מה שאמרת זה נכון
מקטין אפקט "זריקה" החוצה בסיבוב ומגדיל את היכולת להצליב.
אין שום השפעה לגבי הגובה רק לגבי היכולת להרים גלגל אחד בלי שזה ישפיע על השני.
אכן יש כאלו שמורידים את זה, בסרן חי זה פחות משפיע וב IFS ( כמו אצלך ) זה משפיע הרבה.
גם לטוב וגם לרע
על הכביש הוא מסוכן
בעיקר למי שבא מולך
הפתרון הרצוי הוא לייצר ניתוק מהיר ( יש קיטים ויש קומבינות ) ואז לחבר בכביש ולנתק בשטח.
אמור להיות לך אחד כזה מקדימה ואחד מאחורה.
יש מכוניות שבהם המערכת היא לא טיפשה, יש שם איזה מנוע וזרועות וכו' והוא אמור להיות מבוקר ומשתנה בהתאם לצורך - למשל ice בלנדרוברים מסויימים.
באותו עניין .. יש לי את המוט הקדמי של ההילקס שהיה לי אם מישהו רוצה ...
ωξψε ςμ χωψ