meni1001
02-10-10, 13:29
שלום לכלום,
סוזוקי ויטרה 94 , 5 דלתות , מנוע מוזרק 16 שסתומים אוטומט,
עפ"י מה שאני יודע זהו המנוע המקורי - עבר 204000 ק"מ,
נוסע חלק , לא מעשן , לא מתחמם.
לאחר שהרדיאטור הראה יותר מידי סימנים של שמן הלכתי למכון רדיאטורים ובבדיקה קצרה נאמר לי שזהו שמן מנוע ושכדאי לי להתחיל מהראש.
אני לא אוהב לחכות שהתקלה תגיע ולכן החלטתי לעשות טיפול לראש,
התחלתי בפירוק הרדיאטור,מכלולי האויר והרצועות,
לא מצליח כרגע לפרק את הפולי שנמצא מתחת לפולי של המשאבת מים - צריך לפרק אותו כדי לפרק את המכסה של הרצועת טיימינג.
כשאני מנסה לשחרר את הבורג של הפולי - הפולי כולו מסתובב ולכן אין לי "אחיזה" לשחרר אותו.
אשמח אם תוכלו לתת טיפים ודגשים על דרך העבודה + חלקים שכדאי להחליף על הדרך וכן מחירים של החלקים הנ"ל.
את העבודה אני מבצע במוסך הביתי עם בן משפחה שעשה כמה טיפולים כאלה בעבר אך לשנינו הטיפול ברכב הזה הוא חדש ככה שכל טיפ והערה יתקבלו בברכה,
תודה.
סוזוקי ויטרה 94 , 5 דלתות , מנוע מוזרק 16 שסתומים אוטומט,
עפ"י מה שאני יודע זהו המנוע המקורי - עבר 204000 ק"מ,
נוסע חלק , לא מעשן , לא מתחמם.
לאחר שהרדיאטור הראה יותר מידי סימנים של שמן הלכתי למכון רדיאטורים ובבדיקה קצרה נאמר לי שזהו שמן מנוע ושכדאי לי להתחיל מהראש.
אני לא אוהב לחכות שהתקלה תגיע ולכן החלטתי לעשות טיפול לראש,
התחלתי בפירוק הרדיאטור,מכלולי האויר והרצועות,
לא מצליח כרגע לפרק את הפולי שנמצא מתחת לפולי של המשאבת מים - צריך לפרק אותו כדי לפרק את המכסה של הרצועת טיימינג.
כשאני מנסה לשחרר את הבורג של הפולי - הפולי כולו מסתובב ולכן אין לי "אחיזה" לשחרר אותו.
אשמח אם תוכלו לתת טיפים ודגשים על דרך העבודה + חלקים שכדאי להחליף על הדרך וכן מחירים של החלקים הנ"ל.
את העבודה אני מבצע במוסך הביתי עם בן משפחה שעשה כמה טיפולים כאלה בעבר אך לשנינו הטיפול ברכב הזה הוא חדש ככה שכל טיפ והערה יתקבלו בברכה,
תודה.