צפייה בגרסה מלאה : פרוייקט גרנד ויטרה
הרכב – גרנד ויטרה שנת 98
המטרה שהוגדרה – ניצול ושדרוג הרכב למקסימום יכולות שטח תוך שמירה על איכות הנסיעה היום יומית.
ביצוע הפרויקט ע"י אמנון סוזוקי ובעזרתו של ארנון שושני מגלובל שילד-
החלפת מערכת המתלים לקיט הגבהה של " Calmini 2.5
זרועות אחוריות מתכווננות Calmini
החלפת סרן הקדמי מאלומיניום השביר לסרן מברזל והנמכתו ע"י קיט הנמכה שמגיע כחלק מקיט ההגבהה.
נעילות ARB אחורית וקדמית
צמיגי שטח מלא BF KM2
החלפת יחסי העברה בסרנים מ5.12 ל5.38
קיט יחסי העברה בטרנספר 4.24 של Trail Tough
שנורקל Calmini
פילטר אוויר K&N
נועלי טבור קדמיים Superwinch
ספייסרים 1" לגלגלים Spidertrax
חיתוך הטמבון וצביעתו
התאמת המיגון לאחר הנמכת הפרונט אקס ובניית מיגון משלים מהטמבון
שינויים עתידיים- מגיני צד,התאמת טמבון אחורי,סעפת ומערכת פליטה משופרים של Calmini.
מהלכי המתלה שופרו משמעותית ומערכת המתלים עובדת בצורה מכוילת הן בשטח ולמרבה ההפתעה גם בכביש.
קלמיני יצרו קיט שממקסם את יכולות ההגבהה ומהלכי המתלה מחד תוך שמירה וחיזוק מכלולי הרכב. הפרונטאקס מברזל הונמך כחלק מקיט ההגבהה ויושב בזוויות ישרות עם הציריות והדרייב שאפט באיזון שקשה להשיג ללא קיט זה.
העקב אכילס של רכבי הויטרה/גרנד הינו הפרונטאקס מאלומיניום שנשבר גם ללא מכה ישירה אלא רק מעומס או מתלישה של התושבת של האיבר השלישי.
בעיה זו נפתרה ע"י התקנת סרן מברזל בעל איבר שלישי עם תושבת מברזל.
שיפור משמעותי לעבירות הרכב הינו כמובן הנעילות הנשלטות ק+א אשר נבחרו על פני נעילות אוטומטיות משיקול פונקציונאלי היות והרכב משמש לנסיעה יומיומית.
החלפת יחסי ההעברה בסרנים מהותיים בדגמי הגרנד/ויטרה ומאזנים את הרכב לאחר הגדלת הצמיגים ומאפשרים נסיעה נוחה ומורידים את הלחצים מהסרנים. תוספת משמעותית לנסיעת שטח הינו קיט יחסי ההעברה לטרנספר המוסיף 134% להילוך הכח החלש של רכבי הויטרה/גרנד ומאפשר נסיעה איטית תוך שמירה על כח זמין בטיפוס סלעים או ירידות תלולות.
התוצאה-לאחר כחודש ומספר נסיעות במספר סוגי שטח התוצאות משביעות רצון סרטון יועלה בקרוב.
הרכב בעל יכולת עבירות גבוהה במיוחד אשר תפתיע רבים מבעלי הג'יפים למיניהם ואף את משפחתה המורחבת של הגרנד ויטרה.
עוד תמונות של הסרן הקדמי לאחר התקנת הנעילה וכמובן אמנון בעת חיתוך הטמבון
נראה מרשים מאד, וכמה עלה התענוג אם אפשר לשאול ?
אלי אהרוני
14-11-10, 21:52
ערב טוב
פרוייקט מרשים.
מדהים כמה אפשר לשנות ג'יפ תמים למראה.
נראית עבודה רצינית מאוד.
לגבי העלות, רק הנעילות לדעתי כבר נוגעות ב - 20K, לא?
אני מניח שעל כל השאר מדובר בעוד 23-25K כולל עבודה.
אך זוהי רק הערכה.
אשמח לדעת גם את עלות הפרוייקט.
אלי
אודי ואלי שלום רב,
קודם כל תודה רבה על הפרגון.
אנחנו היבואנים של המותגים והמוצרים שהותקנו ברכב,הרכב הינו רכב תצוגה שלנו והוא נבנה לשמש אותנו ככזה (האמת שזה סתם תירוץ כי הוא משמש גם כרכב הפנאי לטיולים :grin:...).
הכוונה בשרשור להראות את היכולות המפתיעות של הגרנד ויטרה האחות הפחות מוערכת במשפחת סוזוקי.
