amos
01-09-10, 22:48
שנה טובה לכולם
צריך קצת עזרה בעניני טעינה
אז ככה לפני כמה ימים הדלקתי את הגיפ ושמעתי רעש מוזר מהמנוע .שריקה יללה
פתחתי המכסה והרעש בא מהאלטרנטור שהתחמם מאוד במיידי לעומת המסביב והריח ריח שרוף.
טוב כיביתי שיחררתי רצועה לבדוק אולי נתפס הפולי אז באמת בהתחלה הלך קצת קשה אבל מייד הסתובב חופשי
הרכבתי הרצועה בחזרה והנעתי שוב היתה עדיין קצת שריקה מהאלטרנטור אבל הרבה פחות מקודם .
עד היום שורק קצת.
לפני המקרה השעון טעינה היה עומד על 14 למעט כאשר המזגן והוונטה של פורד טוראס שמחליפה את פאן קלאץ אז היה יורד מעט וכמעט לא מורגש ורק במצב עמידה.
עכשיו ללא כל צרכן הטעינה עומדת קצת לפני 14 בערך 13 ו יורדת לפעמים ללא קשר לכלום ל12-11 ןבמצב מזגן עם וונטה אפילו 10 ובנוסף כאשר אני נותן קצת גז בעמידה האורות בלוח שעונים מרצדים קצת מה שלא היה קודם.
וולט מטר מראה טעינה של 12.5 .
תודה .
צריך קצת עזרה בעניני טעינה
אז ככה לפני כמה ימים הדלקתי את הגיפ ושמעתי רעש מוזר מהמנוע .שריקה יללה
פתחתי המכסה והרעש בא מהאלטרנטור שהתחמם מאוד במיידי לעומת המסביב והריח ריח שרוף.
טוב כיביתי שיחררתי רצועה לבדוק אולי נתפס הפולי אז באמת בהתחלה הלך קצת קשה אבל מייד הסתובב חופשי
הרכבתי הרצועה בחזרה והנעתי שוב היתה עדיין קצת שריקה מהאלטרנטור אבל הרבה פחות מקודם .
עד היום שורק קצת.
לפני המקרה השעון טעינה היה עומד על 14 למעט כאשר המזגן והוונטה של פורד טוראס שמחליפה את פאן קלאץ אז היה יורד מעט וכמעט לא מורגש ורק במצב עמידה.
עכשיו ללא כל צרכן הטעינה עומדת קצת לפני 14 בערך 13 ו יורדת לפעמים ללא קשר לכלום ל12-11 ןבמצב מזגן עם וונטה אפילו 10 ובנוסף כאשר אני נותן קצת גז בעמידה האורות בלוח שעונים מרצדים קצת מה שלא היה קודם.
וולט מטר מראה טעינה של 12.5 .
תודה .