PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעית 'ביג פיירים' ממה זה?



סופת המדבר
16-10-10, 00:04
כבר הרבה זמן שאני שם לב שבין העברת הילוך1-2-3-4 ואים אני מושך קצת אז בכלל
יש ביג פייר החלפתי פלאגים לא עזר והיום אני שם לב שהחוטים של הלמדה
נתלשו מהמקום
יכול ליהיות שבגלל זה?

שחר-סופה
16-10-10, 00:44
באופן כללי , הייתי שמח לענות לך לאחר שביצעת בדיקת קודי תקלות ממחשב הרכב (כדי שהאבחון

יהייה מדוייק יותר) , אבל כן , בגדול , זה בהחלט יכולה להיות הסיבה !

הרי החיישן מודד את ריכוז החמצן בגזי הפליטה ומעביר אינדיקציה למחשב ניהול המנוע , על

יחס התערובת / איכות השריפה וע"י כך , הוא מאפשר למחשב , לבצע שינויים באספקת הדלק

כדי לשנות את יחס התערובת המוזרקת.

אגב , חיישן תקול של טמפ' נוזל הקירור , יכול גם לגרום לבעיה זהה (לכן התעניינתי בבדיקת

קודי התקלה) .

שחר.

tzagi
16-10-10, 05:20
ביג פייר או בלועזית
BIG FIRE

תגיד, הזמנת מכבה אש?

או אולי בכלל אתה מתכוון ל BACK FIRE?

על זה נאמר "אנגלית שפה קשה"
אין שפה, אין עבודה......קשה....קשה....

סופת המדבר
16-10-10, 11:47
וואלק אתה צודק אבל אצלנו במושב מכנים את זה ביג פייר או אולי בג פייר או בק פייר וואלה לא יודע
טוב הרוב חקלאים...

שחר קודי תקלות אני חושב שבדקתי כבר אבל אני יבדוק עוד פעם
בקשר לחיישן טמפ' נוזל קירור הוחלף מתי שהוא מזמן אני מדבר על זה שיושב על הטרמוסטט
כי את זה שיושב על הראש ליד הקיר אש ביטלתי לטובת שעון חום דיגיטלי

klam
16-10-10, 13:28
ביג פייר או בלועזית
BIG FIRE

תגיד, הזמנת מכבה אש?

או אולי בכלל אתה מתכוון ל BACK FIRE?

על זה נאמר "אנגלית שפה קשה"
אין שפה, אין עבודה......קשה....קשה....


נו באמת, איזו תמימות -
שכחת שבעברית פיירבירד firebird (הפונטיאק), נקרא "פיירברג" fire-berg (גבעת האש),
שב.מ.וו נקרא "ב-אן-וו"; שכביש נקרא "גביש" (טוב, זה לא באנגלית..); שקיק-דאון kickdown ידוע בעברית בכינויו בשם "קינגדאון" king-down ..
שדרייבשפט (driveshaft) הוא בעצם "דריישפט" (dry-shaft)...להמשיך?..):D:D
אז אתה מתפלא על עניין פעוט כמו back-fire .. - לפחות האש נשארה במקום.

BackDoorMan
16-10-10, 13:37
לא חייב להיות קשור לניתוק חיישן הלמדא המתפקד (כל עוד לא מדובר במערכות ניהול מיוחדות)
רק במצב CLOSED LOOP בזמן שיוט.

בזמן האצה, מערכת ניהול נמצאת במצב של OPEN LOOP ונסמכת על מפות ההזרקה וההצתה הצרובות
בזכרון.

שחר-סופה
16-10-10, 15:51
לא חייב להיות קשור לניתוק חיישן הלמדא המתפקד (כל עוד לא מדובר במערכות ניהול מיוחדות)
רק במצב CLOSED LOOP בזמן שיוט.

בזמן האצה, מערכת ניהול נמצאת במצב של OPEN LOOP ונסמכת על מפות ההזרקה וההצתה הצרובות
בזכרון.