עם המשך העבודה (לא נשאר עוד הרבה) אעדכן ואעלה תמונות נוספות בנוסף לסרטון ממספר מעלות בדרום.
איזה מידת צמיגים יש לגרד ויטרה המשופר?
המממ... יהיה מעניין לראות את הויטארה הקשישה שלי אל מול הגראנד - שיפורים דומים באגף המתלים והעברת הכוח ...
מתי יוצאים יחד ? (רק עוד כמה שפצורים קטנים ...) :rolleyes:
נדב.
היי osh
הצמיגים במידה 235
אהלן נדב,
מתי שרק תגיד,אכן יהיה מעניין לבדוק אותם אחת מול השנייה.
כמו שראיתי עד עכשיו יהיה קשה מולך עם ה"שיפצורים הקטנים" הנוספים שאתה עושה:p
אגב איזה שנה הויטארה שלך? הן די דומות בגילים לא?
סבא סמוראי ארוך רוצה להצטרף גם...
יש לי גם שיפורים דומים ;)
סבא סמוראי ארוך רוצה להצטרף גם...
יש לי גם שיפורים דומים ;)
שגיא בשמחה
אנו מכבדים את המבוגרים
השמח מאוד להצתרף ברכב מאוד דומה.
גראנד ויטרה יפיפיה ומושקעת, בהצלחה זוקי פרו.
GodsFather
15-11-10, 20:17
רק חסר איזה מיגון סף, לא ? וקצת טמבונים ? :cool:
גראנד ויטרה יפיפיה ומושקעת, בהצלחה זוקי פרו.
אלדר תודה רבה
רק חסר איזה מיגון סף, לא ? וקצת טמבונים ? :cool:
אמיר אתה נוגע בנקודה רגישה....:rolleyes:
אכן כן ואף כתבתי בתחילת ההודעה שמיגוני סף בדרך,טמבון קדמי ואחורי ומערכת פליטה של קלמיני.
נעדכן בקרוב אני מקווה
אגב איזה שנה הויטארה שלך? הן די דומות בגילים לא?
1994 ...
GodsFather
16-11-10, 04:11
אמיר אתה נוגע בנקודה רגישה....:rolleyes:
אכן כן ואף כתבתי בתחילת ההודעה שמיגוני סף בדרך,טמבון קדמי ואחורי ומערכת פליטה של קלמיני.
נעדכן בקרוב אני מקווה
לעניין מערכת הפליטה - אם אפשר יהיה לראות תוצאות דינמו לפני ואחרי, זה יעשה אחלה עבודה בלהוכיח אם המוצר הזה יעיל או לא (במקום דינמו אפשר כל מכשיר מדידה אחר שהוא לא רגל ימין או אוזן של מכוון קרבורטורים)
קוקי הגדול
17-11-10, 13:54
חבר'ה ,
אני לא חסיד של ויטרות, אבל ראיתי את האוטו הזה בביצוע ,עולה מטפס מס' מעלות נחשבים בנגב
הביצועים ,הקלילות שבה הוא מדלג מעל הכל ,באה לידי ביטוי במהלכי מתלה ,ההגבהה ,ושאר התוספות ,
אין ספק שזהו שדרוג גדול עבור גרנד ויטרה ,והוא בהחלט יכול להתמודד מול רכבים הרבה יותר קשוחים .
מעוז
נראית עבודה יפה מאוד ואחלה שידרוגים.
עכשיו נשאר רק לראות את הרכב בפעולה... :p
אגב, מה באמת החתך של הצמיג?
ונשמח לדעת מיהו האדם העומד מאחורי הכינוי..?
ואם אני מבין נכון מהפירסומים במפגש המחירים יהיו זהים למחירי האינטרנט באתר של קלמיני?
שוב, סחטיין!
אורי.
אכן גם לדעתי פרסום המחירים באתר שלכם יהיה מאוד מועיל.
קצת עדכונים,
רצינו לבצע עוד מספר בדיקות של הרכב במצבים שונים ומפאת זמן ומרחק בחרנו ב"בור",
מסקנות:
שיפור
מערכת הפליטה נמוכה והדוד והצנרת נוגעים מדי פעם בשטח ומגבילים את יכולת המעבר, לכן מתוכננת מערכת פליטה משופרת אשר תבנה גבוה יותר ולא תגביל את הרכב.
