הבורג עמוק בפנים , משהו כמו 2 סמ - ככה שאי אפשר לרתך אליו ...

מקדח HSS יקדח בבורג פלדה 10.9 ?

איזה קוטר של מקדח כדאי לי לקדוח בבורג ? ( הקוטר של הבורג 10 ממ)

גילו לי שלוקטיט מאבד את האחיזה אם מחממים את האיזור עם מבער , האם זה ישים במקרה הזה - שמדובר באיזור שליד הציריה , מסבי גלגל וכו

הצעות ועיצות יתקבלו בברכה ...

תודה, אמיר.

חנן-ג'יפולוג
09-11-08, 19:46
אני הייתי לוקח את הטבור לבית מלאכה לתיקון ראשים. הנסיונות שלך עלולים להשאיר אותך עם חולץ שבור בפנים ואז כבר באמת לא יהיה ניתן להציל את הטבור.

tooshey
09-11-08, 21:20
דבר ראשון, מחזק את דברי חנן,נסיון חליצה של הבורג כשהטבור מורכב על הסרן יכול להגמר רע.
דבר שני, בורג ללא ראש אינו נמצא במתיחה ולכן לא אמור להיות תקוע (כמובן חוץ מלוקטייט,חלודה ולכלוך).
דבר שלישי, מה עומק התבריג שנשאר בטבור עד שנתקלים בבורג השבור?
אם יש יותר מ 10 ממ הייתי עוזב את הגדם בפנים ושותל בורג קצר יותר מארבעת האחרים.חבל להתעסק עם זה.
ודבר אחרון, בדוק את שאר ארבעת הברגים,שלא יהיו לך הפתעות בשטח.

בברכה,טושי

איציק - 4X6ZH
09-11-08, 21:53
לדעתי במיקרה שלך מאחר ויש לך את מרכז הקדח פנוי אין לך בעיה לשמור על האמצע .
אני משתמש רק במוצר הזה .
http://www.youtube.com/watch?v=uP2Up_hG7rc

את הקידוח כדאי לעשות במקדחים שמאליים . כיון הסיבוב הוא לכיוון פתיחת הבורג .
בתנאי בית יהיה קשה ויש סיכוי להסתבך :shock:

****
בפורומים אוסטרליים יש הרבה חומר על הברגים האלה ( הם נשברים )
לוקטיט זה הדבר האחרון שהבורג הזה צריך לראות .
שימוש בלוקטיט עשוי לגרום נזק .

****
איציק

ערן המסוקס
09-11-08, 22:39
שימוש בלוקטייט עלול לגרום לנזק? איזה נזק? למה?

landrover
10-11-08, 09:42
תודה על העיצות!

איציק - הלוקטיט שם הוא לפי הוראת WORKSHOP MANUAL - וגם מוסכים שמים אותו ...כניראה בגלל הסיבוב של הגלגל

טושי - היה שם יותר מ10 ממ עומק - אבל זה צוואר בלי הברגה , ככה שלא יכולתי להשתמש בעיצה שלך.

בסוף יצר ההרפתקנות התגבר על ההגיון הבריא...

להשכלה כללית אם מישהו יתקל באותה בעיה :

קדחתי עם מקדח HSS בחוץ בבורג ספיר 10.9 שהבאתי - מסתבר שקודח בלי בעיה.

חיממתי את הקדח עם מבער כמה דקות לשרוף את הלוקטיט,

קדחתי בהדרגה עם 4 ממ 5 ממ ו 6 ממ -קוטר הבורג הוא 10, ואחרי זה ניכנס החולץ הכי גדול - מס 5

סובבתי את החולץ ביד עם שפיץ פלייר ולא עם ראצ'ט - אמרתי לעצמי שהכוח שאני יכול להפעיל ביד עם שפיץ פלייר לא מספיק חזק בשביל לשבור את החולץ - מקסימום לא יצא.

בסוף יצא הממזר...

אמיר.

lizard
10-11-08, 09:56
מזל טוב :-)

איציק - 4X6ZH
10-11-08, 10:15
יפה כל הכבוד

במחשבה שניה הלוקטיט זה מקומו ?
אבל תחליף את כל הברגים ( גם של הצד השני )

זה שה כתוב בספר יופי . אבל זה כתוב כי המקום מועד לפורענות :rolleyes:

איציק

ערן המסוקס
10-11-08, 12:46
הייתי לוקח את ההצעה של איציק ברצינות. אם כבר לא עשית את זה אז תעשה. תחליף את כל הברגים בחדשים.

-->