PDA

צפייה בגרסה מלאה : כיצד מבצעים בדיקת תקלות בסמוראי מוזרק?



סופת המדבר
05-06-10, 23:55
חיפשתי ב''חיפוש'' ולא כלכך מצאתי את השלבים לבדיקת תקלות בסמוראי 94
חבר שלי קנה אחד והוא נוסע כמו כרכרה בלי חמור ממש עגלה
אז אני רוצה להציע לו לעשות חיפוש תקלות אולי ימצא משהו
אם אפשר הסבר מפורט על כל השלבים ומה המנורה אמורה להראות?
אם זה כמו בסופה (פותחים את הסוויצ' שלוש פעמים) סופרים את ההיבהובים? יש איזה סימן של רווח בין תקלה לתקלה

תודה

combina347
06-06-10, 21:52
כן יש אפשרות לבדוק בדרך דומה לזו הפועלת על פי אותו העיקרון
ניתן לקצר בין שני חוטים בצמת חשמל כך שהמנורה תהבהב
ההבהובים מופיעים ברציפות משתנה וכל הבהוב מסמל תקלה
קיימת גם צורת הבהוב מסויימת שמראה על תקינות המערכת

סופת המדבר
06-06-10, 22:49
איפה\מה מגשרים? איפה הקונקטור?
פותחים סוויצ\ סוגרים?

איש
07-06-10, 00:03
לא מבצעים את זה בצמה של החשמל .
יש מקום יעודי לכך , הוא נמצא בד"כ מאחורי המצבר , מכוסה בכיסוי גומי שחור .
הוא ניראה כמו יוניט לבן קטן יחסית .
1- נתק סוויץ , הוצא את המינס מהמצבר ותחזירו למקום (מאפס את המחשב)
2-אתר את היונט .
3-גשר בין אלכסון היוניט (לא משנה איזה )
4- הפעל סוויץ , בדוק האם נורת חיווי המנוע מהבהבת .
5- במידה ולא הפוך את החיבר וחבר את האלכסון הנגדי .
6- חזור על 4 .
7- בדוק לפי ההיבהוב את קוד התקלה , במידה וקיימת .

בהצלחה.

יונתןמצפה
07-06-10, 00:20
איפוס המחשב יביא למחיקת תקלות שנרשמו בזכרון המחשב במידה והיו.

איש
07-06-10, 00:25
כן אתה צודק .
אבל במידה ויש תקלות לא רלוונטיות ששמורת זה גם עלול להטעות .
אולי באמת כדאי לבצע איפוס , נסיעה של כמה קילומטרים ובדיקה מחדש.

Tom Bril
07-06-10, 12:17
אני חושב שיש מקום לתמונות בנושא, יכול להיות מאוד מועיל

ושאלה נוספת, האם זה משנה אם מנתקים את המינוס או את הפלוס?

איש
08-06-10, 00:00
אני ישתדל להעלות תמונות בקרוב .
אבל זה לא יהיה השבוע יותר מידי מבחנים ....

לגבי המינוס והפלוס , מצויין בספר רכב בפירוש כבל מינוס.
רצוי לעבוד על פי ההנחיות .
את ההסבר אני יכול רק לשאר , אז אני ישמור את זה לעצמי .
בכל אופן פשפש מאחורי המצבר , במידה ואף אחד לא שינה את המיקום 99% שזה שם .

יונתןמצפה
08-06-10, 05:21
חיפוש
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=31595&highlight=%F7%E5%E3%E9+%FA%F7%EC%E5%FA

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=29539&highlight=%F7%E5%E3%E9+%FA%F7%EC%E5%FA&page=2

יונתן

Tom Bril
08-06-10, 16:49
מציע להדביק את השירשור

סופת המדבר
08-06-10, 23:04
לא הבנתי עדיין אם הנורה אמורה להבהב כמו הספרות של אותו מספר קוד תקלה
לדוגמא אם יש לי נגיד קוד 23
אז הנורה תהבהב פעמיים=2 ... רווח... ואז תהבהב 3 פעמים? ככה זה בסופה..
ומה הסימן שמראה לי רווח בין סיפרה לסיפרה?

Ace2000
09-06-10, 14:00
לא הבנתי עדיין אם הנורה אמורה להבהב כמו הספרות של אותו מספר קוד תקלה
לדוגמא אם יש לי נגיד קוד 23
אז הנורה תהבהב פעמיים=2 ... רווח... ואז תהבהב 3 פעמים? ככה זה בסופה..
ומה הסימן שמראה לי רווח בין סיפרה לסיפרה?

אתה כבר תרגיש את הרווח בין הספרות

הרווח בין הספרות 2 ל-3 הוא יחסית קטן
אבל הרווח בין קוד לקוד (במידה ויש רק קוד 23 אז בינו לבין החזרה עליו) הוא ארוך יותר

סופת המדבר
09-06-10, 21:16
אוקיי אז זה כמו בסופה
תודה אני יבדוק את זה

שיצו
17-06-10, 15:00
כול קוד יחזור על עצמו 3 פעמים ואז יעבור קוד
ובקשר לאיזה חוטים לחבר עם תיסתכל על הקונקטור אתה תיראה את הלחצן שעליו בחלק העליון אז השמאלי עליון עם הימני תחתון ידליק לך את המנוע וכן זה כמו בסופה מראה את התקלות

שיצו
17-06-10, 15:01
כמו כן עם תירצה את המיקרה של הקודי תקלות תבקש אני ישלח לך בשימחה פשוט אני לא זוכר מאיזה אתר הורדתי את זה וזה שמור לי במחשב אז לכן עם תירצה אני ישלח לך את זה כקובץ

סולי
17-06-10, 21:23
אני הייתי מח לקבל את הקודי תקלות.. אם אפשר.
[email protected]

Ace2000
18-06-10, 12:17
אני הייתי מח לקבל את הקודי תקלות.. אם אפשר.
[email protected]

חיפוש קטנטן בפורום והנה הקובץ:

http://www.jeepolog.com/ext_images/suzuki%20codes.pdf

סולי
18-06-10, 13:28
עצלן שכמוני,.. תודה לך.

Samurai Kfir
18-06-10, 14:46
לפי מה שאני יודע בסמוראי 94 (כמו שלי) פשוט צריך להכניס פיוז 10 אמפר בבית הפיוזים (ראה על גב מכסה הפיוזים מי מהם) ואז מנורת הצ'ק אנג'ין מתחילה להראות תקלות, קוד 12 אומר שהכל תקין

-->