צפייה בגרסה מלאה : גרנד צ'ירוקי או פורד אדג'
מעוניין לקנות ג'יפ שנים 2008-2009 בעקר לצורכי כביש.
מה ההמלצה - פורד אדג' SEL או הגרנד צ'ירוקי?
בנוסף - יש מקום לקנות ביבוא אישי? כמה זמן לוקח תהליך שכזה?
זה לא האתר הנכון לשאול כזו שאלה... :p (בהומור סרכקסטי כמובן)
הפורד הוא פשוט לא גי'פ. הגראנד לעומתו בהחלט כן יכול להיות אם משפרים אותו מעט.
לגבי האדג' - תקרא את הסקירה של יואב קווה: http://www.kvishim.co.il/Articles.asp?id=740&sq=%E7%E9%F4%E5%F9%20%E1%E2%E5%E2%EC
לגבי הגראנד תוכל למצוא כאן בפורום מגילות.
איל
אני מתאר לעצמי שההשוואה היא בין הEDGE ברמת הגימור הגבוהה שנמכר בסביבות 230K והגראנד צ'רוקי לארדו ברמת הגימור הנמוכה יחסית, וללא הילוך כוח, שנמכר גם בסביבות אותו מחיר החל מלפני חודש או חודשיים. אם כן, אז באמת מדובר על רכבים שקולים ביכולות, כי גראנד צ'רוקי ללא הילוך כוח הוא גם לא ממש רכב שטח. הבחירה בינהם היא באמת עניין של טעם, נוחות - בחירה אישית לגמרי שצריך לקבל אחרי נסיעת מבחן.
פורד אדג' וגראנד צ'רוקי לרדו כמעט שקולים ביכולות האין-שטח שלהם. אם ממש מתעקשים לראות מי יגיע רחוק יותר - אני מהמר על הגראנד. וזה משום שגם בשטח לא תמיד צריך דווקא הילוך כוח אלא גם מרווח גחון ומתלים. וכאן יש לגראנד יתרון כי הוא בנוי בבסיסו כמו רכב שטח (פחות או יותר... לפחות יש שם סרן מאחור) והאדג' ממש לא.
בכביש - מנוע ה-V6 של פורד מודרני יותר, חזק בהרבה ועדיף משמעותית על ה-V6 המיושן של הגראנד.
אבל יהרגו אותי כל ג'יפאי הפוזה וה"לשבת גבוה" אם תצליחו לשכנע אותי ברצינות בשביל מה צריך מכוניות מיותרות כאלה אם לא נוסעים איתן בשטח.
האדג' רוכב על שלדת כביש מצויינת - זו של מזדה 6. הגראנד יושב על שלדת שטח בבסיסה. בכביש, ברור לי מה עדיף. בשטח - גם ברור לי מה עדיף. בפוזה? אני לא יודע מה עדיף.
אסף.
ייבוא אישי ?
http://www.youtube.com/watch?v=JVZsVWtOTZY&feature=related
רק בגלל הבחורה שהזניקה אותם (סוג של מזקירה) אני מעדיף אל הג'יפ.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.