Close
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: קיט 4.16

  1. #1

    ברירת מחדל קיט 4.16

    במידה ורכשתי את הקיט
    אילו שינויים אני צריך לבצע ברכב כחובה לפני שאני מתחיל ליסוע עם הקיט הנ"ל?

    תודה רבה!

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיט 4.16

    ציטוט נכתב במקור על ידי zigwig צפיה בהודעה
    במידה ורכשתי את הקיט
    אילו שינויים אני צריך לבצע ברכב כחובה לפני שאני מתחיל ליסוע עם הקיט הנ"ל?

    תודה רבה!
    1. חיזוק תושבות טרנספר - אקולון או פוליאורטן או פטנט אחר (בורג שעובר בתוך גוש אולומיניום זה לא פיתרון).

    2. חיזור גשר הטרנספר - יש לו נטייה להתפתל בגלל עודף מומנט.

    איתי.

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיט 4.16

    עוד הצעות חברים?
    רוצה שהקיט יעבוד באמינות!

  4. #4
    חבר רשום מורי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    איזור התעשייה הישן ראשון לציון
    הודעות
    1,253

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיט 4.16

    על איזה צמיגים אתה נוסע? 4.16 על צמיגים מקוריים יכול להיות עניין מתסכל...

    מלבד זה-מה שאיתי ציין מדויק.
    מורי-0535335353

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיט 4.16

    נוסע על 215
    אפשרי?! הבנתי שכן למרות ש 235 המומלץ
    מה הם השינויים(כולם,גם הטובים וגם הרעים) שאחוש עם הקיט?

  6. #6
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,573

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיט 4.16

    תחוש הרבה יותר טוב אם תעשה חיפוש.

    לעניינינו, אני עם קיט כזה ו215
    - מוריד את ייחס ההעברה גם בהיי, שזה לטעמי החסרון העיקרי, מהירות השיוט יורדת.
    - רועש, גם בגלל העליה בסלד בשיט וגם בגלל הקיט, במיוחד אם לפני כן נסעת על טרנספר שרשרת

    בשטח, זו הנאה גדולה מאוד!
    הרבה כוח, איטיות ושליטה מעולה.
    האוטו הופך להיות מכונה אמיתית!!!
    (לקח לי כמה ימים להתרגל וללמוד איך מתפעלים נכון את הסיפור)
    כאב עובר ושב ...

  7. #7
    חבר רשום ori r's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2006
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    132

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיט 4.16

    ציטוט נכתב במקור על ידי omri_t צפיה בהודעה
    תחוש הרבה יותר טוב אם תעשה חיפוש.

    לעניינינו, אני עם קיט כזה ו215
    - מוריד את ייחס ההעברה גם בהיי, שזה לטעמי החסרון העיקרי, מהירות השיוט יורדת.
    - רועש, גם בגלל העליה בסלד בשיט וגם בגלל הקיט, במיוחד אם לפני כן נסעת על טרנספר שרשרת

    בשטח, זו הנאה גדולה מאוד!
    הרבה כוח, איטיות ושליטה מעולה.
    האוטו הופך להיות מכונה אמיתית!!!
    (לקח לי כמה ימים להתרגל וללמוד איך מתפעלים נכון את הסיפור)
    +1
    נמצא בדיוק באותו מצב - קצת מורגש בכביש, שיפור משמעותי בשטח...
    "הסמוראי האחרון" - 98', סטנדרטי פחות או יותר...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •