מה נגמר ? שיפוץ? החלפה?
מה עשית ?
טוב כנראה שאני לא הצלחתי לשכנע את הגיר שלי לסחוב עוד..
-לא מעביר הילוכים בLO רק ב3.5 סל"ד..
-לעיתים רחוקות מחליק בתחילת נסיעה..
-ובבוקר צריך טיפה חימום של 30 שניות קצת טורים....
חוץ מזה מחליף ונוסע יפה בזמן בנסיעה רגילה...
(לא כלכך הפריע לי ככה קניתי מלפני 5 חודשים)
עכשיו התחיל במהירות נמוכה קבועה לשחק בין ראשון לשני וחזרה....
אני מתחיל לחוש את סופו קרב ובא נראה שאוטוטו זהו...:-(
שאלה ..מי שיפץ ? איפה ?וכמה הנזק? ZJ 95..242 תודה לעוזרים![]()
מה נגמר ? שיפוץ? החלפה?
מה עשית ?
למיטב ידיעתי בשנים 92-95 היה ב 5.2 אוטו גיר שנקרא 46RH
ב 96-97 יש 44RE וב 98 46RE
לא יודע מה בדיוק ההבדלים, אבל החיבורים שונים [ חשמל, וגג"ש]
אולי מישהו ירים את הכפפה וישפוך קצת אור על התעלומה, איזה גיר הורכב באיזה שנה ומה תחליפי למה ?
והאם יש הבדלים בינהם..
תודה
לא מתאים.
אי אפשר לקחת גיר של V8 98 ולשתול ב 4L.
Transmissions
545RFE 5 spd. automatic transmission used in the 2001 - Current Model Jeep Grand Cherokee 4.7L engines
45RFE: 4 spd. automatic transmission used in 1999 - 2000 Jeep Grand Cherokees with 4.7L engines.
46RE: 4 spd. automatic transmission used in 1998 Jeep Grand Cherokees with 5.9L engines.
44RE: 4 sd. automatic transmission used in 1996 to 1998 Jeep Grand Cherokee's with 5.2L engines.
42RE: 4 spd. automatic transmission used in 1993 to 2002 Jeep Grand Cherokees with 4.0L engines.
46RH: 4 spd. automatic transmission used in 1993 to 1995 Jeep Grand Cherokees with 5.2L engines
AX-15 5 spd. manual transmission used in 1993 - 94 Jeep Grand Cherokees with 4.0L engines.
רמי האם הגיר הזה
44RE: 4 sd. automatic transmission used in 1996 to 1998 Jeep Grand Cherokee's with 5.2L engines.
יתאים במקום
46RH: 4 spd. automatic transmission used in 1993 to 1995 Jeep Grand Cherokees with 5.2L engines
מה ההבדלים ? האם ניתן להתאים ?
למי שמחפש גיר למנועי 4 ליטר
נסו להביא את זה
יוסי,
למה לשבור את הראש אם מתאים או לא.
גיר 46RH הרבה הרבה יותר חזק ומוצלח מגיר 44 שיותר חזק מגיר 42.
אני הייתי משפץ את ה 46RH ולא מתעסק בהחלפות.
אחים יזדי כאן: http://www.yazdib.com/
בברכה - רפי לין
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
ממש לא
כל הסימפטומים הנ"ל יכולים להעיד על מס תקלות שלא בהכרח מצריכות שיפוץ גיר
חימום ממושך בבוקר מעל מספר שניות בודד - ממיר מומנט שמחזיר את נשמתו לבורא
"שיגועים" בהחלפת הילוכים יכולים לנבוע מחיישנים לא תקינים /מגעי חשמל לא תקינים בידית /נת חלקי בצמת מחשב/ועוד רבים וטובים (בגלל זה דרור ברלי שונא אוטומט:mrgreen
גם דברים פשוטים כמו שמן שרוף /אי החלפת מסנן וכו' יכולים לגרום לתופעות מוזרות
תתחיל בדברים הקלים והזולים
ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
7 מליון עבדים של 7 משפחות
מה אמר ?
.
התחילה לי בגיפ גם רעידה ברוורס...
ככה מבדיקה ראשונית..
1. השמן גיר מסריח שרוף מאוד שזה אומר דסקיות שרופות (תשובה להחלקות..)
2. טורק זקוק לשיפוץ (הרעידות ברוורס)
3. לאחר חיבור לגיר מראה שחיישן מהירות יציאה לא תקין .( שאולי זו הבעיה של החלפת ההילוכים בLOO רק בטורים גבוהים..או כפי שכפיר חושב בגלל שינוי יחסי העברה ששונו ל3.73)
טוב לא נראה לי שישנה אופציה אחרת משיפוץ הגיר...
שיפוץ הגיר שזה כולל גם שיפוץ לטורק אצל כפיר ל ZJ 95 הוא 5000 לפני מע"מ
הבחור נראה אמין ויאמר לזכותו בדק איתי בסבלנות את הגיפ....
טוב.. אדווח בהמשך מה עשיתי..(אגב הוספתי תוסף לגיר ונראה שהקפיצות בין הראשון לשני נרגעו..)
אני ספרתי את השיניים 41 בקורונה 11 בפיניון...והגיפ מגיב חזק מאוד עם צמיגים31...4L ! כמה שיניים יש במקורי?
לגבי יבוא החלקים לשיפוץ ..אף משפץ גירים או כל מוסך לא אוהב שלוקחים לו את הרווח על החלקים (אלא אם זה חבר!)ואם מסכים אז הוא תוקע מחיר על העבודה..כך שזה יוצא + - אותו המחיר ..והוא אחראי על הכל !! ובלי חלון להתחמקות...כך שבמקרה הזה לא שווה...
שמרו על קשר