PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיית מנוע מוזרה...



tomer s
03-02-10, 11:26
מנוע סובארו 1800,(מורכב על באגי ) עמד כשנה, הוחלפו שמן+פילטר, חוטי הצתה ופלגים, הונע כשעה ועבד לכאורה יפה וטוב (שמר סל"ד קבוע לא גמגם והגיב ללחיצה על הגז)
אחרי נסיעה קצרה של אולי 5 דקות מיכל העיבוי העייף נפרץ והעיף רסס של נוזל קירור,
אחרי קירור הרדיאטור עם צינור מים בעדינות, כובה.

יומיים אחרי המנוע הונע, אגזוז אחד מוציא אויר חם יותר מהשני, ניתוק של פלגים (פלג אחרי פלג לסרוגין) בצד אחד המנוע מגמגם, צד שני ניתוק פלג אחד יש גמגום עדין , ניתוק הפלג השני ואין שום שינוי....

התהליך ארך כ3 דקות (בהגזמה) מכסה המיכל שלא היה סגור עד הסוף הוציא אדים חמים...
שכובה המנוע המים המים ביעבעו וקפצו החוצה,

מה קרה?
למה קרה?
מה לעשות?

מוני אורבך
03-02-10, 11:40
אטם ראש מנוע נפרץ.

tallevi
03-02-10, 11:52
קשה לדעת בדיוק ,יכול להיות שהשסתום "שרוף",יכול להיות האטם ראש פרץ או אפילו הבוכנה.
עד שלא תוריד את הראש לא תדע,ובכל מקרה אתה חייב להוריד את הראש.

טל.

tomer s
03-02-10, 16:19
טוב, בעצם לא טוב...

אז להוריד את רק את הראש הפרוץ ולשלוח בדיקה יישור ושות'
או שצריך את שניהם?
(להזכירכם זה מנוע סובארו, בוקסר..)

איציק - 4X6ZH
03-02-10, 16:22
לא מורידים ראש בלי בדיקה .
אתה חייב לבצע כמה בדיקות לפני הורדת הראש .
שליחת הראש לבדיקה בודקת את הראש וגם לא בדיקה מושלמת .
כאשר המנוע מושלם קל לבצע בדיקות שונות גם כאשר המנוע לא מניעה .

אתה צריך לדעת מה התקלה לפני הפרוק .
או לפחות לדעת כמה נתונים שיהיה לך קל יותר לאחר הפרוק .

איציק

tomer s
03-02-10, 17:36
היי איציק.

איזה בדיקות צריך לבצע?

תודה

דידין
03-02-10, 18:15
בדיקות לפני פתיחת הראש

קומפרסיה בכל צלינדר (אלמנטרי)+ מרווחי שסתומים (כשהמנוע קר).
לחץ מים (האם מחזיק), האם יש ביעבוע ברדיאטור או במיכל העודפים ?
פריצת גזים מעוקת השמן (בהזדמנות זאת בדוק גם את נשם העוקה).

tomer s
06-02-10, 20:26
היי דידין

הרדיאטור מחובר ישירות למיכל עיבוי, אין לו פקק מילוי ישירות אלה דרך המיכל עיבוי, ומשם הביעבוע אחרי הכיבוי,
לחץ מים אני אבדוק שאין פריצה,
קומפרסיה אני אבדוק (אחרי שבעיית הסטרטר תיפתר...)
יש לך כיוון איפה הנשם עוקת שמן?

תודה

-->