צפייה בגרסה מלאה : שיפוץ גיר לZJ ....שאלה
טוב כנראה שאני לא הצלחתי לשכנע את הגיר שלי לסחוב עוד..:(
-לא מעביר הילוכים בLO רק ב3.5 סל"ד..
-לעיתים רחוקות מחליק בתחילת נסיעה..
-ובבוקר צריך טיפה חימום של 30 שניות קצת טורים....
חוץ מזה מחליף ונוסע יפה בזמן בנסיעה רגילה...
(לא כלכך הפריע לי ככה קניתי מלפני 5 חודשים)
עכשיו התחיל במהירות נמוכה קבועה לשחק ב:confused:ין ראשון לשני וחזרה....
אני מתחיל לחוש את סופו קרב ובא נראה שאוטוטו זהו...:-(
שאלה ..מי שיפץ ? איפה ?וכמה הנזק? ZJ 95..242 תודה לעוזרים:)
מה נגמר ? שיפוץ? החלפה?
מה עשית ?
טוב כנראה שאני לא הצלחתי לשכנע את הגיר שלי לסחוב עוד..:(
-לא מעביר הילוכים בLO רק ב3.5 סל"ד..
-לעיתים רחוקות מחליק בתחילת נסיעה..
-ובבוקר צריך טיפה חימום של 30 שניות קצת טורים....
חוץ מזה מחליף ונוסע יפה בזמן בנסיעה רגילה...
(לא כלכך הפריע לי ככה קניתי מלפני 5 חודשים)
עכשיו התחיל במהירות נמוכה קבועה לשחק ב:confused:ין ראשון לשני וחזרה....
אני מתחיל לחוש את סופו קרב ובא נראה שאוטוטו זהו...:-(
שאלה ..מי שיפץ ? איפה ?וכמה הנזק? ZJ 95..242 תודה לעוזרים:)
יש גיר למכירה שאמור להיות טוב ברכב שהושבת שנמצא אצל יזדי בראשל"צ
למיטב ידיעתי בשנים 92-95 היה ב 5.2 אוטו גיר שנקרא 46RH
ב 96-97 יש 44RE וב 98 46RE
לא יודע מה בדיוק ההבדלים, אבל החיבורים שונים [ חשמל, וגג"ש]
אולי מישהו ירים את הכפפה וישפוך קצת אור על התעלומה, איזה גיר הורכב באיזה שנה ומה תחליפי למה ?
והאם יש הבדלים בינהם..
תודה
למיטב ידיעתי בשנים 92-95 היה ב 5.2 אוטו גיר שנקרא 46RH
ב 96-97 יש 44RE וב 98 46RE
לא יודע מה בדיוק ההבדלים, אבל החיבורים שונים [ חשמל, וגג"ש]
אולי מישהו ירים את הכפפה וישפוך קצת אור על התעלומה, איזה גיר הורכב באיזה שנה ומה תחליפי למה ?
והאם יש הבדלים בינהם..
תודה
שכחתי לציין שהגרנד שלי עם מנוע 4L ....ולמי יש את מס הטלפון של יזדי?
לא מתאים.
אי אפשר לקחת גיר של V8 98 ולשתול ב 4L.
Transmissions
545RFE 5 spd. automatic transmission used in the 2001 - Current Model Jeep Grand Cherokee 4.7L engines
45RFE: 4 spd. automatic transmission used in 1999 - 2000 Jeep Grand Cherokees with 4.7L engines.
46RE: 4 spd. automatic transmission used in 1998 Jeep Grand Cherokees with 5.9L engines.
44RE: 4 sd. automatic transmission used in 1996 to 1998 Jeep Grand Cherokee's with 5.2L engines.
42RE: 4 spd. automatic transmission used in 1993 to 2002 Jeep Grand Cherokees with 4.0L engines.
46RH: 4 spd. automatic transmission used in 1993 to 1995 Jeep Grand Cherokees with 5.2L engines
AX-15 5 spd. manual transmission used in 1993 - 94 Jeep Grand Cherokees with 4.0L engines.
רמי האם הגיר הזה
44RE: 4 sd. automatic transmission used in 1996 to 1998 Jeep Grand Cherokee's with 5.2L engines.
יתאים במקום
46RH: 4 spd. automatic transmission used in 1993 to 1995 Jeep Grand Cherokees with 5.2L engines
מה ההבדלים ? האם ניתן להתאים ?
לא מתאים.
אי אפשר לקחת גיר של V8 98 ולשתול ב 4L.
Transmissions
545RFE 5 spd. automatic transmission used in the 2001 - Current Model Jeep Grand Cherokee 4.7L engines
45RFE: 4 spd. automatic transmission used in 1999 - 2000 Jeep Grand Cherokees with 4.7L engines.
46RE: 4 spd. automatic transmission used in 1998 Jeep Grand Cherokees with 5.9L engines.
44RE: 4 sd. automatic transmission used in 1996 to 1998 Jeep Grand Cherokee's with 5.2L engines.
42RE: 4 spd. automatic transmission used in 1993 to 2002 Jeep Grand Cherokees with 4.0L engines.
46RH: 4 spd. automatic transmission used in 1993 to 1995 Jeep Grand Cherokees with 5.2L engines
AX-15 5 spd. manual transmission used in 1993 - 94 Jeep Grand Cherokees with 4.0L engines.
למי שמחפש גיר למנועי 4 ליטר
נסו להביא את זה (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/97-Jeep-Grand-Cherokee-42RE-Automatic-Transmission_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparms Z72Q3a1205Q7c66Q3a4Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7 c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q3a16Q7c294Q3 a200QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZite m270335687329QQitemZ270335687329QQptZMot orsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories)
יוסי,
למה לשבור את הראש אם מתאים או לא.
גיר 46RH הרבה הרבה יותר חזק ומוצלח מגיר 44 שיותר חזק מגיר 42.
אני הייתי משפץ את ה 46RH ולא מתעסק בהחלפות.
אחים יזדי כאן: http://www.yazdib.com/
בברכה - רפי לין
AvigdorAharon
28-01-09, 12:14
למי שמחפש גיר למנועי 4 ליטר
נסו להביא את זה (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/97-Jeep-Grand-Cherokee-42RE-Automatic-Transmission_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparms Z72Q3a1205Q7c66Q3a4Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7 c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c293Q3a16Q7c294Q3 a200QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZite m270335687329QQitemZ270335687329QQptZMot orsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories)
אין משלוח, רק איסוף עצמי
אביגדור
-לא מעביר הילוכים בLO רק ב3.5 סל"ד..
הייתה לי תקלה דומה של משיכת ההילוך הראשון ב-LOW אומנם בגיר 44RE גרנד V8 5.2, נפתר ע"י החלפת חיישן מהירות VSS- Vehicle Speed Sensor שממקומם בגיר מעל הקרטר שמן.
אגב,
שמן ופילטר החלפת לפני שאתה רץ לשיפוץ?
הייתה לי תקלה דומה של משיכת ההילוך הראשון ב-LOW אומנם בגיר 44RE גרנד V8 5.2, נפתר ע"י החלפת חיישן מהירות VSS- Vehicle Speed Sensor שממקומם בגיר מעל הקרטר שמן.
אגב,
שמן ופילטר החלפת לפני שאתה רץ לשיפוץ?
ישי יותר מדי סימפטומים לשיפוץ ( לא שאני רוצה ממש לא!!) שהחלפת שמן יספיק....
