PDA

צפייה בגרסה מלאה : החלפת פרופשאפט/דרייבשאפט



gily2k
13-12-09, 22:18
שלום,

בגירוז האחרון, ראיתי שמצב הצלבים לא טוב וכן גם מצב הדרייב שאפט :(
ודי נמאס לי לשפץ כל הזמן אותם אז אני רוצה להחליף לחדשים.

איפה אני מוצא דרייבשאפט קידמי / אחורי HD ?

מדובר ב TDI 300 110 שנת 97 עם הגבהה של 2" ודרופ קיט.

אני מתכוון למשהו כזה:
http://www.devon4x4.com/products_a/c57/propshafts/0.html
איזה מהם אני צריך לקדימה /אחורה

אשמח אם יש המלצות לאתר אחר או מישהו אכותי בארץ.


גיל

Gilad
14-12-09, 02:41
2" הגבהה בד"כ לא מצריכה החלפת דריישפט לקרדן כפול אבל אם אתה אומר שאתה נתקל יותר מדי במקרים שהצלבים מפתחים חופש יתכן שזה הפתרון עבורך.
במקרה הזה בד"כ מחליפים את היוק שבטרנספר ואת הדריישפט הקדמי לשל TD5. אצלי בדיפנדר עם 4" הגבהה זה פתר את הבעיה אחת ולתמיד ולא נתקלתי יותר בחופשים בדריישפט הקדמי.

לגבי האחורי - שם אצלי לפחות היתה בעיה כשהמתלה בפתיחה מקסימלית היה מצב שעובר את זווית העבודה המקסימלית של הדריישפט. זה גרם לחופשים חוזרים אבל לפתרון של זה יש צורך בדריישפט מותאם שלא היה לי כח להתעסק אתו.

גלעד

gily2k
14-12-09, 06:41
אני אעשה היום בדיקת מחירים בארץ ,
אבל עולה לי תחושה שלהחליף יוק בטרנספר + דרייבשאפט של TD5 יעלו לי יותר מאשר להביא אחד עם קרדן כפול מחו"ל

לגבי הנחיצות אני מסכים , פשוט כבר שיפצתי מספר פעמים בתדירות די גבוהה וכבר נמאס לי לשפוך על זה כסף כל פעם:(

ואין לי בעיה להביא מחו"ל, ולכן שוקל ללכת על האפשרות של - אם כבר אז כבר.

אני רק לא בטוח איזה מידות אני צריך

gily2k
14-12-09, 16:02
מה עדיף ?
להביא קדמי מחו"ל עם קרדן כפול ואחורי שמותאם לזווית רחבה
או להרכיב אחד של TD5 מהארץ כקדמי ולתת לגרין גראס לבנות אחד מחוזק לאחורי?

המחיר זהה ...

yoni 110
15-12-09, 00:19
קד' של דיסקברי 2 מגיע עם קרדן כפול אבל מחייב החלפת היוק על הטרנספר (כמה דק' עבודה- לא סיפור)
בארץ קשה לי להאמין שתמצא דרייבשאפט קרדן כפול מקורי

לגרינגרס לא הייתי נותן לייצר אפילו מעצור לדלת ובטח שלא דריבשאפטים. מנסיון של 2 גלי הינע אחורים ב110 שנקנו כחדשים ושניהם נגזרו מהר מאוד (השיא היה 3 שבועות).
היום נוסע עם מקורי מאחור וקדמי מקורי קרדן כפול ולא מכיר את המושג להחליץ צלב, בטח שלא בשוטף.


מי החליף לך את הצלבים? באיזה צלבים השתמשו? בצלבים שהותקנו יש פיטמות גירוז? אם יש פטמות כל כמה זמן אתה מגרז? כשפורק הדריבשאפט האם פורק לשנים והורכב מחדש או שרק הוחלפו הצלבים?



יש לי קצת ניסיון עם דרעקרובר (11 שנה ומעל חצי מיליון ק"מ) ואני יכול לספור על 2 ידים את הצלבים שהחלפתי (ב3 רכבים), בוא רק נגיד שבסופה שהיתה לי לפני החלפתי הרבה יותר צלבים.



יוני

gily2k
15-12-09, 11:21
גלי ההינע שיש עכשיו הם מקוריים שעברו שיפוץ בגלמט - חיפה (המקבילים לגרין גראס)
צלבים - HD באדיבות ג'קי עם פטמות גירוז
מגרז בערך כל 1000 ק"מ

טל רותם
15-12-09, 17:54
לדעתי דריישפט מחוזק מגקי,איזור ה1,000 ש"ח....
גרינגראס אולי הייתי קונה מהם גגוןו (אם הוא לא היה שווה יותר מכל האוטו :) )

gily2k
15-12-09, 18:42
היי טל :)
עד כמה שאני מבין , לא החוזק זו הבעיה. אלא זויות העבודה שנוצרו לאחר ההגבהה

yoni 110
16-12-09, 00:04
גם הזוית אצלך היא לא הבעיה. 2" עדין לא נחשב בגדר הגבהה (הכל בגבולות הסביר כמובן).
לדעתי הבעיה אצלך היא:
חוסר טיפול (גריז)
צלבים סוג ז'
דרייבשאפט מאוד מאוד לא מאוזן



סתם לצורך ההשוואה, אצלי בדיסקברי ז"ל לא היה בלאי מוגזם בצלבים. הרכב היה עם אייבך שנותנים איזה 3.5" ולא בדיוק ריחמתי עליו

טל רותם
16-12-09, 09:46
אהלן גילי,
האוטו עבר כמה שינויים מאז שראית אותו בפעם האחרונה...
האוטו מוגבה עם דרופ 12" קדימה ו14 אחורה,וכאמור הצלב נגזר אחרי הרבה מאד זמן על האוטו, לפי ארז וארנון אני לא צריך להחליף דריישאפט (רק הארכתי צינורות ברקס)
טל.

-->