עוד תמונות של הסרן הקדמי לאחר התקנת הנעילה וכמובן אמנון בעת חיתוך הטמבון
הרכב – גרנד ויטרה שנת 98
המטרה שהוגדרה – ניצול ושדרוג הרכב למקסימום יכולות שטח תוך שמירה על איכות הנסיעה היום יומית.
ביצוע הפרויקט ע"י אמנון סוזוקי ובעזרתו של ארנון שושני מגלובל שילד-
- החלפת מערכת המתלים לקיט הגבהה של " Calmini 2.5
- זרועות אחוריות מתכווננות Calmini
- החלפת סרן הקדמי מאלומיניום השביר לסרן מברזל והנמכתו ע"י קיט הנמכה שמגיע כחלק מקיט ההגבהה.
- נעילות ARB אחורית וקדמית
- צמיגי שטח מלא BF KM2
- החלפת יחסי העברה בסרנים מ5.12 ל5.38
- קיט יחסי העברה בטרנספר 4.24 של Trail Tough
- שנורקל Calmini
- פילטר אוויר K&N
- נועלי טבור קדמיים Superwinch
- ספייסרים 1" לגלגלים Spidertrax
- חיתוך הטמבון וצביעתו
- התאמת המיגון לאחר הנמכת הפרונט אקס ובניית מיגון משלים מהטמבון
- שינויים עתידיים- מגיני צד,התאמת טמבון אחורי,סעפת ומערכת פליטה משופרים של Calmini.
מהלכי המתלה שופרו משמעותית ומערכת המתלים עובדת בצורה מכוילת הן בשטח ולמרבה ההפתעה גם בכביש.
קלמיני יצרו קיט שממקסם את יכולות ההגבהה ומהלכי המתלה מחד תוך שמירה וחיזוק מכלולי הרכב. הפרונטאקס מברזל הונמך כחלק מקיט ההגבהה ויושב בזוויות ישרות עם הציריות והדרייב שאפט באיזון שקשה להשיג ללא קיט זה.
העקב אכילס של רכבי הויטרה/גרנד הינו הפרונטאקס מאלומיניום שנשבר גם ללא מכה ישירה אלא רק מעומס או מתלישה של התושבת של האיבר השלישי.
בעיה זו נפתרה ע"י התקנת סרן מברזל בעל איבר שלישי עם תושבת מברזל.
שיפור משמעותי לעבירות הרכב הינו כמובן הנעילות הנשלטות ק+א אשר נבחרו על פני נעילות אוטומטיות משיקול פונקציונאלי היות והרכב משמש לנסיעה יומיומית.
החלפת יחסי ההעברה בסרנים מהותיים בדגמי הגרנד/ויטרה ומאזנים את הרכב לאחר הגדלת הצמיגים ומאפשרים נסיעה נוחה ומורידים את הלחצים מהסרנים. תוספת משמעותית לנסיעת שטח הינו קיט יחסי ההעברה לטרנספר המוסיף 134% להילוך הכח החלש של רכבי הויטרה/גרנד ומאפשר נסיעה איטית תוך שמירה על כח זמין בטיפוס סלעים או ירידות תלולות.
התוצאה-לאחר כחודש ומספר נסיעות במספר סוגי שטח התוצאות משביעות רצון סרטון יועלה בקרוב.
הרכב בעל יכולת עבירות גבוהה במיוחד אשר תפתיע רבים מבעלי הג'יפים למיניהם ואף את משפחתה המורחבת של הגרנד ויטרה.
עוד תמונות של הסרן הקדמי לאחר התקנת הנעילה וכמובן אמנון בעת חיתוך הטמבון
נראה מרשים מאד, וכמה עלה התענוג אם אפשר לשאול ?
One Life - Live It Well
ערב טוב
פרוייקט מרשים.
מדהים כמה אפשר לשנות ג'יפ תמים למראה.
נראית עבודה רצינית מאוד.
לגבי העלות, רק הנעילות לדעתי כבר נוגעות ב - 20K, לא?
אני מניח שעל כל השאר מדובר בעוד 23-25K כולל עבודה.
אך זוהי רק הערכה.
אשמח לדעת גם את עלות הפרוייקט.
אלי
אודי ואלי שלום רב,
קודם כל תודה רבה על הפרגון.
אנחנו היבואנים של המותגים והמוצרים שהותקנו ברכב,הרכב הינו רכב תצוגה שלנו והוא נבנה לשמש אותנו ככזה (האמת שזה סתם תירוץ כי הוא משמש גם כרכב הפנאי לטיולים :grin:...).
הכוונה בשרשור להראות את היכולות המפתיעות של הגרנד ויטרה האחות הפחות מוערכת במשפחת סוזוקי.
עם המשך העבודה (לא נשאר עוד הרבה) אעדכן ואעלה תמונות נוספות בנוסף לסרטון ממספר מעלות בדרום.
איזה מידת צמיגים יש לגרד ויטרה המשופר?
המממ... יהיה מעניין לראות את הויטארה הקשישה שלי אל מול הגראנד - שיפורים דומים באגף המתלים והעברת הכוח ...
מתי יוצאים יחד ? (רק עוד כמה שפצורים קטנים ...)
נדב.
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
היי osh
הצמיגים במידה 235
אהלן נדב,
מתי שרק תגיד,אכן יהיה מעניין לבדוק אותם אחת מול השנייה.
כמו שראיתי עד עכשיו יהיה קשה מולך עם ה"שיפצורים הקטנים" הנוספים שאתה עושה
אגב איזה שנה הויטארה שלך? הן די דומות בגילים לא?
סבא סמוראי ארוך רוצה להצטרף גם...
יש לי גם שיפורים דומים![]()
235 אבל על איזה גובה?
השמח מאוד להצתרף ברכב מאוד דומה.
גראנד ויטרה יפיפיה ומושקעת, בהצלחה זוקי פרו.
מערכות חימום ריצפה חשמלי!!
רק חסר איזה מיגון סף, לא ? וקצת טמבונים ?![]()
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
שמרו על קשר