סוזי המשתוללת
29-01-09, 08:45
ממש לא
כל הסימפטומים הנ"ל יכולים להעיד על מס תקלות שלא בהכרח מצריכות שיפוץ גיר
חימום ממושך בבוקר מעל מספר שניות בודד - ממיר מומנט שמחזיר את נשמתו לבורא
"שיגועים" בהחלפת הילוכים יכולים לנבוע מחיישנים לא תקינים /מגעי חשמל לא תקינים בידית /נת חלקי בצמת מחשב/ועוד רבים וטובים (בגלל זה דרור ברלי שונא אוטומט:mrgreen:)
גם דברים פשוטים כמו שמן שרוף /אי החלפת מסנן וכו' יכולים לגרום לתופעות מוזרות
תתחיל בדברים הקלים והזולים
ממש לא
כל הסימפטומים הנ"ל יכולים להעיד על מס תקלות שלא בהכרח מצריכות שיפוץ גיר
חימום ממושך בבוקר מעל מספר שניות בודד - ממיר מומנט שמחזיר את נשמתו לבורא
"שיגועים" בהחלפת הילוכים יכולים לנבוע מחיישנים לא תקינים /מגעי חשמל לא תקינים בידית /נת חלקי בצמת מחשב/ועוד רבים וטובים (בגלל זה דרור ברלי שונא אוטומט:mrgreen:)
גם דברים פשוטים כמו שמן שרוף /אי החלפת מסנן וכו' יכולים לגרום לתופעות מוזרות
תתחיל בדברים הקלים והזולים
אני קופץ לכפיר בנס ציונא לדאגנוזה עכשיו נראה מה יגיד.....
מה אמר ?
.
התחילה לי בגיפ גם רעידה ברוורס...
ככה מבדיקה ראשונית..
1. השמן גיר מסריח שרוף מאוד שזה אומר דסקיות שרופות (תשובה להחלקות..)
2. טורק זקוק לשיפוץ (הרעידות ברוורס)
3. לאחר חיבור לגיר מראה שחיישן מהירות יציאה לא תקין .( שאולי זו הבעיה של החלפת ההילוכים בLOO רק בטורים גבוהים..או כפי שכפיר חושב בגלל שינוי יחסי העברה ששונו ל3.73)
טוב לא נראה לי שישנה אופציה אחרת משיפוץ הגיר...
שיפוץ הגיר שזה כולל גם שיפוץ לטורק אצל כפיר ל ZJ 95 הוא 5000 לפני מע"מ
הבחור נראה אמין ויאמר לזכותו בדק איתי בסבלנות את הגיפ....
טוב.. אדווח בהמשך מה עשיתי..(אגב הוספתי תוסף לגיר ונראה שהקפיצות בין הראשון לשני נרגעו..)
.
התחילה לי בגיפ גם רעידה ברוורס...
ככה מבדיקה ראשונית..
1. השמן גיר מסריח שרוף מאוד שזה אומר דסקיות שרופות (תשובה להחלקות..)
2. טורק זקוק לשיפוץ (הרעידות ברוורס)
3. לאחר חיבור לגיר מראה שחיישן מהירות יציאה לא תקין .( שאולי זו הבעיה של החלפת ההילוכים בLOO רק בטורים גבוהים..או כפי שכפיר חושב בגלל שינוי יחסי העברה ששונו ל3.73) טוב לא נראה לי שישנה אופציה אחרת משיפוץ הגיר...
שיפוץ הגיר שזה כולל גם שיפוץ לטורק אצל כפיר ל ZJ 95 הוא 5000 לפני מע"מ
הבחור נראה אמין ויאמר לזכותו בדק איתי בסבלנות את הגיפ....
טוב.. אדווח בהמשך מה עשיתי..(אגב הוספתי תוסף לגיר ונראה שהקפיצות בין הראשון לשני נרגעו..)
יחס העברה המקורי הוא 3.73:1 תבדוק שוב.
בדוק אפשרות של ייבוא אישי של הקיט לשיפוץ. אוליי יוזיל לך משהו מהמחיר.
יחס העברה המקורי הוא 3.73:1 תבדוק שוב.
בדוק אפשרות של ייבוא אישי של הקיט לשיפוץ. אוליי יוזיל לך משהו מהמחיר.
אני ספרתי את השיניים 41 בקורונה 11 בפיניון...והגיפ מגיב חזק מאוד עם צמיגים31...4L ! כמה שיניים יש במקורי?