מצטער , אבל אני לא מסכים עם הקביעה הזאת , כיוון , שהמנוע עם חיישן חמצן עובד

ב 'חוג סגור' !! אחרת , למה יש חיישנים שמעבירים מידע למער'/מחשב ניהול המנוע...?

שעל פיהם המחשב מבצע תיקונים (לעיתים קלים) , משך זמן ההזרקה , כמות , הצתה ועוד...

הדבר היה נכון , אם היה מדובר ב'חוג פתוח' וזאת , רק עד להגעת טמפ' העבודה של חיישן

החמצן (מינימום 250 מע' צלזיוס) .אז , מחשב ניהול המנוע היה מספק זמן הזרקה עפ"י

הנתונים שנמצאים בזיכרון המחשב.

שחר.

BackDoorMan
16-10-10, 16:04
לא הבנתי על מה אתה לא מסכים.

כתבתי שחיישן למבדא משמש במצב "לולאה סגורה" דהיינו מעגל פידבק , בו החיישן מודד בזמן-אמת את יחס אויר/דלק שלפיו (ועוד פרמטרים) נקבע משך זמן הזרקת הדלק כלומר כמות הדלק.

במצב לולאה פתוחה המתרחש בזמן האצה חזקה, מדלגים על השימוש בחיישן הלמבדא (אם כי קיימות או בתכנון מערכות בהן החיישן מתפקד עבור כל מצבי הנהיגה בלולאה סגורה) ומשתמשים במפות צרובות .

שחר-סופה
16-10-10, 16:56
לא חייב להיות קשור לניתוק חיישן הלמדא המתפקד (כל עוד לא מדובר במערכות ניהול מיוחדות)
רק במצב CLOSED LOOP בזמן שיוט.

O.K...עכשיו הסברת את עצמך טוב יותר..., אבל ...
זה לא רק בזמן שיוט...



כתבתי שחיישן למבדא משמש במצב "לולאה סגורה" דהיינו מעגל פידבק , בו החיישן מודד בזמן-אמת את יחס אויר/דלק שלפיו (ועוד פרמטרים) נקבע משך זמן הזרקת הדלק כלומר כמות הדלק.
.

כאן ההסבר לא מתיחס רק לזמן שיוט , כיוון ש'חוג סגור' הוא 'חוג סגור' על כל מה שמשתמע מכך!
ולכן ,זה נכון מאד ומסתדר עם מה שכתבתי .



במצב לולאה פתוחה המתרחש בזמן האצה חזקה, מדלגים על השימוש בחיישן הלמבדא (אם כי קיימות או בתכנון מערכות בהן החיישן מתפקד עבור כל מצבי הנהיגה בלולאה סגורה) ומשתמשים במפות צרובות .

נכון , על כך ,אין ויכוח מפני שמדובר ב'חוג פתוח' ולכן ציינתי את זה בתגובה שלי :



הדבר היה נכון , אם היה מדובר ב'חוג פתוח' וזאת , רק עד להגעת טמפ' העבודה של חיישן
החמצן (מינימום 250 מע' צלזיוס) .אז , מחשב ניהול המנוע היה מספק זמן הזרקה עפ"י
הנתונים שנמצאים בזיכרון המחשב.
שחר.

שחר.

שחר-סופה
16-10-10, 17:31
ביג פייר או בלועזית
BIG FIRE

תגיד, הזמנת מכבה אש?

או אולי בכלל אתה מתכוון ל BACK FIRE?

על זה נאמר "אנגלית שפה קשה"
אין שפה, אין עבודה......קשה....קשה....

וואללה ג'ו , אתה גמור...:D היפה הוא , שכתבת לו : " מכבה אש " ...:?:D= מכבי אש .

שחר.

