התחברות

צפייה בגרסה מלאה : ריקשה שנת 82 עזרה



tomer1430
11-08-10, 16:47
שלום לפני מספר חודשים קיבלתי ריקשה ישנה במצב גרוע.
החלתי לשפץ אותה וניתקלתי בסמפר בעיות.

1* החוטים שנכנסים למגנטור ויוצאים לפלג ניקרעו.
פתחתי את המגנטור החלפתי את כול החוטים מבפנים ועדין אי ניצוץ. מה יכולה להיות הבעיה שלי? זה לא המגנט ולא הסלילים שמיצרים את החשמל הם במצב טוב.
אז מה יכולה להיות הבעיה?

2* איך אני יודע אם המנוע שלך הריקשה הוא שתי פעימות שצריך שמן ודלק ביחד או לא?

תודה רבה לעוזרים

itayhi
11-08-10, 17:01
הייתי מתחיל מכאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=173194


ואולי מנסה ליצור קשר עם הבחור.


בהצלחה

גלדיאטור
11-08-10, 17:02
אהלן צלצל למוסך הפחחים במפרץ חיפה
יש שם את אבא של רמי הוא יענה לך על הכל יש לו אוטו כזה

tomer1430
11-08-10, 17:09
תודה רבה רבה

tomer1430
11-08-10, 17:40
המדריך לא עוזר לי ואני עדין צריך עזרה למה אין לי ניצוץ בפלג ובדקתי הפלג יכול להיות שהוא דפוק אבל הכבל שמגיע לפלג הוא בסדר.
ואיזה דלק אני צריך לריקשה מעורב או לא דיזל 95 או סולר? (מעורב עם שמן?)
תודה לעוזרים

סופת המדבר
11-08-10, 20:37
אתה צריך דלק מעורבב עם שמן 2%

huski360
11-08-10, 21:33
יכול להיות שיש לך משאבת שמן אוטומטית! בעיקרון זה מנוע שתי פעימות ולכן אתה צריך לשים בנזין מהול ב2% שמן שתי פעימות.

מהיכן אתה? אולי אני יוכל לעזור לך בנושא.

בהצלחה!!!
תדהר.

tomer1430
12-08-10, 11:24
תודה רבה אני מעזור חדרה בנימינה.
תודה בקשר לדלק
יש לך מוסג למה אין לי ניצוץ בפלג אני פתחתי את המגנטור החלפתי את כול הכבלים של החשמל ועדין אין לי ניצוץ אז חשבתי שהפלג דפוק אז לקחתי את הכבל שמתחבר לפלג ונגעתי בו ואין זרם המגנטים שמיצרים את החשמל בסדר וגם המגנטור.
עכשיו יש קופסת חיבורם של החוטי חשמל שיוצאים מהמגנטור לקופסה ולפלג אולי היא לא בסדר אבל איך אני יכול ליבדוק אם המגנטור מיצר חשמל יש שלושה חוטים שיוצאים לפלג וחוט אחד שניכנס למגנטור מהמפתח בקיצור איך אני יכול לזהות את הבעיה של החשמל

יקיר גרין
12-08-10, 11:39
תומר, בלי תמונות קשה להבין מה אתה רואה ...

ינון
12-08-10, 16:04
אני לא מכונאי דגול אבל סדר הפעולות כאשר אין ניצוץ הוא.
פלג, אין ניצוץ -סופיות ותחילת חוט מהקויל אין בדיקה שמגיע מתח לקויל אין ממשיכים ל מפלג/CDI ושותפיהם וכמובן המגנטו אם הוא מוציא מתח.
בקשר לדלק אני רוכב על ווספה ולמיטב ידיעתי צריך יחס של 4 אחוז שמן לכל ליטר דלק.
אגב חשוב לשים כמות נכונה שימון יתר גורם להתחממות ואף תפיסת בוכנה וכמובן זיהום יתר התפייחות מיותרת של הפלאג וסתימה מואצת של האגזוז ומכאן תשאל בעופר אבניר או אף תכנס לפורום מועדון הווספותhttp://israeli-vespa.org/forum/index.php?sid=d7355e6d716a9deb98ec1e6d7d 45b4ac. יש שם את גדעון שיר חן כמדומני הוא גורו המועדון לפחות כך נראה לי
לסיכום תבדוק שוב את יחס השמן דלק.
בהצלחה ומצפה לסיבוב ינון

tomer1430
13-08-10, 09:05
התמונות של המנוע והמגנטור

http://a.imageshack.us/img818/1106/snc00070.th.jpg (http://img818.imageshack.us/i/snc00070.jpg/)

http://a.imageshack.us/img691/3774/snc00068z.th.jpg (http://img691.imageshack.us/i/snc00068z.jpg/)


אז אם משיהוא עוד יכול לעזור לי בבקשה בעיה שלך הדקל תודה רבה לגבי אחוזי שמן אני עכשיו צריך עזרה לגבי ניצוץ לפלג.

proman8
13-08-10, 10:14
יכול להיות שיש לך משאבת שמן אוטומטית! בעיקרון זה מנוע שתי פעימות ולכן אתה צריך לשים בנזין מהול ב2% שמן שתי פעימות.

מהיכן אתה? אולי אני יוכל לעזור לך בנושא.

בהצלחה!!!
תדהר.
איך אני יכול לדעת אם יש לי משאבה אוטומטית?
ועוד שאלה- יכול להיות מצב שבגלל שה"מכסה" של המגנטו לא יושב עד הסוף פנימה (בולט משהו כמו חצי סנטימטר עד סנטימטר החוצה הוא לא מייצר חשמל?
(אני מחליף את מי שכתב את ההודעה)

tomer1430
15-08-10, 12:57
החנסתי את המגנטור למקום.
חברתי בטריה יש לסטארטר המגנטור התחיל להסתובב נגעתי באחד החותים שיוצאים מימנו והתחשמלתי.
אבל הבעיה שעדין אין זרם לפלג אני חושב שהקיול דפוק.

השאלה אחד איך אני יכול ליבדוק ב 100% שהוא דפוק?
איפה אני יכול לימצוא אחד מתאיים?
במידה והוא לא הבעיה אז מה זה יכול להיות?

-->