צפייה בגרסה מלאה : מוט מייצב ברכב.
בוקר טוב.
הייתי מעוניין לשמוע קצת על המוט מייצב , הבנתי שתפקידו לבטל (או להפחית) את אפקט המטוטלת ברכב . כמו כן המוט מקטין את מהלך המתלה ברכב.
ברכב שלי לא קיים מוט מייצב (מסוכן.?!) ויש באפשרותי להרכיב אחד חזרה.
השאלה שלי , כיצד הרכבתו חזרה תשפיע כל מהלך המתלה , גובה הרכב , התנהגות בשטח ובכביש.
האם גי'פאים נוהגים להוריד אותו מהרכב (מדובר על טרופר במקרה שלי)
תודה.
http://autowarrantycontract.com/_images/GlossaryImages/art_AntiRollBar.gif
מה שאמרת זה נכון
מקטין אפקט "זריקה" החוצה בסיבוב ומגדיל את היכולת להצליב.
אין שום השפעה לגבי הגובה רק לגבי היכולת להרים גלגל אחד בלי שזה ישפיע על השני.
אכן יש כאלו שמורידים את זה, בסרן חי זה פחות משפיע וב IFS ( כמו אצלך ) זה משפיע הרבה.
גם לטוב וגם לרע
על הכביש הוא מסוכן
בעיקר למי שבא מולך
הפתרון הרצוי הוא לייצר ניתוק מהיר ( יש קיטים ויש קומבינות ) ואז לחבר בכביש ולנתק בשטח.
אמור להיות לך אחד כזה מקדימה ואחד מאחורה.
יש מכוניות שבהם המערכת היא לא טיפשה, יש שם איזה מנוע וזרועות וכו' והוא אמור להיות מבוקר ומשתנה בהתאם לצורך - למשל ice בלנדרוברים מסויימים.
באותו עניין .. יש לי את המוט הקדמי של ההילקס שהיה לי אם מישהו רוצה ...
מה שאמרת זה נכון
מקטין אפקט "זריקה" החוצה בסיבוב ומגדיל את היכולת להצליב.
אין שום השפעה לגבי הגובה רק לגבי היכולת להרים גלגל אחד בלי שזה ישפיע על השני.
אכן יש כאלו שמורידים את זה, בסרן חי זה פחות משפיע וב IFS ( כמו אצלך ) זה משפיע הרבה.
גם לטוב וגם לרע
על הכביש הוא מסוכן
בעיקר למי שבא מולך
הפתרון הרצוי הוא לייצר ניתוק מהיר ( יש קיטים ויש קומבינות ) ואז לחבר בכביש ולנתק בשטח.
אמור להיות לך אחד כזה מקדימה ואחד מאחורה.
יש מכוניות שבהם המערכת היא לא טיפשה, יש שם איזה מנוע וזרועות וכו' והוא אמור להיות מבוקר ומשתנה בהתאם לצורך - למשל ice בלנדרוברים מסויימים.
באותו עניין .. יש לי את המוט הקדמי של ההילקס שהיה לי אם מישהו רוצה ...
לא היה לי מאחורה , רכשתי אחד ובכוונתי להרכיב במהלך הסופ"ש
איפה ניתן לחפש קיט אמין לניתוק מהיר ?
אני מניח שבגוגל או אצל המשווקים המורשים ( קרי - משפרי הג'יפים השוני )
אין לי מושג, לי אין כזה דבר.
אני מניח שבגוגל או אצל המשווקים המורשים ( קרי - משפרי הג'יפים השוני )
אין לי מושג, לי אין כזה דבר.
תודה רבה !
בוקר טוב.
הייתי מעוניין לשמוע קצת על המוט מייצב , הבנתי שתפקידו לבטל (או להפחית) את אפקט המטוטלת ברכב . כמו כן המוט מקטין את מהלך המתלה ברכב.
ברכב שלי לא קיים מוט מייצב (מסוכן.?!) ויש באפשרותי להרכיב אחד חזרה.
השאלה שלי , כיצד הרכבתו חזרה תשפיע כל מהלך המתלה , גובה הרכב , התנהגות בשטח ובכביש.
האם גי'פאים נוהגים להוריד אותו מהרכב (מדובר על טרופר במקרה שלי)
תודה.
http://autowarrantycontract.com/_images/GlossaryImages/art_AntiRollBar.gif
האם מישהו יודע אם בלנד קרוזרים החדשים בלי להחליף בולמים זה מגדיל מהלך מתלה?
זה שייך לשרשור אחר. ובכל מקרה, תעשה חיפוש יש פה המון !! מידע בנושא הזה.
בוקר טוב.
הייתי מעוניין לשמוע קצת על המוט מייצב , הבנתי שתפקידו לבטל (או להפחית) את אפקט המטוטלת ברכב . כמו כן המוט מקטין את מהלך המתלה ברכב.
ברכב שלי לא קיים מוט מייצב (מסוכן.?!) ויש באפשרותי להרכיב אחד חזרה.
השאלה שלי , כיצד הרכבתו חזרה תשפיע כל מהלך המתלה , גובה הרכב , התנהגות בשטח ובכביש.
האם גי'פאים נוהגים להוריד אותו מהרכב (מדובר על טרופר במקרה שלי)
המוט המייצב הוא חלק ממערכת המתלים. יש כלי רכב עם מוט מייצב במתלה הקדמי, האחורי, שניהם, אחד מהם, או בכלל לא.
יש אפשרות גם להסיר מוט מייצב. יש כלי רכב שבהם זה מקובל למדי, בעיקר בסרן האחורי, וההשפעה אינה דרמטית.
בסרנים קדמיים בהם חשיבות המייצב גדולה יותר, יש המתקינים אפשרות לניתוק וחיבור מהירים, כך שניתן לסוע עם המייצב בכביש ובלעדיו בשטח.
לא ברור לי מה מקור השאלה שלך. האם ברכב שלך היה מוט מייצב אחורי במקור? האם יש בעייה מיוחדת שאתה חושב שנגרמת בגלל שאין מייצב?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.