טלסקופ
16-10-10, 18:04
נו באמת, איזו תמימות -
שכחת שבעברית פיירבירד firebird (הפונטיאק), נקרא "פיירברג" fire-berg (גבעת האש),
שב.מ.וו נקרא "ב-אן-וו"; שכביש נקרא "גביש" (טוב, זה לא באנגלית..); שקיק-דאון kickdown ידוע בעברית בכינויו בשם "קינגדאון" king-down ..
שדרייבשפט (driveshaft) הוא בעצם "דריישפט" (dry-shaft)...להמשיך?..):D:D
אז אתה מתפלא על עניין פעוט כמו back-fire .. - לפחות האש נשארה במקום.

שכחת את הגדול מכולם:
"בקאקס קדמי"...

סופת המדבר
16-10-10, 19:21
אחרי השיעור לשון החשוב מאד

לאיזה מסכנה הגענו.. הגעתם
יש קשר בין הלמדה\למבדא לבין בק פייר או שאני צריך למצוא כיוון אחר?

בדקתי קודים מופיעים לי 12-33-21-52-21-55
מוזר לי ש21 מופיע לי פעמיים
אבל 21 תקלה בחיישן חמצן
52 תקלה בחיישן טמפ' מעניין הוא חדש מליפני שנה לא יותר

yoav21
16-10-10, 19:49
אחרי השיעור לשון החשוב מאד

לאיזה מסכנה הגענו.. הגעתם
יש קשר בין הלמדה\למבדא לבין בק פייר או שאני צריך למצוא כיוון אחר?

בדקתי קודים מופיעים לי 12-33-21-52-21-55
מוזר לי ש21 מופיע לי פעמיים
אבל 21 תקלה בחיישן חמצן
52 תקלה בחיישן טמפ' מעניין הוא חדש מליפני שנה לא יותר

זה לא נכון!, זאת תקלה שהמנוע עובד "עשיר".

1. בדוק את החיבורים עם הבעייה ותקן אותם.
2. אפס קודי תקלות.
3. בצע נסיעת מבחן יש/אין תקלה?
4. בדוק שוב קודי תקלות.

יואב

BackDoorMan
16-10-10, 20:03
זה לא רק בזמן שיוט...
כאן ההסבר לא מתיחס רק לזמן שיוט , כיוון ש'חוג סגור' הוא 'חוג סגור' על כל מה שמשתמע מכך!

שחר.

לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד , שיש עוד סיטואציה חוץ משיוט שהמנוע נמצא ב- closed-loop ?
או שאתה מתכוון ל closed-loop אחר ?
יכול שלא הייתי ברור , כי התכוונתי כל הזמן ל lambda closed-loop control ,
השמטתי את הנוסח המלא כי הנחתי שזו מסגרת הדיון.

shmulikbg
16-10-10, 20:21
וואלק אתה צודק אבל אצלנו במושב מכנים את זה ביג פייר או אולי בג פייר או בק פייר וואלה לא יודע
טוב הרוב חקלאים...

שחר קודי תקלות אני חושב שבדקתי כבר אבל אני יבדוק עוד פעם
בקשר לחיישן טמפ' נוזל קירור הוחלף מתי שהוא מזמן אני מדבר על זה שיושב על הטרמוסטט
כי את זה שיושב על הראש ליד הקיר אש ביטלתי לטובת שעון חום דיגיטלי
ביטלת את החיישן שיושב על הראש, ואתה מתפלא שיש לך תקלת חיישן טמפרטורה
ובק פיירים?

yoav21
16-10-10, 20:43
ביטלת את החיישן שיושב על הראש, ואתה מתפלא שיש לך תקלת חיישן טמפרטורה
ובק פיירים?

1. אין לו בעייה בחישן טמפ.
2. החישן "שיושב" על הראש מנוע, שלוח נתונים רק לשעון בתא נהג של חום מנוע ולא למחשב ולא לקודי התקלות!

לפעמים אם אין מה לכתוב לא צריך


יואב

שחר-סופה
16-10-10, 22:39
1. אין לו בעייה בחישן טמפ.
2. החישן "שיושב" על הראש מנוע, שלוח נתונים רק לשעון בתא נהג של חום מנוע ולא למחשב ולא לקודי התקלות!

