צפייה בגרסה מלאה : בושינג לפנהרד מתכוונן של - JKS
כבר זמן מה שיש לי טקטוקים מהמתלים מקדימה.
גיליתי שיש לי חופש בין הפנהרד - מתכוונן של JKS לסרן, וכשמזיזים את ההגה ממש רואים את החופש ביניהם.
בקיצור, למישהו יש מושג או מה המידות כדי לייצר (עדיף) או מה המוצר התחליפי של כתום/SUPERPRO שניתן להשיג בזמן סביר בארץ?
מדובר על 2 חצאים מדורגים וצינורית מתכת בתוכם.
חלקים E ו-D
http://store.jksmfg.com/merchant2/graphics/jks/re_ogs127.gif
איל
כבר זמן מה שיש לי טקטוקים מהמתלים מקדימה.
גיליתי שיש לי חופש בין הפנהרד - מתכוונן של JKS לסרן, וכשמזיזים את ההגה ממש רואים את החופש ביניהם.
בקיצור, למישהו יש מושג או מה המידות כדי לייצר (עדיף) או מה המוצר התחליפי של כתום/SUPERPRO שניתן להשיג בזמן סביר בארץ?
מדובר על 2 חצאים מדורגים וצינורית מתכת בתוכם.
חלקים E ו-D
http://store.jksmfg.com/merchant2/graphics/jks/re_ogs127.gif
איל
אתה זריז עוד לא גמרת לפרוק את האוטו מהטיול וכבר פוסט על התקלה !:rolleyes:
אתה זריז עוד לא גמרת לפרוק את האוטו מהטיול וכבר פוסט על התקלה !:rolleyes:
תשמע... סדרי עדיפויות...
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=30070&d=1294501944
קבל את התמונות והסרטונים
מצ"ב קישור לסט התמונות והסרטונים מהמצלמה שלי .
http://www.youtube.com/watch?v=2nK8iXwsrZY (http://www.youtube.com/watch?v=2nK8iXwsrZY)
http://picasaweb.google.com/118201853499023642202/drnXWI# (http://picasaweb.google.com/118201853499023642202/drnXWI#)
יפה, זריז אתה...
אבל זה לא עוזר לי לבושינג של הפנהרד...
איל
יפה, זריז אתה...
אבל זה לא עוזר לי לבושינג של הפנהרד...
איל
פנה לכתום
תסביר לו בדיוק מה אתה צריך, יש להם ...
כבר החלפתי פעם .. מאז לא נגעתי יותר.
ואאללה, אם היו עושים קונדומים מהחומר הזה, לא היו יותר "תקלות" ...
פנה לכתום
תסביר לו בדיוק מה אתה צריך, יש להם ...
כבר החלפתי פעם .. מאז לא נגעתי יותר.
ואאללה, אם היו עושים קונדומים מהחומר הזה, לא היו יותר "תקלות" ...
יוסי, השאלה היא האם אני צריך לפרק ולקחת מידות או שהם יודעים שם מה יש ב-JKS....
יוסי, השאלה היא האם אני צריך לפרק ולקחת מידות או שהם יודעים שם מה יש ב-JKS....
להתקשר ולשאול לא עולה כסף.
למיטב זכרוני לא היה צורך לפרק. הם ידעו בדיוק.
הבעיה היא שברגע שאתה מפרק אין בד"כ אפשרות להרכיב חזרה.
נסה באתר של JKS ייתכן ותמצא מידות מדוייקות.
יש גם אפשרות להזמין ישירות מ JKS, אבל אין ספק שה"גומי " של כתום - עדיף עשרות מונים ...
קבל את התמונות והסרטונים
מצ"ב קישור לסט התמונות והסרטונים מהמצלמה שלי .
http://www.youtube.com/watch?v=2nK8iXwsrZY (http://www.youtube.com/watch?v=2nK8iXwsrZY)
http://picasaweb.google.com/118201853499023642202/drnXWI# (http://picasaweb.google.com/118201853499023642202/drnXWI#)
הי אבנר,
אהבתי את הסירטון (ובעיקר את השילוב עם פס הקול) :-)
סחתיין על הזריזות.
אייל
יש לי סט בושינגים פוליאוריטן אדום מקוריים למוט הזה, אם תהיה לך סבלנות לחכות אני אמצא אותם.
יש לי סט בושינגים פוליאוריטן אדום מקוריים למוט הזה, אם תהיה לך סבלנות לחכות אני אמצא אותם.
אני יותר מאשמח. תודה.
כבר זמן מה שיש לי טקטוקים מהמתלים מקדימה.
גיליתי שיש לי חופש בין הפנהרד - מתכוונן של JKS לסרן, וכשמזיזים את ההגה ממש רואים את החופש ביניהם.
בקיצור, למישהו יש מושג או מה המידות כדי לייצר (עדיף) או מה המוצר התחליפי של כתום/SUPERPRO שניתן להשיג בזמן סביר בארץ?
מדובר על 2 חצאים מדורגים וצינורית מתכת בתוכם.
חלקים E ו-D
http://store.jksmfg.com/merchant2/graphics/jks/re_ogs127.gif
איל
איך רואים החופש?
פירקת הפנהרד ובדקת: חופש לתותב ביחס לבושינג? חופש של הבורג בתוך התותב?
שואל כי לאחרונה בדקתי את שלי ...
אייל
חופש בין הסרן לפנהרד... לא פירקתי כדי לראות בדיוק מאיפה זה.
איל
six 4 life
09-01-11, 21:59
יוסי, השאלה היא האם אני צריך לפרק ולקחת מידות או שהם יודעים שם מה יש ב-JKS....
