PDA

צפייה בגרסה מלאה : צריך עזרה למצוא מכון גירים שמכיר טוב טוב ZJ



boaz1969
10-08-10, 10:18
:rolleyes:אז מי מכיר מכון שיודע ישר למצוא את הבעיה בגיר מבלי לגשש באפלה ונסוי ותעיה ...?
אשמח להפניה למישהו שבאמת יודע ומכיר גרנדים. אזור המרכז..
תודה בועז

נדב42
10-08-10, 10:59
:rolleyes:אז מי מכיר מכון שיודע ישר למצוא את הבעיה בגיר מבלי לגשש באפלה ונסוי ותעיה ...?
אשמח להפניה למישהו שבאמת יודע ומכיר גרנדים. אזור המרכז..
תודה בועז

נסה את ארז סנטו - טופ גיר רעננה.
054-4434580

משהא
10-08-10, 16:16
נסה את ארז סנטו - טופ גיר רעננה.
054-4434580

הייתי אצלו פעם (טופ גיר) ואכן נראה (ארז) בחור רציני.

השועל
11-08-10, 04:10
מה הבעייה בגיר ?

boaz1969
11-08-10, 22:38
מה הבעייה בגיר ?

דיי מדלג על השני..ולא מוריד קיקדאון משני לראשון...
ידני עובד טוב...

השועל
16-08-10, 12:47
זאת תקלה מוכרת. הגיר לכשלעצמו הוא די אמין וחזק,על פי תיאור התקלה שתיארת הדבר היחידי שדורש תיקון הם שני חלקים קטנים שנמצאים בחלקו התחתון של הגיר (מתחת לקרטר גיר).
אתה צריך להחליף את ה : Pressure switch & Solenoid Valve ואתה צריך להחליף את שניהם ביחד, המחיר שלהם פה "ביד" אחרי משלוח ומיסים הוא כ550 ש"ח.

פירוק והרכבה + שמן ATF+4 יעלה עוד כ~500 ש"ח.

תעשה חיפוש בפורום, יש שרשור מאוד מפורט בעניין.

יורם-דרומי
16-08-10, 16:13
דני,
אצלי גם החלה תופעת "החלקה" בין הילוך 2 ל-3
האם זו אותה תופעה - או שזה תהליך שונה להערכתך?
יורם


זאת תקלה מוכרת. הגיר לכשלעצמו הוא די אמין וחזק,על פי תיאור התקלה שתיארת הדבר היחידי שדורש תיקון הם שני חלקים קטנים שנמצאים בחלקו התחתון של הגיר (מתחת לקרטר גיר).
אתה צריך להחליף את ה : Pressure switch & Solenoid Valve ואתה צריך להחליף את שניהם ביחד, המחיר שלהם פה "ביד" אחרי משלוח ומיסים הוא כ550 ש"ח.

פירוק והרכבה + שמן ATF+4 יעלה עוד כ~500 ש"ח.

תעשה חיפוש בפורום, יש שרשור מאוד מפורט בעניין.

השועל
16-08-10, 16:41
אותה תקלה, שני הרכיבים האלה הם העקב אכילס של הגיר, הם אמינים וטובים ולא מתקלקלים הרבה, אבל מתי לאחרונה החלפת אותם ?? אז זהו שכנראה שלא ואולי הם אפילו עדיין המקוריים, לך תדע..

הייתי ממליץ, אם כי לא חובה. לוודא שהקלא'ץ תקין.
התקלה של שניכם נובעת מאותה הבעייה. הסימפטומים הם: החלקת הגיר בין 2 ל3, דילוג על הילוך ראשון, תקיעה של הגיר על הילוך שני או שלישי.. הגיר לא עובר לשלישי וכו'.. ובמקביל בהעברה ידנית של מוט ההילוכים הרכב מגיב טוב יותר ו"עושה" את העבודה.

השועל
16-08-10, 16:43
אגב בארץ רוצים על החלקים האלה כ2300 ש"ח לא כולל עבודה ושמן. (סוד קטן - הם קונים את החלקים מאותו מקור - אינטרנט).

השועל
16-08-10, 17:30
מצאתי איזה משהו ..

http://jeepolog.com/forums/showthread.php?t=33079

יורם-דרומי
16-08-10, 20:05
דני,
הבעיה לא כל כך חמורה
ישנה החלקה קטנטונת בין הילוך 2 ל-3 ולא מעב
אין תופעות אחרות.
הכל החל לאחר החלפת אגן שמן בתיבת ההילוכים לאגן שמן משופר עם צינורות איוורור ומקום ליוניט חום.
השמן שיצא היה שרוף עם מעט שבבים.

אחכה עד שהבעיה תחמיר ובהתאם אגש (לאחר הרמת דגל אדום) לשיקום תיבת ההילוכים

grand
16-08-10, 21:28
יורם ידידי.

לפני החלפת השמן אני מבין שלא היתה בעיה, התופעה החלה מיד לאחר החלפת השמן, אם כן זה לא גיר, זה קרה לי בעבר לפני מס' שנים, פשוט בריקון השמן נאספו לך משקעים של לכלוך בגוברנור, גש למכון גירים , רכוש פחית קונדישינר של JB (הכתום) בלבד! שלא ינסו לדחוף לך משהו אחר... החומר ינקה וימיס את הלכלוך תוך מס' דקות ובא לציון גואל.

אגב.. זה רלוונטי במידה שיש לך השעיה במעבר ההילוך, ז"א ההילוך נכנס רק כאשר אתה עוזב את הגז. החלקה זה משהו אחר (כמו בלחיצה על קלאצ' בגיר ידני תוך כדי נסיעה)
רמי.

יורם-דרומי
16-08-10, 21:42
יורם ידידי.

לפני החלפת השמן אני מבין שלא היתה בעיה, התופעה החלה מיד לאחר החלפת השמן, אם כן זה לא גיר, זה קרה לי בעבר לפני מס' שנים, פשוט בריקון השמן נאספו לך משקעים של לכלוך בגוברנור, גש למכון גירים , רכוש פחית קונדישינר של JB (הכתום) בלבד! שלא ינסו לדחוף לך משהו אחר... החומר ינקה וימיס את הלכלוך תוך מס' דקות ובא לציון גואל.

אגב.. זה רלוונטי במידה שיש לך השעיה במעבר ההילוך, ז"א ההילוך נכנס רק כאשר אתה עוזב את הגז. החלקה זה משהו אחר (כמו בלחיצה על קלאצ' בגיר ידני תוך כדי נסיעה)
רמי.

רמי,
לפני החלפת השמן הייתה בעיה כפי שהגדרת בהתחלה - הילוך עובר רק כשעוזבים את הגז.
עכשיו לאחר החלפת השמן מה שקורה - ההילוך עובר ובין שני לשלישי ישנה תופעה - החלקה - זה נשמע כמו ניוטרל (הטורים עולים) ונכנס להילוך - יניב ממוסך הייטק מוטורס הגדיר את זה כהחלקה

תודה
יורם

-->