PDA

צפייה בגרסה מלאה : רעידות ברכב



טלטולי
06-01-11, 20:01
כאשר מחליפים זוג צמיגים קידמי באחורי צריך לעשות איזון ?

אלי אהרוני
06-01-11, 20:07
לדעתי לא צריך.
האיזון הוא לג'נט - לא לצמיג.

shlomomos1
06-01-11, 20:34
1. האיזון הוא לגלגל קומפלט: ג'אנט, צמיג ונטיל ופנימית (אם יש).
2. גלגל לא מאוזן מקדימה יתבטא ברעידה בהגה.
3. גלגל לא מאוזן מאחור יתבטא ברעידות ברכב שחיקה של המיסבים.
4. בעיקרון, יש רגישות גבוהה יותר מקדימה לאי איזון, ז"א גלגל אחורי עם אי איזון קל לא יורגש, אבל כשיעבור קדימה, תהיה רעידה בהגה.
5. בכל מקרה, אחרי החלפה מאחור קדימה, אפשר לבצע נסיעת מבחן בלי איזון ולבדוק. אם אין רעידה בהגה בשום מהירות ואין משיכה, הגלגל מאוזן.

טלטולי
06-01-11, 20:39
1. האיזון הוא לגלגל קומפלט: ג'אנט, צמיג ונטיל ופנימית (אם יש).
2. גלגל לא מאוזן מקדימה יתבטא ברעידה בהגה.
3. גלגל לא מאוזן מאחור יתבטא ברעידות ברכב שחיקה של המיסבים.
4. בעיקרון, יש רגישות גבוהה יותר מקדימה לאי איזון, ז"א גלגל אחורי עם אי איזון קל לא יורגש, אבל כשיעבור קדימה, תהיה רעידה בהגה.
5. בכל מקרה, אחרי החלפה מאחור קדימה, אפשר לבצע נסיעת מבחן בלי איזון ולבדוק. אם אין רעידה בהגה בשום מהירות ואין משיכה, הגלגל מאוזן.
אז זהו שיש רק במהירות גבוהה אבל לא בהגה כל האוטו רועד

שיימן
06-01-11, 20:44
אז זהו שיש רק במהירות גבוהה אבל לא בהגה כל האוטו רועד

לפי מה שאתה רושם זה 99% ציריות
באיזה מהירות רועד לך הרכב?
כשאתה מרגיש את הרעידות תעביר לניוטרל אם זה מפסיק זה ציריות

shlomomos1
06-01-11, 21:08
רעידה בכל הרכב יכולה לנבוע מ:
1. גלגל לא מאוזן (אולי נדבק גוש בוץ?) בולם זעזועים גמור יחריף את הבעיה.
2. חופש במיסבי גלגל מאחור.
3. מכלול מסתובב לא מאוזן או משוחרר : דריישפט, ציריה, דיסקת בלם.

טלטולי
06-01-11, 21:12
רעידה בכל הרכב יכולה לנבוע מ:
1. גלגל לא מאוזן (אולי נדבק גוש בוץ?) בולם זעזועים גמור יחריף את הבעיה.
2. חופש במיסבי גלגל מאחור.
3. מכלול מסתובב לא מאוזן או משוחרר : דריישפט, ציריה, דיסקת בלם.
טוב מהתחלה עשיתי כיוון פרונט+שימסים ומאז התופעה
ב-המהירות שזה מתחיל היא בסביבות 110

-->