לפעמים אם אין מה לכתוב לא צריך

יואב

יואב צודק כאן , קוד תקלה 52 , הוא לא דיווח על תקלה בחיישן טמפרטורה , הוא דיווח מחיישן
חמצן שמצביע על תערובת עשירה !!
בואו נעשה קצת סדר...סופת המדבר , לגבי קודי התקלות ששלפת : " 12-33-21-52-21-55 "

55=סיום בדיקה ,
21 =אות מחיישן חמצן לא תקין , במקרה שלפנינו =קריעת חוטים(בעיה בחיווט) גם אם הוא מופיע פעמיים ,זה תקין ולא מוזר המחשב "זוכר"תקלה קודמת (אולי אפילו לפני שראית שהחוטים נתלשו).
52=כמו שכתבתי למעלה , הוא דיווח מחיישן חמצן שמצביע על תערובת עשירה.
33=מופיע בכל הסופות (דיווח על ממסר מזגן) =תקין.
12=תהרוג אותי , אבל אני לא מכיר 12...ואני לא חושב שיש!יכול להיות "שהתפלק" לך היבהוב
וקראת שגוי...
יואב , רק משהו קטן , שים לב , שהוא כתב בפתיחת השרשור , כשהוא תאר את הבעיה :
"והיום אני שם לב שהחוטים של הלמדה
נתלשו מהמקום
יכול ליהיות שבגלל זה?"

לכן , כבר בהתחלה , כתבתי לו שכן .מקווה שעזרתי ,

שחר.

סופת המדבר
16-10-10, 23:01
שחר באמת...
קוד 12 הוא הראשון הוא אומר שיש מתח של 12V

עכשיו רגע... אם קוד 52 אומר שהחיישן חמצן ''מרגיש'' תערובת עשירה
החיישן חמצן זה החיישן למדה לא? אז יכול ליהיות שהוא הרגיש תערובת עשירה ליפני שנתלשו החוטים?
כי הוא לא יכול להרגיש תערובת עשירה אחרי שנקרעו החוטים

ואם הוא הרגיש ליפני ז'תומרת שהלמדה עבדה ואם היא עבדה אז למה שתיהיה תערובת עשירה

אולי באמת בעיה בחיישן טמפ' מנוע

וידעתי שהחיישן שיושב על הראש נותן פקודה רק לשעון בגלל זה הסכמתי לעצמי לנתק אותו

עכשיו ראיתי שוב ואתם צודקים טעות שלי קוד 52 הוא אומר תקלה בחיישן חמצן

שחר-סופה
16-10-10, 23:50
שחר באמת...
קוד 12 הוא הראשון הוא אומר שיש מתח של 12V


O.K , אם אתה אומר ש 12 הוא הראשון והוא מציין מתח 12V , אתה באמת מפתיע אותי ,
אני מעולם לא קיבלתי בשליפת קודי תקלה , אות כזאת .פעם ראשונה שומע/יודע על כך .
מעניין אותי לדעת , איזה שנה הסופה שלך ? יש הבדלים במחשבים , בין נגיד מודל 92/3
למודלים מאוחרים יותר- 97 ?



עכשיו רגע... אם קוד 52 אומר שהחיישן חמצן ''מרגיש'' תערובת עשירה
החיישן חמצן זה החיישן למדה לא?

נכון מאד...



