tomer s
03-02-10, 11:26
מנוע סובארו 1800,(מורכב על באגי ) עמד כשנה, הוחלפו שמן+פילטר, חוטי הצתה ופלגים, הונע כשעה ועבד לכאורה יפה וטוב (שמר סל"ד קבוע לא גמגם והגיב ללחיצה על הגז)
אחרי נסיעה קצרה של אולי 5 דקות מיכל העיבוי העייף נפרץ והעיף רסס של נוזל קירור,
אחרי קירור הרדיאטור עם צינור מים בעדינות, כובה.
יומיים אחרי המנוע הונע, אגזוז אחד מוציא אויר חם יותר מהשני, ניתוק של פלגים (פלג אחרי פלג לסרוגין) בצד אחד המנוע מגמגם, צד שני ניתוק פלג אחד יש גמגום עדין , ניתוק הפלג השני ואין שום שינוי....
התהליך ארך כ3 דקות (בהגזמה) מכסה המיכל שלא היה סגור עד הסוף הוציא אדים חמים...
שכובה המנוע המים המים ביעבעו וקפצו החוצה,
מה קרה?
למה קרה?
מה לעשות?
אחרי נסיעה קצרה של אולי 5 דקות מיכל העיבוי העייף נפרץ והעיף רסס של נוזל קירור,
אחרי קירור הרדיאטור עם צינור מים בעדינות, כובה.
יומיים אחרי המנוע הונע, אגזוז אחד מוציא אויר חם יותר מהשני, ניתוק של פלגים (פלג אחרי פלג לסרוגין) בצד אחד המנוע מגמגם, צד שני ניתוק פלג אחד יש גמגום עדין , ניתוק הפלג השני ואין שום שינוי....
התהליך ארך כ3 דקות (בהגזמה) מכסה המיכל שלא היה סגור עד הסוף הוציא אדים חמים...
שכובה המנוע המים המים ביעבעו וקפצו החוצה,
מה קרה?
למה קרה?
מה לעשות?