PDA

צפייה בגרסה מלאה : גראנד צ'רוקי בלי LOW



דורון לוי
30-04-10, 16:41
קניתי גראנד צ'ירוקי לראדו חדש
לצערי בחברה לא הסבירו לי שבדגם שרכשתי אין 4WDL ואין נעילה
האם אפשר לעשות משהו בנידון?
טיולי השטח שביצעתי בעבר עם הרודאו או האיפון לא היו טיולים "קלים"
ואני מעונין להמשיך בטיולים אלו

גניסלב רונן
30-04-10, 17:56
קניתי גראנד צ'ירוקי לראדו חדש
לצערי בחברה לא הסבירו לי שבדגם שרכשתי אין 4WDL ואין נעילה
האם אפשר לעשות משהו בנידון?
טיולי השטח שביצעתי בעבר עם הרודאו או האיפון לא היו טיולים "קלים"
ואני מעונין להמשיך בטיולים אלו

הכל אפשרי עקרונית אבל לדעתי כלכלית -מבחינת עלות תועלת לא כדאי .


עדיף להחליף ל 4WD .

sgill
30-04-10, 19:26
לדעתי לדגם הלארדו יש 4WD אבל אין 4WDL (הילוך כח חסר).

גם אני בדעה שיותר קל להחליף דגם מאשר לשפר את הדגם הזה.

eysham
30-04-10, 20:22
עד לא מזמן הגראנד שמכשילי תנועה יבאו היה לימיטד עם LOW. עלה 320K ש"ח
כדי להוזיל, הדבילים ירדו ללרדו, אבל לא בחרו באופציה של ה-LOW. עולה 230K ש"ח
הם לא מבינים שזה ג'יפ. חושבים שזה סטיישן-ואגון מנהלים...

והאמת, לרוב האנשים שקונים את הרכב הזה מהניילון, זה לא ממש משנה.
הבעיה היא שזה אומר שאין להם אופק שירות עתידי אצלחובבי השטח.


לגביך דורון, אין מה לעשות. להוסיף זה לא כלכלי בעליל.
או שתהנה ממנו ככה או שתחליף ללימיטד. בעסה.
אבל ביננו, היית צריך לבדוק את זה. זו לא הפתעה.

איל

sos4u
01-05-10, 02:03
וואללה לא מכיר את פותח השרשור אבל מצבך - דבש ...
אם אתה קונה אוטו ב 220K ש"ח + ולא בודק אם יש לו LOW לפני הקניה, לא יקרה לך כלום אם תמכור ותקנה אחד שיש לו ...

" מה זה ?פלאפל ? סליחה תארוז לי שניים אני אוכל בבית ? - או שיט שמו לי חריף במקום עמבה ?! "

מכשילי תנועה או לא, [ ואני לא מת עליהם...] אבל עם כל הכבוד, אין מה לבוא אליהם בטענות, רק לעצמך.

דבר שני, אם התרגלת לטיולים "קשים" עם רודיאו או איפון, לא צריכה להיות לך בעיה עם גרנד 2009 גם בלי LOW....

klam
02-05-10, 09:31
אין לך הרבה מה לעשות, אבל גם לא צריך. אתה תגלה שבכל המקומות שביקרת קודם, תוכל להגיע גם ללא הילוך הכח. בשטח טכני מאוד תהיה מוגבל, אבל לא יותר משהיית פעם, וממילא לא בטוח שבכוונתך להגיע לשטח מעבר למגבלות הרכב, במיוחד כשהוא חדש.

sgill
02-05-10, 11:49
קצת קשה להבין איך מישהו שכבר בעל נסיון בשטח עם רכבים אחרים לא בודק דבר כזה. האם לא שמת לב לזה לפחות במעמד קבלת הרכב? אולי אז עוד היה אפשר לעשות טריד-אין ולמזער את ההפסדים.