אז יכול ליהיות שהוא הרגיש תערובת עשירה ליפני שנתלשו החוטים?
כי הוא לא יכול להרגיש תערובת עשירה אחרי שנקרעו החוטים
ואם הוא הרגיש ליפני ז'תומרת שהלמדה עבדה ואם היא עבדה אז למה שתיהיה תערובת עשירה
אולי באמת בעיה בחיישן טמפ' מנוע


אחלה ניתוח :D , אבל ניראה לי שאתה מפספס כאן איזושהיא נקודה ,מי אמר לך , כשעוד החיישן היה מחובר , שהוא לא היה תקול ? ומכיוון שהיה תקול דיווח על ת.עשירה למחשב ניהול המנוע ...
אל תשכח , אורך חיים של חיישנים כאלה , נע בערך על 50,000 ק"מ והם מושפעים גם מאיכות
הדלק ועוד...לא אתפלא , אם הוא היה סתום או מזוהם .
לא כל כך מהר הייתי רץ להחליף חיישן טמפ' , כיוון , שאין אינדיקציה גם ממחשב ניהול המנוע על קוד תקלה בעניינו...,בדיקה ...כן , אפשרי .

שחר.

סופת המדבר
17-10-10, 21:19
האאאא נכון
אבל שכחתי לציין שהחיישן חדש (היה חדש) מלפני חצי שנה
אז.. חשבתי שהאוטו אוכל לי יותר מידי דלק אז החלפתי אותו

שחר-סופה
17-10-10, 22:32
אגב , צדקת לחלוטין לגבי קוד 12 של מחשב הניהול ...הזיכרון מתחיל לחזור אליי...,:confused: טוב מה אתה רוצה , אתה יודע כמה זמן לא עברה לי סופה ,מתחת לידיים...:twisted:
O.K , אז מה שנשאר לך כרגע לעשות הוא :

א)לחבר ת'חוטים של החיישן .
ב)תאפס את המחשב
ג)צא עם האוטו לסיבוב
ד)תראה אם נפתרה הבעיה...
ה)תבדוק ליתר ביטחון שוב קודי תקלות .

ו) בהצלחה ותעדכן כאן ...

שחר .

סופת המדבר
18-10-10, 08:50
לחבר את החוטים אני כבר לא יוכל כי הם נתלשו מהחיישן והיתנתקו מהשקע
אז ככה שהם לא אצלי
מה שנשאר לי זה לקנות חדש ואז לבדוק

ד'א מישהו יכול להמליץ לי מאיפה לקנות ואיזה חברה.?
פעם שעברה קניתי מרועי וגיא אבל היה לו שתי חברות והוא אמר ששתיהם אותו דבר
ושאני יקח מה שאני רוצה

שחר-סופה
18-10-10, 09:24
הבנתי ,
תתקשר לב.יאנוביץ' ת.מרכזית ישנה ת"א ותברר מה יש לו ...

שחר .

yigaljet
18-10-10, 14:08
בנוסף לשלל העצות הטובות שקבלתי ,ברשותך
התופעה שהנך מתאר נקראת afterfire כאשר הפיצוץ מתרחש בצנרת הפליטה
backfire כאשר הפיצוץ מתרחש בבית המצערת

סיבות אפשריות לafterfire
מן השכיח לנדיר
דליפה ממערכת הפליטה באזור הסעפת
חיישן קמשפט לא מתוזמן עקב חופש בציר המפלג ,קונקטור מגעים ,חיישן עצמו
מצבר חלש ומערכת טעינה לא תקינה
הארקות משוחררות
מזרקים דולפים לחץ הזרקה גבוה
זמן הזרקה מאוחר עקב חיישן נקישות לא תקין
מרווח המצתים גדול מדי
חוטי הצתה בעלי התנגדות גדולה מדי

חבר מכשיר 4 גזים והעלה תוצאות

שחר-סופה
18-10-10, 16:55
בנוסף לשלל העצות הטובות שקבלתי ,ברשותך
התופעה שהנך מתאר נקראת afterfire כאשר הפיצוץ מתרחש בצנרת הפליטה
backfire כאשר הפיצוץ מתרחש בבית המצערת

