צפייה בגרסה מלאה : שרוול קורס דיפרנציאל אחורי
שלום,
כשיש שרוול קורס בסרן האחורי (דיפנדר 110) האם יש חובה להחליף אותו בכל פעם שפותחים את האום של הפלאנג'? (כדי להחליף מחזיר שמן)
או שמספיק לסגור אותו על פי המומנט שבספר?
בספר מתואר שיש חובה להחליף, אבל זה מתואר תוך כדי שיפוץ מלא לדיפרנציאל.
תודה, עידן
איציק - 4X6ZH
28-06-10, 08:40
מומלץ ביותר להחליף !!
במידה ואתה לא מחליף . אתה חייב להקפיד על בדיקה הכח שנדרש לסיבוב הפניון .
אפשר לבדוק את זה עם ידית שעון עדינה \ או עם משקל קפיץ ( כזה כמו של כביסה שהיה פעם ) .
הבעיה שלך היא שכל העסק מורכב על הרכב וכל נסיון לסיבוב גורר סיבוב של הקרונה
ומכאן שאתה צריך כח רב יותר לסיבוב ( לכן גם בדיקת הכח שלך תיהיה לא נכונה ) .
טריק נוסף זה להוסיף שימס הכי דק שיש ולסגור יחד איתו ואז להביא את הפניון למצב שהוא
על גבול התפיסה ( קשה לסובב ) .
וזה אומר שאתה לוחץ את שרוול הקריסה עוד קצת .
כל המשחק הזה דורש נקיון !!
תנאי עבודה נוחים ( שהבדיקות שלך יהיו נכונות ) .
וכלי עבודה מתאימים .
פטיש אויר זה ממש לא הכלי לעבודה כזאת !!:(
אתה חייב לזכור שכל חופש שיהיה במיסבי הפניון מהר מאד יגרור בלאי ונזק כבד לדפרנציאל .
כל עומס על הפניון רק יגדיל את החופש .
בכל מצב אחרי גמר העבודה אתה צריך לעשות סיבוב עם הרכב
כ 5-10 ק"מ .
למשש את הדפרנציאל שהמיסבים לא מתחממים . ( מרגישים את זה ביד )
רצוי לשחרר את הדרישאפט לתפוס את פלאץ הפניון ביד ולנסות לטלטל לבדיקת חופשים .
( כל חופש מורגש ביד הייטב ) .
בהצלחה .
איציק
איציק, תודה רבה על התשובה המפורטת.
בספר הרכב ראיתי שיש שרוול קורס, מצד שני - מצורפת תמונה של הדיפרנציאל האחורי (110 TDI300 97 ) ואני לא רואה את השרוול שם.
האם אני מפספס משהו? אולי הוא נמצא עמוק יותר בסרן?
תודה, עידן
פטיש אויר זה ממש לא הכלי לעבודה כזאת !!:(
איציק
תרשה לי להבין,
אתה אומר למכונאים בארצך לא להשתמש בפטיש אויר לסגור ברגים,
פעם שמעת על דון קיחוטה? (שאלה רטורית)
רק צריך לקרוא את הכתבה של ברלי על התקנת הנעילה להבין עד כמה המצב עגום.
איציק - 4X6ZH
28-06-10, 09:47
לא בכל דפרנציאל יש שרוול קורס
לדעתי אתה בתמונה הלא נכונה .
חפש את התמונה של חלקי הפנים .
גו יש טריק הרבה יותר פשוט לפטיש אויר .
הבוקסות שיש למכונאים הם בדרייב 3/8 פטיש האויר בדרייב 1/2 .
כל פטישי האויר חלשים . ( וזה שומר גם הגלגלים ) .
ואיפה שצריך כח יש דרייב 3/4 .
עדין צריך להיות על המשמר במיוחד היום שהצוות המוביל הוא רוסי ;)
איציק
זה לא כול כך קריטי
בכל (ברוב, שלא יקפוץ אף אחד) המוסכים לא מכיילים מחדש את הדיף שמחליפים מחזיר שמן ולא מחליפים את השרוול הזה.
אז יש שם שרוול או אין?
ומה המומנט סגירה?
שלום,
כשיש שרוול קורס בסרן האחורי (דיפנדר 110) האם יש חובה להחליף אותו בכל פעם שפותחים את האום של הפלאנג'? (כדי להחליף מחזיר שמן)
או שמספיק לסגור אותו על פי המומנט שבספר?
בספר מתואר שיש חובה להחליף, אבל זה מתואר תוך כדי שיפוץ מלא לדיפרנציאל.
תודה, עידן
בתשובה לשאלתך המקורית - לא.
תשתדל לשמור על נקיון. ז"א נקה טוב לפני כן את כל האזור, תצטייד בסמרטוטים נקיים ולדעתי הכי חשוב אתה צריך סליב מתאים מאוקולון על מנת לדפוק פנימה את המחזיר החדש מבלי לפגוע בו.
itay-rover
21-09-10, 09:36
היי עידן
יש עידכון מה ניסגר בסוף?
אני גם מחליף מחז"ש....
איתי.
מצויין, אתה יכול לבוא להחליף גם אצלי :)
היי עידן
יש עידכון מה ניסגר בסוף?
אני גם מחליף מחז"ש....
איתי.
לגבי המחז"ש
יש מספר סוגים המשתנים לפי דגמי הסרנים השונים.
אני שמתי מחז"ש שלפי הספר אמור היה להתאים לדגם (D90 שנת 96) והתברר שהוא לא מתאים (אחרי נסיעה שבה הפכתי אותו לעיסת שמן וגומי).
בכל מקרה ממליץ לוודא לפני ההרכבה שמה שפירקת מתאים לחדש הן מבחינת מק"ט והן מבחינה ויזואלית.
shlomomos1
28-09-10, 21:15
שלום, מתעלק על השרשור:
אני צריך להחליף מחזיר שמן קדמי (ב - 90):
בספר של היינס אין שום התייחסות לדיפרנציאלים, ומפנים למוסך.
הורדתי קובץ RAVE, צרבתי כאימג', אבל אני לא רואה כלום על הדיסק, מה אני עושה לא טוב?
1. מישהו יודע מה מומנט הסגירה?
2. יש בקדמי שרוול קורס?
3. יש דגשים מיוחדים או נוספים שיש לשים לב אליהם?
תודה מראש לעונים.
שלמה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.