לגבי יבוא החלקים לשיפוץ ..אף משפץ גירים או כל מוסך לא אוהב שלוקחים לו את הרווח על החלקים (אלא אם זה חבר!)ואם מסכים אז הוא תוקע מחיר על העבודה..כך שזה יוצא + - אותו המחיר ..והוא אחראי על הכל !! ובלי חלון להתחמקות...כך שבמקרה הזה לא שווה...
אני ספרתי את השיניים 41 בקורונה 11 בפיניון...והגיפ מגיב חזק מאוד עם צמיגים31...4L ! כמה שיניים יש במקורי?
לפי התיאור שלך, יחס ההעברה הוא 4.10:1 ולא 3.73:1 שים לב שהמקור הוא 3.73:1 אצלך כנראה באחד מגלגוליו של הרכב מישהו שדרג...
שזה אומר, שלפחות לפי יחסי ההעברה בסרנים, אתה יכול לעלות ל גלגלי 33 ...
שלפחות לפי יחסי ההעברה בסרנים, אתה יכול לעלות ל גלגלי 33
בועז שלום לך
שלא יעלה על דעתך אפילו לרגע אחד לעלות לצמיגים 33
אני כבר ראיתי מספיק פעמים מה גורם השידרוג הנ"ל
פשוט אתה לא תפסיק לישבור מיסבים שיתפרקו או ציריות שישברו
בקיצור לא מומלץ.
שלפחות לפי יחסי ההעברה בסרנים, אתה יכול לעלות ל גלגלי 33
בועז שלום לך
שלא יעלה על דעתך אפילו לרגע אחד לעלות לצמיגים 33
אני כבר ראיתי מספיק פעמים מה גורם השידרוג הנ"ל
פשוט אתה לא תפסיק לישבור מיסבים שיתפרקו או ציריות שישברו
בקיצור לא מומלץ.
נכון מאד.
שדרוג ל33 מצריך שינויים רבים ונוספים לכן כתבתי, "לפחות לפי יחסי ההעברה בסרנים, אתה יכול לעלות ל גלגלי 33".
תודה על ההערה הבונה שהגיעה במקום, והיסירה ספק מיותר.
לפי התיאור שלך, יחס ההעברה הוא 4.10:1 ולא 3.73:1 שים לב שהמקור הוא 3.73:1 אצלך כנראה באחד מגלגוליו של הרכב מישהו שדרג...
שזה אומר, שלפחות לפי יחסי ההעברה בסרנים, אתה יכול לעלות ל גלגלי 33 ...
לפי מה ואיך מחלקים את ה 1: 41.11 ?
ואיך את 1: 4.10?.
ולא נראה לי שהגדיל ל 33 ...31 MTR מספיק לי מה גם שיש כוח בכייף שלא הוותר עליו..בקלות...
נו?
יש חדש, מה עשית בסוף?
רז
נו?
יש חדש, מה עשית בסוף?
רז
טוב בינתיים לא עשיתי כלום..והגיר מתחיל להחליק לעיתים תכופות יותר :) חושב על אולי למכור....נותן לעצמי שבוע אם נמכר טוב ;) אם לא גם טוב:p אכנס בו ואסדר עוד כמה שיפורים ואשאיר אותו .....:D
נו?
יש חדש, מה עשית בסוף?
רז
נו ??
שיפצת ? איפה ? עדיין סוחב ?
לא ברור לי הדיון שלכם 41 לחלק ל11 זה 3.73 וזהוא היחס המקורי של הרכב!!
נו ??
שיפצת ? איפה ? עדיין סוחב ?
זהו הגיפ בשיפוץ גיר אצל גורג וחוסיין ביפו....:cool:
שלום
למזלי ( לשם שינוי..) טולי מ"אמריקה ישראל" קיבל משלוח מארה"ב ובפריקה נפל לו גיר (כמו שאני צריך) ונשבר.... אז לקחתי את כל הגיר במחיר טוב..אני הייתי צריך רק חלק בזנב הגיר בפנים...סוף סוף לאחר שהגיפ היה איי שם על הליפט ש ל ו ש ה שבועות.......קיבלתי אותו ביום שישי.................................... .........................עכשיו אני רגוע
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.