PDA

צפייה בגרסה מלאה : בוכנות סופה בסיקס



פוצי
10-02-09, 08:54
שלום לצוות המומחים, אני באמצע תהליך אוברול כללי לילד(סיקס 1990), מנוע בתול לא נחרט אף פעם, בעיקרון מחליף לבוכנות OVERSIZE020 ,מישהו הציע לי שאם כבר מחליפים בוכנות אז כדאי להחליף לבוכנות סופה.
האם למישהו יש ניסיון אם שינוי כזה?
מה ההשלכות על ביצועי המנוע?
האם מומלץ?

תודה,

פוצי

יונימוג אדום
10-02-09, 18:34
גם אני בדרך לפרויקט דומה, שיפוץ מנוע לסיקס 1990 כאשר אצלי כרגע בוכנות 030 והחריטה תהיה 060 . לאחר בירור עם מספר חברים שעשו זאת מסתבר שבשביל בוכנות סופה סטנדרט יש לחרוט את הבלוק מעבר לאוברסייז 060 דבר אשר מחליש מאוד את הצילינדר ורגיש מאוד להיתחממות.
בוכנות סופה יוסיפו למנוע נפח וישפרו את הכוח שלו אך זאת כנראה על חשבון אמינות ואורך חיים.

לשיקולך, אילן

kobiarava
10-02-09, 18:52
ראש מנוע של סופה, לעומת זאת, יעשה פלאים למנוע ה-258 ויתן לך מנוע חזק הרבה יותר, גמיש יותר ובעל עקומת מומנט מרשימה. אם אתה מעוניין באחד, דבר איתי בפרטי




קובי

פוצי
11-02-09, 18:50
תודה על הפידבק, בהתיעצות עם המומחה (חרט ותיק לפחות כמו הסיקס) הוחלט לא לבדוק את יכולות העמידות של הבלוק הישן והטוב ולהשאיר את הבוכנות כפי שתוכננו ע"י היצרן.
למה לגעת במכלול שעושה מעל ומעבר למה שצריך.

צרפתי קצת תמונות ראשונות מהתהליך

פוצי

six 4 life
11-02-09, 18:53
החלטה נבונה.
בהצלחה.

zowowb
12-02-09, 21:48
אז יותר כדאי לך ,להרכיב מנוע "v8" .עם גיר אוטומט,ומצמד מכני. :lol:

AvigdorAharon
14-02-09, 23:07
אין מה להחליף בוכנות, אם נשארו לך קצת מזומנים, לך על ראש מנוע של סופה.

ד"א, איפה אתה בתמונות?

אביגדור

פוצי
15-02-09, 09:22
אביגדור ידידי, לא השתניתי עד כדי כך:D
אני הקרח מצד ימין של המנוע

פוצי
01-03-09, 12:46
בשעה טובה, תהליך האוברול על סף סיום הוחלפו כמעט כל המרכיבים הפנימים:

בוכנות עם רינגים כמובן
משאבת שמן
חריטת קראנק
חריטת צילינדרים
טיימינג על כל חלקיו
ראש מנוע מחודש
סט אטמים מלא
ליטוש גלגל תנופה

המנוע כאילו יצא עכשיו מהמפעל.... תענוג
מחכים ליום שמש בכדי להחזיר את המנוע לרכב ו.... להניע

six 4 life
01-03-09, 14:30
מברוק
תקפיד על הרצה כמו שצריך!!

הנעה מהנה, תתחדש.:cool:

שיצו
10-03-09, 17:34
שאלה בקשר לראש מנוע של סופה אני מחליף רק ראש מנוע וזהוו או שצריך לעשות כמה התאמות?

נימי
10-03-09, 19:10
צריך לסגור כמה מעברי מים ולהחליף גם סעפת פליטה (בנוסף כמובן לכל האטמים), מהסעפת פליטה יש צורך בהטעמה לשאר האגזוז וזהו

http://jeep.off-road.com/jeep/article/articleDetail.jsp?id=277013

כמה שעות עבודה וחיוך אחרי זה בכל נסיעה

-->