צפייה בגרסה מלאה : קיט 4.16
במידה ורכשתי את הקיט
אילו שינויים אני צריך לבצע ברכב כחובה לפני שאני מתחיל ליסוע עם הקיט הנ"ל?
תודה רבה!
במידה ורכשתי את הקיט
אילו שינויים אני צריך לבצע ברכב כחובה לפני שאני מתחיל ליסוע עם הקיט הנ"ל?
תודה רבה!
1. חיזוק תושבות טרנספר - אקולון או פוליאורטן או פטנט אחר (בורג שעובר בתוך גוש אולומיניום זה לא פיתרון).
2. חיזור גשר הטרנספר - יש לו נטייה להתפתל בגלל עודף מומנט.
איתי.
עוד הצעות חברים?
רוצה שהקיט יעבוד באמינות!
על איזה צמיגים אתה נוסע? 4.16 על צמיגים מקוריים יכול להיות עניין מתסכל...
מלבד זה-מה שאיתי ציין מדויק.
נוסע על 215
אפשרי?! הבנתי שכן למרות ש 235 המומלץ
מה הם השינויים(כולם,גם הטובים וגם הרעים) שאחוש עם הקיט?
תחוש הרבה יותר טוב אם תעשה חיפוש.
לעניינינו, אני עם קיט כזה ו215
- מוריד את ייחס ההעברה גם בהיי, שזה לטעמי החסרון העיקרי, מהירות השיוט יורדת.
- רועש, גם בגלל העליה בסלד בשיט וגם בגלל הקיט, במיוחד אם לפני כן נסעת על טרנספר שרשרת
בשטח, זו הנאה גדולה מאוד!
הרבה כוח, איטיות ושליטה מעולה.
האוטו הופך להיות מכונה אמיתית!!!
(לקח לי כמה ימים להתרגל וללמוד איך מתפעלים נכון את הסיפור)
תחוש הרבה יותר טוב אם תעשה חיפוש.
לעניינינו, אני עם קיט כזה ו215
- מוריד את ייחס ההעברה גם בהיי, שזה לטעמי החסרון העיקרי, מהירות השיוט יורדת.
- רועש, גם בגלל העליה בסלד בשיט וגם בגלל הקיט, במיוחד אם לפני כן נסעת על טרנספר שרשרת
בשטח, זו הנאה גדולה מאוד!
הרבה כוח, איטיות ושליטה מעולה.
האוטו הופך להיות מכונה אמיתית!!!
(לקח לי כמה ימים להתרגל וללמוד איך מתפעלים נכון את הסיפור)
+1
נמצא בדיוק באותו מצב - קצת מורגש בכביש, שיפור משמעותי בשטח...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.