PDA

צפייה בגרסה מלאה : דרוש המלצה על פלאגים!פעם 1 ולתמיד!!



cj 64
17-07-10, 16:50
יש כאלה שיש להם 2 אלקטרודות ויש כאלה עם 3,אפילו עם 4,

יש דנסו,וייש ספליטפייר ועוד מותגים ,ומשפרי הצתות למינייהם,
ב:"תחלס" מה הכי טוב,מוצלח אמין חזק? מי מבין ויכול לתת פירוט מקצועי.
ובמידה ומישהו ממליץ איפה זה נמכר?
והאם חייבים גם כוויל,m\s\d או חוטי הצתה אחרים,או וואט אבר?:confused:
גל פ"ת

cj 64
18-07-10, 13:40
איפה כל התותחים?

נדב42
18-07-10, 14:07
אני אישית מאמין בפלגים אירידיום ("ראש סיכה"). יש כאלו ל- NGK וגם ל- Denso

אבל זה כמו לשאול אם עדיף קנון או ניקון במצלמות, עניין של אמונה/העדפה אישית ...


נדב.

ישי.פ
18-07-10, 23:13
עדיף לדעתי מה שיצרן הרכב אמר.
הרי הוא בדק את העניין לעומק, ויש לו אינטרס שהמנוע יעבוד בצורה מייטבית.
אז למה לחפש את הקומבינה שתעלה לך כסף מיותר, ואולי גם תגרע מביצועי המנוע
וחמור מכך תהרוס אות.

לעומת זאת לייצרני הפלאגים "המיוחדים" יש אינטרס לעשות כסף ממוצר "מיוחד" שיעלה פי שלוש.
אני לא חושב על שום צורה הגיונית, שבה פלאג עם כמה ראשים יתן משהו שפלאג רגיל לא ית.ן
אבל זאת רק דעתי שמבוססת על מחשבות ולא על מחקר של הנושא.

tzagi
19-07-10, 07:35
יש כאלה שיש להם 2 אלקטרודות ויש כאלה עם 3,אפילו עם 4,

יש דנסו,וייש ספליטפייר ועוד מותגים ,ומשפרי הצתות למינייהם,
ב:"תחלס" מה הכי טוב,מוצלח אמין חזק? מי מבין ויכול לתת פירוט מקצועי.
ובמידה ומישהו ממליץ איפה זה נמכר?
והאם חייבים גם כוויל,m\s\d או חוטי הצתה אחרים,או וואט אבר?:confused:
גל פ"ת

אין תשובה יחידה,
הכל תלוי על איזה מנוע מאיזה יצרן מדובר,
פלגים " מודרניים" עם כול האלקטרודות והחרטות, לא יעשו דבר למנוע פרימיטיבי עם יחס דחיסה נמוך

הסיבה היחידה להשתמש בפלטינום וכו, זה במנועים שהגישה לפלגים מסובכת ואתה לא רוצה להחליף אותם לזמן חיי הרכב.
הכלל אצבע שלי הוא ככה
לרכבים ארופאים- בוש
לרכבים יפניים-NGK או ND
לרכבים אמריקאיים- AC או MOTORCRAFT

אין כל סיבה להשקיע סנט, או שקל נוסף בפלגים נחשים.

אם אתה מעוניין לשפר את המערכת ההצתה....זה נושא אחר ויש מתכונים לעשות זאת, אבל אין כול קשר לפלגים.

cj 64
19-07-10, 16:33
אין תשובה יחידה,
הכל תלוי על איזה מנוע מאיזה יצרן מדובר,
פלגים " מודרניים" עם כול האלקטרודות והחרטות, לא יעשו דבר למנוע פרימיטיבי עם יחס דחיסה נמוך

הסיבה היחידה להשתמש בפלטינום וכו, זה במנועים שהגישה לפלגים מסובכת ואתה לא רוצה להחליף אותם לזמן חיי הרכב.
הכלל אצבע שלי הוא ככה
לרכבים ארופאים- בוש
לרכבים יפניים-NGK או ND
לרכבים אמריקאיים- AC או MOTORCRAFT

אין כל סיבה להשקיע סנט, או שקל נוסף בפלגים נחשים.

אם אתה מעוניין לשפר את המערכת ההצתה....זה נושא אחר ויש מתכונים לעשות זאת, אבל אין כול קשר לפלגים.

אם כך!!
מה ניתן להוסיף? נתונים:מנוע סופה מוגדל,הזרקת T\B\I אדרסים+פילטר פתוח!
איזו שיפוריי הצתה יתנו לי אופטימליות?

tzagi
19-07-10, 20:57
תריץ חיפושים בגוגל על הנושאים הבאים:
חפש גם פה....היו מלא שרשורים בעבר

cdi ignition
msd ignition
spiral wound ignition wires

MMR
19-07-10, 21:16
אם מדובר בסי ג'יי-
TFI של פורד + מודול הצתה GM. אני אישית הזמנתי לאחרונה ע"פי המלצות חברי הפורום והחלקים כרגע עושים דרכם לכתובת בארה"ב.
תעשה חיפוש באתר + בCJCLUB יש כתבה מפורטת.

eysham
19-07-10, 21:19
אני אישית מאמין בפלגים אירידיום ("ראש סיכה"). יש כאלו ל- NGK וגם ל- Denso

אבל זה כמו לשאול אם עדיף קנון או ניקון במצלמות, עניין של אמונה/העדפה אישית ...


נדב.

נדב,

מה זאת אומרת??? ברור שקאנון יותר טובה!

-->