סיבות אפשריות לafterfire
מן השכיח לנדיר
דליפה ממערכת הפליטה באזור הסעפת
חיישן קמשפט לא מתוזמן עקב חופש בציר המפלג ,קונקטור מגעים ,חיישן עצמו
מצבר חלש ומערכת טעינה לא תקינה
הארקות משוחררות
מזרקים דולפים לחץ הזרקה גבוה
זמן הזרקה מאוחר עקב חיישן נקישות לא תקין
מרווח המצתים גדול מדי
חוטי הצתה בעלי התנגדות גדולה מדי

חבר מכשיר 4 גזים והעלה תוצאות

אני מצטער, אבל אני חולק עליך , זה לא רלוונטי !!!
הוא הרי הוציא קודי תקלות ממחשב הרכב ...אם היתה תקלה , באחת ממערכ' ניהול המנוע ,
היא הייתה מדווחת בנוסף , לקודי התקלה שמופיעים לו ופרטתי אותם .
הסיפור היה שונה לחלוטין אילו , מחשב ניהול המנוע ,לא היה מציין שום קוד תקלה .
אז , היינו בודקים , אלמנטים שלא קשורים לניהול המנוע ויכולים לגרום לתופעה/בעיה.

שחר .

סופת המדבר
18-10-10, 17:38
עוד משהו....
חוטי הצתה גם חדשים מיליפני חצי שנה אולי טיפה יותר ...אורגינלים של מופר

מצבר חדש של וורטה גם מהשנה האחרונה לא ידוע לי על איזה בעיה בטעינה

כבל מינוס (הארכה)ראיתי שיש איזה כבל שמחובר מהשלדה לבורג של התושבת
והוא קרוע (יתוקן השבוע) אבל ראיתי גם שיש עוד כבל הארכה שמחובר מהמצבר לכיוון הסטרטר
אז לא יודע אם הקרוע מהווה בעיה

נ.ב
באותו זמן שקניתי חיישן מרועי וגיא ביררתי גם אצל ינוביץ והוא רצה כמעט כפול
אין איזה חנות בת'א שאפשר להשיג חיישן טוב ואם הוא לא יהיה יעודי לסופה אז בטח יעלה פחות..:confused:;)

שחר-סופה
19-10-10, 18:52
ידוע לי שיש גם חיישנים אוניברסליים ,הם זולים משמעותית מחיישן מקורי של סופה,אם אתה קצר בכסף.יש של BOSCH ו DENSO נסה בלדיקו ראשל"צ לזרוב 31 אזה"ת חדש ,
טל' : 03-9630000

שחר.

omri_t
19-10-10, 19:35
חיישן חמצן יש גם באיביי... בזול.
אם לא דחוף זו אחלה אופציה לדעתי.

סופת המדבר
20-10-10, 19:20
זה לא כזה דחוף אבל באיביי ראיתי את החיישנים
איאפשר לדעת אם הם אורגינלים ולא רואים כלכך את השקע שלו
אז לך תדע אם יתאים..
או שניתקלת במשהו אחר מקורי לסופה

eliyoval
20-10-10, 23:02
בק פייר יכול להופיע רק במצב של הפסקת ניצוץ למצתים
ןלא משום חיישן למדא ואני אסביר.
בזמן פעולת המנוע יש הפסקת ניצוץ למשך שתיים או שלוש עשיריות השניה דיי בכך שחלל הצילינדר
יתמלא בדלק ויפלט למערכת הפליטה שם הוא יוצת ומכאן באק פייר.
חיישן למדא וחיישן טמפ" לא יגרמו לתופעה של בק פייר כשהם לא תקינים תערובת הדלק עשירה
וממערכת הפליטה יצא עשן שחור סמיך ומחניק.
המלצתי תתמקד במערכת ההצתה משם מגיעה הבעיה.