מיגוני צד שיאפשרו החלקה
החלפה/ חיתוך הטמבון אחורי -בסגירת מהלך הגלגל משפשף את הטמבון
לחיוב
מהלכי מתלה מרשימים מאוד
מעבר מכשולים על סל"ד נמוך ללא השתוללות
להמשך
כל הכתוב בשיפור
התאמת סעפת ויטרה קלמיני לדגמי הGV -אעדכן תוך כדי התקדמות
סרטון נמצא בעריכה ויועלה בקרוב.
יש לציין שכרגיל מול כל הסופות,טויוטות והגדולות למינהם ספגנו בהתחלה הערות "מצחיקות" על היכולות ומהות הרכב אך הגרנד עמדה בכבוד בכל האתגרים הפתיעה וסחטה התנצלויות מכל המלעיזים (אני בטוח שרוב בעלי הסוזוקי מכירים את הסיטואציה)
שבוע טוב
GodsFather
21-11-10, 04:00
תמונות , נתי, תמונות.
יריב קלר ברוך
21-11-10, 07:01
שידרוג יפה מרשים ומקצועי שהפך גרוטאה למיני מפלצת עבירות עם יכולות כביש.
תמשיכו עם העבודה היפה
אתה יודע לעשות את זה גם לגראנד ויטארה החדשה (2009)?
תודה
אתה יודע לעשות את זה גם לגראנד ויטארה החדשה (2009)?
תודה
תודה רבה לכל המפרגנים,
כרגע אין קיטים ברמה הזו לגרנד החדשה אך אנו עובדים עם סדנאות בחו"ל שמפתחות קיטים לרכבים אלו ומקווה שבזמן הקרוב הפיתוח יסתיים.
כמובן אעדכן בהמשך.
נ.ב.
אמיר הסרטון בשלבי עריכה סופיים :p
נתי
אהלן,
ערכנו סרטון קצר מהחודש האחרון ממעלה עשוש,כיפה והבור.הוידאו צולם במצלמה ביתית לא באיכות הכי הכי אך זה לבינתיים עד שנכין קליפ מקצועי יותר.
http://www.youtube.com/watch?v=rTAvSazgG80
אגב לאחר הצפייה בסרטון שלנו כנסו ללינק הבא ותופתעו לגלות מאיפה לקחנו את הפסקול (זה נראה לנו הכי מתאים)
http://www.youtube.com/watch?v=LFybwg4wadI
מקווה שזה ממחיש קצת יותר.
לילה טוב
נתי
וואו, כל הכבוד, סרטון יפה ומקצועי.
אין מה להוסיף.
יהיה נחמד לקבל מידע על הסוכמים שהושקעו ברכב.
וואו, כל הכבוד, סרטון יפה ומקצועי.
אין מה להוסיף.
יהיה נחמד לקבל מידע על הסוכמים שהושקעו ברכב.
Chase תודה רבה,
בהמשך לתגובתך הקודמת עדכנו את המחירים באתר וניתן לקבל שם את כל המידע
במידה וישנם שאלות נוספות שלח לי בפרטי
נתי
היתי בשישי בבור- וראיתי. לא כזה שוס, כולה סוזוקי עם שיפורים (כתבתי בעודי אכול קינאה- ומקלל את כל יצרני השיפורים שלא מייצרים דברים כאלה לספורטאז'ים).
(כתבתי בעודי אכול קינאה- ומקלל את כל יצרני השיפורים שלא מייצרים דברים כאלה לספורטאז'ים).
תוחזר חתימתך הקודמת :twisted::twisted::twisted:
תוחזר חתימתך הקודמת :twisted::twisted::twisted:
+1 :cool:
מה ההשפעה על צריחת הדלק ?
מה ההשפעה על צריחת הדלק ?
יש השפעה כמובן על צריכת הדלק והיא נעה בין 1ל- 7.5
1- ל8
אומנם באיחור קל - אבל מצטרף לתחנוני הצופים הקודמים בשירשור. מה עלות הפרוייקט?
במילים אחרות - כמה יעלה לי לאשפז בסדנה ויטרה סטנדרטית לחלוטין ולקבל רפליקה של רכב התצוגה שלכם [כולל כל השלבים]?
אהלן אורן כל המחירים מופיעים באתר שלנו (בזמן העלאת השירשור הוא היה בבנייה לכן שאלו לגבי מחירים) מטרת השירשור הינה להציג את הרכב ואת היכולות שאפשר להוציא מהפלטפורמה הנ"ל לכן לא הצגנו מחירים וכדי לא להפוך זאת לפרסום מסחרי.במידה וישנם שאלות שהאתר שלנו לא עונה עליהם אתה מוזמן ליצור קשר בפרטי ולקבל את כל התשובות
באופן אישי אני יותר אוהב את מה שהשקעתם בהיילקס...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.