PDA

צפייה בגרסה מלאה : עלות תחזוקה לגרנד 4.7 2004



aboody
16-04-09, 21:56
שלום רב
אני מעונין לקנות גרנד 4.7 מודל 2004 . מחפש אינפורמציה לגבי עלות תחזוקה:
צריכת דלק בעיר?
עלות טיפולים שוטפים ותדירות?
עלות ביטוח מקיף?

ניר ל
23-04-09, 01:15
זהו סוג השאלות שאם אתה שואל אותן - הרכב הזה לא בשבילך...

צריכת דלק עירונית (בתוך ת"א לפחות) היא לפחות ליטר לכל 3 ק"מ
מחוץ לעיר ובנסיעה מעורבת 1 ל 10 בשיוט רגוע 1ל 6-7 בממוצע ...
מקיף נגזר ממחיר המחירון שהוא גבוה ממחיר הקניה בפועל לאחרונה וכן ממחירי החלפים- אני מציע שתשאל את סוכן הביטוח שלך.
עלות טיפולים ותדירות - לא משהו חריג, טיפול במזדה 3 במוסך מורשה יעלה לך כפול מטיפול עצמי בגראנד - עלויות של שמנים ופילטרים לרכב הזה הן לא שונות משום לוגם בנזין אחר כולל פריווטים.

aboody
26-04-09, 17:18
האם מישהו יודע איזה מערכת 4X4 יש לו QUADRA DRIVE 1 או 2 . לפי מה שקראתי QUADRA DRIVE 1 לא ממש עובדת בשטח. יש למישהו נסיון עם הרכב הזה בשטח?

ניר ל
28-04-09, 12:14
יש לו את הדור הראשון - דיפ'ים שאמורים להגיע לנעילה מלאה בשני הסרנים, מנסיון הם לא ננעלים לחלוטין, הפטנט שיש שם דווקא עובד יופי בטרנספר 247, לא ברור לי למה בסרנים העסק לא מתפקד ב 100 אחוז.
הדור השני של הקוודרה דרייב, קיים לדעתי החל מהדגם הנוכחי (2005+), שם כבר מדובר בטרנספר שונה ובדיפ'ים מוגבלי החלקה הננעלים באופן מלא ע"י פיקוד חשמלי . יש מחשב בקרת אחיזה שמנהל אותם, אני מניח שאפשר לנתק אותם ממנו ולחבר אותם לסוויץ' ידני.

aboody
28-04-09, 15:46
תודה. זה גם מה שהבנתי מחפירות שעשיתי ברשת.
אני אחפש 2005 או 2006 .
איך הגרנד לעומת לנד קרוזר בשטח (לקרוזר יש נעילת דיפ אחורי ?)
נראה לי שהגרנד יותר טוב אם מגביהים אותו ב-5 סמ . לא מחפש גיפ לשטח קשה מאוד אבל לא רוצה להיתקע בגלל חוסר נסיון בנהיגת שטח.

ניר ל
29-04-09, 09:38
למיטב זכרוני, לנדקרוזר 90 עם הצורה החדשה (2004 +) מצויידים במערכת בקרת אחיזה ולא בנעילות אמיתיות, הדגם הקודם (פראדו) היה מצוייד בנעילה נשלטת אחורית בלבד. מערכת ההנעה והנעילות של ג'יפ - עדיפה, המנועים שלו חזקים ומהנים יותר. אבל זה לא צריך לבלבל אותך - לנדקרוזר מצוי הוא רכב טיולים טוב יותר. הוא יותר גבוה בבסיסו, עם צמיגים גדולים יותר, תצורת המתלה שלהם דומה (סרן חי מאחורה , מתלה נפרד קדמי עם קויל אובר (בולם משולב עם קפיץ סליל)) הטויוטה מרווח יותר. תגביה גראנד לגובה נכון ותקבל רכב שטח מעולה, עד שלא תעשה את זה - יש לך גמד שטיולי שבילים עשויים להיות גדולים עליו...
ד"א הגבהה זה לא דבר פשוט כמו שנוטים לחשוב, יש לה השלכות , גם את הלנדקרוזר את יכול להגביה ב 5 ס"מ באותה דרך.

knight
06-05-09, 11:50
איך האמינות של גרנד 4.7 סביבות שנת 2000-2001 נגיד 130 אלף קילומטר?
אני רואה כאן דעות מעורבות בקשר לרכב (מבחינת אמינות והוצאות).

לביא
06-05-09, 13:25
שלי שנת 2002 עם כ 200K ק"מ. אצלי שנה וקצת. טיפולים שוטפים בלבד.
לביא

knight
06-05-09, 15:29
יש בעיות ידועות בגרנד שצריך לדעת אם לוקחים אחד לבדיקה?

grand
06-05-09, 20:39
יש בעיות ידועות בגרנד שצריך לדעת אם לוקחים אחד לבדיקה?

המחלות הנפוצות ב WJ קשורות למע' המיזוג, - בעיות בתריסים של בקרת האקלים. - פיתרון זמין ולא יקר יחסית קיים ופותר את הבעיה לתמיד.
קיימים גם כשלים מוקדמים במנועים החשמליים של הדלתות, החלונות והמראות.

ה WJ 2001 שלי עם 127000 ק"מ, ברשותי כבר שנתיים, 30K אני עשיתי מתוך זה.
למעט תיקון "מחלת המזגן" החלפת מנוע נעילה דלת אחורית, שיפוץ סטרטר (1000 ש"ח) וטיפולים שוטפים רגילים לא היו לרכב בעיות מיוחדות.

knight
09-05-09, 10:03
התחלתי לראות גרנדים 4.7.
רציתי לדעת כמה השקעה צריך על מנת שיהיה סביר בשטח? לא מדבר על עבירות מירבית.
הגבהה 2.5 אינץ/בולמים? אפשר להסתפק בזה?

-->