סופת המדבר
20-10-10, 23:37
בוא נצא מנקודת הנחה כזאת: חיישן למדה כרגע אין וצריך שיהיה.. אז יורכב חיישן בכל מקרה
אחר כך נראה מה ישתנה..
בקשר למערכת הצתה מה אתה ממליץ לבדוק?
פלאגים הוחלפו ליפני שבועיים אורגינלים של צ'מפיון
חוטי הצתה הוחלפו איפה שהו בשנה האחרונה אורגינלים של מופר
המכסה של המפלג\דיסטרבוטור גם הוחלף לא מזמן באחד חדש
החיישן קרנק הוחלף גם בשנה הזאת באחד חדש (לא יודע אם הוא קשור)
רוטור ומפלג לא הוחלפו... לפחות לא אצלי.. אולי את הרוטור החלפתי אני כבר לא זוכר
מה עוד יכול ליהיות בעייתי במע' ההצתה..? אולי החיישן הזה שיושב בתוך המפלג..?

ד'א מישהו יודע אם החיישן למדה שיש אצל ינוביץ הוא מקורי או לפחות לפי מק'ט או משהו..?
או שהוא גם לוקח אוניברסלי עם שקע מתאים ואומר ''יאלה נמכור את זה לסופות''
וכשאני הולך לקנות איך אני יודע שזה חיישן שמתאים לסופה? מק'ט משהו..?

שחר-סופה
20-10-10, 23:55
"החיישן קרנק הוחלף גם בשנה הזאת באחד חדש (לא יודע אם הוא קשור)"

לחיישן הקרנק אין קשר !

"מה עוד יכול ליהיות בעייתי במע' ההצתה..? אולי החיישן הזה שיושב בתוך המפלג..?"

לדעתי , גם לא .אחרת , היה מדווח קוד תקלה שאין אות מחיישן הסינכרון שבמפלג.

"ד'א מישהו יודע אם החיישן למדה שיש אצל ינוביץ הוא מקורי או לפחות לפי מק'ט או משהו..?
או שהוא גם לוקח אוניברסלי עם שקע מתאים ואומר ''יאלה נמכור את זה לסופות''
וכשאני הולך לקנות איך אני יודע שזה חיישן שמתאים לסופה? מק'ט משהו..?"

עפ"י הידוע לי , יאנובי'ץ מחזיק את המקורי = מופאר .

אוניברסלי לא מגיע עם שקע מתאים . אתה צריך להתאים/לחבר את החוטים לקונקטור שלך המקורי.

שחר.

חנן-ג'יפולוג
21-10-10, 05:29
בק פייר יכול להופיע רק במצב של הפסקת ניצוץ למצתים

תערובת עשירה או ענייה מדי, עד כדי כך שהתערובת לא מוצתת ועוברת גולמית לאגזוז, תתפוצץ שם ותגרום לבקפייר. התופעה מוכרת לרוכבי אופנועים כסימן לכך שמיכל הדלק הרגיל נגמר וצריך לעבור לרזרבי.

שחר-סופה
21-10-10, 11:14
תערובת עשירה או ענייה מדי, עד כדי כך שהתערובת לא מוצתת ועוברת גולמית לאגזוז, תתפוצץ שם ותגרום לבקפייר. התופעה מוכרת לרוכבי אופנועים כסימן לכך שמיכל הדלק הרגיל נגמר וצריך לעבור לרזרבי.

מחזק את התיקון שלך לאלי יובל , אומנם קורה לי לעיתים רחוקות עם הביג , אבל עדיין ,
זה בדיוק מה שקורה! הוכחה חותכת לכך , שבקפייר לא מופיע רק במצב של הפסקת
ניצוץ למצתים.
לכן אלי , יכול להיות קשר ישיר לחיישנים אלה (למדא/טמפ') במערכת ניהול המנוע בסופה
המשפיעים על אופי/כמות התערובת ואיכות שריפתה/או אי שריפתה .

שחר.

סופת המדבר
25-10-10, 22:30
ינוביץ מוכר חיישן חמצן מקורי ב460 ש'ח ליפני מע'מ
במכשירי תנועה מוכרים ב700 ליפני מע'מ
מישהו יכול להגיד לי מה המקט של החיישן האורגינלי? או שמישהו יכול לימצוא לי קישור לאחד כזה בE_BAY? תודה

-->