הייתי מתחיל מכאן:
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=173194
ואולי מנסה ליצור קשר עם הבחור.
בהצלחה
שלום לפני מספר חודשים קיבלתי ריקשה ישנה במצב גרוע.
החלתי לשפץ אותה וניתקלתי בסמפר בעיות.
1* החוטים שנכנסים למגנטור ויוצאים לפלג ניקרעו.
פתחתי את המגנטור החלפתי את כול החוטים מבפנים ועדין אי ניצוץ. מה יכולה להיות הבעיה שלי? זה לא המגנט ולא הסלילים שמיצרים את החשמל הם במצב טוב.
אז מה יכולה להיות הבעיה?
2* איך אני יודע אם המנוע שלך הריקשה הוא שתי פעימות שצריך שמן ודלק ביחד או לא?
תודה רבה לעוזרים
הייתי מתחיל מכאן:
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=173194
ואולי מנסה ליצור קשר עם הבחור.
בהצלחה
-----חשמלאי מוסמך----- איתי 052-2429970 בצפון הרחוק...
בסוף חוזרים למקורות !!! SUZUKY RULEZ ארוך ארוך ועדיין 87
אהלן צלצל למוסך הפחחים במפרץ חיפה
יש שם את אבא של רמי הוא יענה לך על הכל יש לו אוטו כזה
תודה רבה רבה
המדריך לא עוזר לי ואני עדין צריך עזרה למה אין לי ניצוץ בפלג ובדקתי הפלג יכול להיות שהוא דפוק אבל הכבל שמגיע לפלג הוא בסדר.
ואיזה דלק אני צריך לריקשה מעורב או לא דיזל 95 או סולר? (מעורב עם שמן?)
תודה לעוזרים
אתה צריך דלק מעורבב עם שמן 2%
JEEP אמיתי זה כמו יין טוב- רק משתבח עם השנים..
יכול להיות שיש לך משאבת שמן אוטומטית! בעיקרון זה מנוע שתי פעימות ולכן אתה צריך לשים בנזין מהול ב2% שמן שתי פעימות.
מהיכן אתה? אולי אני יוכל לעזור לך בנושא.
בהצלחה!!!
תדהר.
HUSQVARNA WR360 בשביל האדרנלין
BMW R80G/S בשביל הנפש
תודה רבה אני מעזור חדרה בנימינה.
תודה בקשר לדלק
יש לך מוסג למה אין לי ניצוץ בפלג אני פתחתי את המגנטור החלפתי את כול הכבלים של החשמל ועדין אין לי ניצוץ אז חשבתי שהפלג דפוק אז לקחתי את הכבל שמתחבר לפלג ונגעתי בו ואין זרם המגנטים שמיצרים את החשמל בסדר וגם המגנטור.
עכשיו יש קופסת חיבורם של החוטי חשמל שיוצאים מהמגנטור לקופסה ולפלג אולי היא לא בסדר אבל איך אני יכול ליבדוק אם המגנטור מיצר חשמל יש שלושה חוטים שיוצאים לפלג וחוט אחד שניכנס למגנטור מהמפתח בקיצור איך אני יכול לזהות את הבעיה של החשמל
תומר, בלי תמונות קשה להבין מה אתה רואה ...
אני לא מכונאי דגול אבל סדר הפעולות כאשר אין ניצוץ הוא.
פלג, אין ניצוץ -סופיות ותחילת חוט מהקויל אין בדיקה שמגיע מתח לקויל אין ממשיכים ל מפלג/CDI ושותפיהם וכמובן המגנטו אם הוא מוציא מתח.
בקשר לדלק אני רוכב על ווספה ולמיטב ידיעתי צריך יחס של 4 אחוז שמן לכל ליטר דלק.
אגב חשוב לשים כמות נכונה שימון יתר גורם להתחממות ואף תפיסת בוכנה וכמובן זיהום יתר התפייחות מיותרת של הפלאג וסתימה מואצת של האגזוז ומכאן תשאל בעופר אבניר או אף תכנס לפורום מועדון הווספותhttp://israeli-vespa.org/forum/index...ec1e6d7d45b4ac. יש שם את גדעון שיר חן כמדומני הוא גורו המועדון לפחות כך נראה לי
לסיכום תבדוק שוב את יחס השמן דלק.
בהצלחה ומצפה לסיבוב ינון
נאיבי תשלם וביוקר
החנסתי את המגנטור למקום.
חברתי בטריה יש לסטארטר המגנטור התחיל להסתובב נגעתי באחד החותים שיוצאים מימנו והתחשמלתי.
אבל הבעיה שעדין אין זרם לפלג אני חושב שהקיול דפוק.
השאלה אחד איך אני יכול ליבדוק ב 100% שהוא דפוק?
איפה אני יכול לימצוא אחד מתאיים?
במידה והוא לא הבעיה אז מה זה יכול להיות?
שמרו על קשר