PDA

צפייה בגרסה מלאה : צופר פר פר...פר



ventil
13-10-04, 14:48
שוב שלום לכולם

אני עדיין ברוח של פטיש ומסמר

והפעם הצופררררר

המכסה שבהגה לא משפיע על הבחור
ולמרות שניסיתי לעשות כל מיני התאמות שהברזל יגע בקפיץ
לא פצח הבחור בשיר

רגע לפני....שאני מבצע מעקף ושם לחצן על הדשבורד

1.האם למישהו יש ניסיון // פתרון למחלה ?

2.איך מזהים מהו החוט שעולה בהגה לטובת הצופר?

3.האם יש צורך בהוספת ריליי אם רוצים להוסיף עוד צופר (לשמוע סטריאו) ?

אודה לתשובות

ממני ה-ונטיל
שאומר "הייתי אופטימי עד שראיתי אותה.."

Etno
13-10-04, 16:15
קח נורת ביקורת. תעבור חוט חוט (במידה ואין לך חוטים מקוריים עם תרשים מדוייק) חבר את הפלוס לחוט ומינוס לגוף ותלחץ עד שהנורה תדלק ואז תדע שזה החוט.
אין יותר פשוט מזה.
אם הצופר לא עובד ויש לך איזה שהוא נתק פנימי בתוך ההגה זאת כבר בעייה אחרת.
אתה יכול לנסות גם הפוך זאת אומרת לתת פלוס לאחד החוטים שיוצאים מההגה ואת הנורה לשים מכיוון הלחצן. רק תזהר במקרה הזה שלא תתן פלוס לסטרטר או משהו.

AvigdorAharon
13-10-04, 16:17
2.איך מזהים מהו החוט שעולה בהגה לטובת הצופר?

בספרים מצוין הצבע של החוט (אני קצת עסוק עכשיו כדי לבדוק...). בכל מקרה, החוט מגיע למחבר השחור הגדול שמתחת להגה. אתה יכול לבדוק משם ולהסיק היכן בדיוק הבעיה, אולי החוט שיוצא מקופסת הפיוזים (מהצד של קיר האש) לא ממש מחובר???

אביגדור

ventil
13-10-04, 16:34
סליחה ידידיי

אולי לא הסברתי את עצמי כראוי

הכוונה היא שהלחצן בהגה הולך 'קשה'

כלומר לא כל נגיעה גוררת צפצוף

מתח מגיע לקצה ההגה
ואם אני מקצר עם מברג או אחר אני מקבל צפצוף

כלומר הבעיה היא בלחצן שיושב על ההגה !

ויסלחו לי ידידיי

ה-ונטיל

עירא
13-10-04, 20:10
יש שם פחית מקומרת שברגע לחיצה על הפלסטיק הוא דוחף חתיכת ברזל בצורת צינור (זו שייש בה שלושה חורים לברגים והברגים שמבריגים אותה יושבים בתוך תותב פלסטיק) שלוחצת על הפחית. הפחית נוגעת בברזל שמתחתיה (ברזל של גלגל ההגה נדמה לי) ואז העסק יכול להעביר מינוס למפסק שעובר בגיד שחור או שחור לבן אם אני לא מתבלבל משם לקופסת חיבורים שמסעפת את המינוס לריליי שנמצא על הצמת חיבורים מעל ההגה (מאחורי הדשבורד) ומשם יוצא החוצה לצופרים.
אם אתה אומר שלפעמים זה עובד ולפעמים לא, הייתי לוקח מברשת פלדה ומנקה טוב טוב את הפחית שתיארתי בהתחלה ואת משטח הברזל שבו היא נוגעת וגם את המגעים של המפסק. זה אמור לפתור את הבעייה.

לגביי שני צופרים, למה?
בעיקרון, במקור (אני חושב) הג'יפ מגיע עם שני צופרים כאשר כל אחד מהם עובד בתדירות שונה ובייחד הם מוציאים את צליל הצפצוף התקין (והמעצבן :evil: ) יש היום צופרים שעושים את זה ביחידת צופר בודדת (וכידוע בג'יפים שלנו כבר מזמן אין את מה שהיה במקור) ולכן אני חוזר על השאלה למה?
ואם אתה רוצה "להתרגש מחדש..." שים צופר שמנגן לקוקרצ'ה.
עירא

ventil
14-10-04, 09:41
אחלה

תודה עירא :lol: :lol:

אעדכן אותך מהשטח

מורנו
14-10-04, 13:16
ונטיל מחכה לתמונה של הג'יפ אחרי כל התיקונים שלך יש לך הרבה זמן פנוי :wink:

-->