בכל מקרה, לדעתי הבעיה היא לא רק בשטח שהוא מאוד טכני. נניח שהרכב מאוד חזק וזה מכפה על כך שאין הילוך כוח במעלות ושטח טכני. אבל מה לגבי ירידות תלולות? מורדות ארוכים ושטח טכני עם מדרגות בירידה?

לדעתי שם יורגש החוסר בהילוך LOW. התחממות הברקסים, הרכב יגלוש עם גלגלים נעולים בחלק מהירידות וזה כבר מסוכן כי אין עליו שליטה.

מבחינת בטיחות, או שאתה מוותר על טיולים אתגריים או שאתה מחליף רכב.

דרור ברלי
02-05-10, 12:19
הרבה מאוד אנשי מכירות באולמות התצוגה, לא מכירים טכנית, לעומק, את המכוניות שהם מוכרים. מנהלים טכניים מכירים מצוין. אנשי שיווק ומכירות? לא תמיד.

גרנד צ'רוקי חדש מהשקית אף פעם לא היה רכב שעכברי שדה קונים מהיבואן וישר יורדים לשטח לטיולים קשים. הרוב המוחלט של הכלים האלה, לפחות ביד הראשונה שלהם, לא מריחים אפילו אבק, שלא לדבר על שטח של ממש.

99.9% מהלקוחות של כלי חדש כזה לא נוסעים בכלל בשטח. קיומו או העדרו של הילוך כוח לא אומר להם הרבה. לקוחה שלי בעלת מיצובישי קינג קצר מודל 2005 שעדיין לא נסע בשטח ולא שולב בו LOW מעולם.

תפקיד היבואן למכור מכוניות ולתת להן שירות. לא יותר מזה. אבל אני מצפה מאיש מכירות להכיר על בוריין את המכוניות שהוא מוכר ולדעת "לתפור" ללקוח את הרכב שהוא רוצה ומתאים לו ולתקציבו, כדי שלא יהיו תקלות וטענות אחר כך. יכול להיות שבתקציב הנתון היה עדיף להציע לך רנגלר אנלימיטד ולא גרנד לארדו.
מצד שני - הלקוח צריך לדעת להסביר לאנשי המכירות מה הוא רוצה לעשות עם הרכב. זה שכתוב על הרכב JEEP כבר לא אומר הרבה היום. באמריקה יש למכוניות הללו גם דגמי 2X4 זולים עוד יותר...

מכר שלי שרבים משכניו בשכונה התל אביבית ה"צפונית" הם בעלי מכוניות מהז'אנר הזה, רכש לארדו כזה לפני שלושה חודשים, התקשר בהתרגשות ושאל בקוצר רוח מתי יוצאים לטייל. גם הוא קיבל ממני את ההרצאה שהאוטו לא מתאים, בלשון המעטה, לטיולים ה"אמיתיים", והוא כמעט כעס עלי - "אבל זה JEEP, למה לא אמרו לי". ואני אומר "החלטת לפוצץ רבע מיליון שקל (עם כל התוספות והזנבות) על אוטו חדש, אז למה לא שאלת קודם".
בכל מקרה, גם בלי הילוך כוח, זה עדיין גרנד צ'רוקי. הבסיס הטוב ישנו. בטיולים עד רמת בינוני לא נראה לי שהלארדו יתקשה.

איציק - 4X6ZH
02-05-10, 12:55
על מה בדיוק אתם מדברים על הידית \ כפתור של ה LOW :rolleyes:

יום אחד אני עומד במגרש חניה ואני קולט לקוח שבא לקחת את הרכב שלו ( של אישתו )
היא ניגשת לרכב פותחת את תא המטען ומתחילה לסדר כריות שטיחים נכנסת למושב
יוצאת מודדת ( האשה באמת בעלת מידות קטנות מהרגיל ;) )
בשלב מסוים אני ניגש ושואל בתמימות למה הגברת לא מרימה את המושב .
והיא... מה אפשר להרים את המושב :confused:

מתברר שבמשך שנים היא נוהגת לשבת על כריות ולא חושבת שיש אפשרות
להגביה את המושב .

איציק
;

-->