צפייה בגרסה מלאה : קפיצי סיקס על סמוראי
שלום, ברשותי סמוראי 93 פתוח, האוטו יחסית להרבה סמוראים משכך לא רע בכלל, אבל מהלכי מתלה זה לא הצד החזק שלו, כמו כל סמוראי ממוצע, יש לי סט קפיצי סיקס בבית, ששקלתי להרכיב, אבל ליפני זה יש לי כמה שאלות,
1. כמה עלים +- יש צורך להוריד ואיזה, אם בכלל, בישביל שיכוך טוב
2. מה היו ההשלכות על מהלך המתלה?
3. במה כרוך השינוי? חוץ מבולמים שכניראה אצתרך להחליף
4. ראיתי חברה שסמו קפיצי סיקס מאחורה, מקדימה עוד לא ניתקלתי, צריכה להיות בעיה ?
שלום, ברשותי סמוראי 93 פתוח, האוטו יחסית להרבה סמוראים משכך לא רע בכלל, אבל מהלכי מתלה זה לא הצד החזק שלו, כמו כל סמוראי ממוצע, יש לי סט קפיצי סיקס בבית, ששקלתי להרכיב, אבל ליפני זה יש לי כמה שאלות,
1. כמה עלים +- יש צורך להוריד ואיזה, אם בכלל, בישביל שיכוך טוב
2. מה היו ההשלכות על מהלך המתלה?
3. במה כרוך השינוי? חוץ מבולמים שכניראה אצתרך להחליף
4. ראיתי חברה שסמו קפיצי סיקס מאחורה, מקדימה עוד לא ניתקלתי, צריכה להיות בעיה ?
השינוי שאתה מדבר עליו נקרא ruf -rear up front היו כמה שירשורים בנושא, חפש ותמצא.
על קצה המזלג, מה שקורה זה הורדה של קפיצי הסרן האחורי והחלפה בכאלו של סיקס, ואת האחוריים שותלים אחרי ערגול או שיפוץ בסרן הקדמי. הורדה של עלה אחד אם אני זוכר נכון אבל תבדוק, ותתיעץ עם מי שעשה או עם מישהו שמתעסק במתלים - חבל לעבוד סתם בלי להבין את המשמעויות
GodsFather
19-12-10, 05:19
תקרא את זה - http://www.jeepolog.com/148.html
ואח"כ תברור מכאן - http://www.jeepolog.com/forums/search.php?searchid=1962776
לא חייבים לחתוך את התושבות הקיימות, אפשר לבנות מתאמים עליהן, אבל צריך לדעת לעשות את העבודה כראוי.
בעבר מכרו כאן ערכה מוכנה BOLT-ON לכזה דבר, לא יודע אם עדיין זה רלוונטי. חבר פורום ITAY בנה כזו ערכה.
בסה"כ השיפור משכך נהדר וגם המהלך טוב מאד (הכל יחסית לסמוראי).
שווה אולי לבדוק עם ZUKIPRO, אולי הם מייבאים ערכת BOLT-ON מקצועית מארה"ב במסגרת המוצרים שהם משווקים. אני יודע שיש כמה יצרנים שמוכרים כאלה ערכות וזה מצוין.
שלום
ראיתי באתר של זוקיפרו ערכת בולט און לקפיצי YJ אולי זה מתאים גם ל CJ? לא יודע.
יש גם ערכה עם ML אבל טענו פה בעבר שזה יוצר חופש צידי גדול. זה בעקרון כמו ריבולבר לסמוראי.
דני
GodsFather
19-12-10, 07:23
ML מושך תשומת לב כחולה וגם מייצר סוג של חופש שמערער את היציבות של הרכב.
אני מדבר על הקיט הזה - http://www.zukipro.co.il/samurai/%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%AA%D7%9C%D7%94.html?page=shop. product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=45&category_id=8
זה לאחורי אבל זה מתאים יופי וגם המחיר בסה"כ לא רע בכלל בשביל קיט בארץ.
כמובן שמדובר רק בתושבות, אבל זה החלק הכי בעייתי בכל המערכת.
combina347
19-12-10, 14:44
עליך להאריך צינורות בלמים
בולמים
מספר העלים להם אתה נדרש הם 6
אתה צריך לקדוח על הסרן מיקום חדש למרכוז הסרן
החלפת נדנדות לארוכות יותר
ייצור מתאמים (אני חושב שהישנים עדיין אצלי)
אני ממליץ על anti warp וחיזוק הדרייב שאפט האחורי
וכמובן שהדבר מגביהה את הרכב אז תצטרך ספייסר לדרייב שאפט
מקווה שעזרתי
combina347
19-12-10, 14:47
כמעט שכחתי
אני השגתי קפיצי סיקס בעבר ב 150 ש"ח שזה הדבר הזול ביותר בהתקנה
והגעתי לכ 1400 לערך עם עבודה עצמית
הבנתי, כניראה שהעסק לא זול ופשוט כמו שחשבתי, אולי בעתיד, נעילה יותר דחוף לי,
תודה לכולם, עידו
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.