כשמיצרים זרועות רדיוס\ מוטות פנהרד\ מוטות מייצבים וכו', שמחליפים חלק מקורי ללא שינוי באף תושבת או בורג מקוריים, מידות הבושינגים והצינורות שבתוכם הם יושבים- נלקחות מהחלק המקורי ומיוצרות לפיו. איכות החומר היא המשתנה. לכן, גם כתום יכול לספק לך את הגומיה והוא אכן ידע על מה אתה מדבר, וגם גומיה מקורית תשב שם בלי בעיה (לצורך הענין).
בהצלחה.
כשמיצרים זרועות רדיוס\ מוטות פנהרד\ מוטות מייצבים וכו', שמחליפים חלק מקורי ללא שינוי באף תושבת או בורג מקוריים, מידות הבושינגים והצינורות שבתוכם הם יושבים- נלקחות מהחלק המקורי ומיוצרות לפיו. איכות החומר היא המשתנה. לכן, גם כתום יכול לספק לך את הגומיה והוא אכן ידע על מה אתה מדבר, וגם גומיה מקורית תשב שם בלי בעיה (לצורך הענין).
בהצלחה.
לא מדוייק.
המכנה המשותף היחיד זה הבורג שמחבר אותו.
שאר המידות די דומות אבל ממש לא בהכרח זהות. כל המבנה של קצה המוט שונה בין המקורי ל-JKS החלופי.
מספיק שיהיו כמה מ"מ ( או אפילו עשיריות) הבדל כדי שהחיבור לא יעבוד כמו שצריך.
איל
six 4 life
09-01-11, 23:15
לצורך הבדיקה (ואם בא לך),
בדוק בבקשה את הגומיה החדשה שתקבל מול הגומיה הישנה בקוטר החיצוני שלהן, או לחילופין תשווה מידות בין המוט המקורי למוט המחוזק/ מתכוונן- בקוטר הפנימי של הצינור שמכיל בתוכו את הבוקסות.
דווח מה יצא בסיום :).
לצורך הבדיקה (ואם בא לך),
בדוק בבקשה את הגומיה החדשה שתקבל מול הגומיה הישנה בקוטר החיצוני שלהן, או לחילופין תשווה מידות בין המוט המקורי למוט המחוזק/ מתכוונן- בקוטר הפנימי של הצינור שמכיל בתוכו את הבוקסות.
דווח מה יצא בסיום :).
המוט המקורי ב-WJ הוא עם קצה גומי יצוק שאי אפשר לפרק/להחליף/לשפץ.
אם לדייק, בטח אפשר עם ברנר ולחפש משהו מתאים לחלק המתכתי שנשאר אבל קשה לי שהאמין שתוכל למצוא משהו שממש יתאים, כמוצר מדף.
זה המקורי:
http://lh6.ggpht.com/_LTjINH40Ysk/Sl6AijhhQpI/AAAAAAAAAwk/pBTB2dAEboE/s576/DSC_1632.JPG
http://lh3.ggpht.com/_LTjINH40Ysk/Sl6Ah3VF98I/AAAAAAAAAwg/toTiHuWTXfg/s576/DSC_1631.JPG
ב-JKS זה גליל חרוט מדוייק שהמידה הפנימית שלו לא בהכרח כמו מה שישאר לך אחרי שתפרק את הגומי מהמקורי.
וכמו תמיד, יכול להיות שאני טועה...
איל
נמרוד - מערד
10-01-11, 10:47
כמו תמיד גם כאן אתה תועה, הבוקסות האלה ניתנות להחלפה, לחיצה בפרס וזה יוצא.
נמרוד
כמו תמיד גם כאן אתה תועה, הבוקסות האלה ניתנות להחלפה, לחיצה בפרס וזה יוצא.
נמרוד
אם אתה אומר... :confused:
ולא שאני הולך לנסות, אבל מה שייצא משם ישאר שלם ויתאים ל-JKS ?
1:1 בלי התאמות, חריטות וכו'.
קשה לי להאמין...
אבל שוב, אנ רגיל לטעות...
איל
זהו
תודה לניר ל שמצא אצלו את הבושינגים, החלפתי בשני הצדדים של הפנהרד.
מה שמוזר, הוא שאני חשבתי שכשאפרק, הבושינג הישן יתפורר לי ביד. להפתעתי, הבושינגים נראים טוב... וזה לא שלא רואים שהם עבדו, אבל לא הייתי מהמר שיש איתם בעיה אם הם היו לי ביד.
בכל מקרה, החלפתי לחדשים סגרתי והרעשים נעלמו.
מה שכן, יש עדיין טקטוק עדין כשאני מסובב את ההגה ימין/שמאל/ימין/שמאל (כמו בטסט)
חיפשתי מאיפה יכול לבוא הרעש ולא ממש מצאתי את המקור שלו. בדקתי עד כמה שהצלחתי חופשים בכל התפוחים, הרמתי את הסרן באוויר וחיפשתי חופש בגלגלים. כלום.
יש מצב שתיבת ההגה/משאבה הידראולית/שסתומים/משהו אחר עושה טקטוקים? הרעש נישמע כאילו הוא בא מלמעלה מאיזוא תא המנוע, אבל קשה לי למקד אותו.
איל
זהו
תודה לניר ל שמצא אצלו את הבושינגים, החלפתי בשני הצדדים של הפנהרד.
מה שמוזר, הוא שאני חשבתי שכשאפרק, הבושינג הישן יתפורר לי ביד. להפתעתי, הבושינגים נראים טוב... וזה לא שלא רואים שהם עבדו, אבל לא הייתי מהמר שיש איתם בעיה אם הם היו לי ביד.
בכל מקרה, החלפתי לחדשים סגרתי והרעשים נעלמו.
מה שכן, יש עדיין טקטוק עדין כשאני מסובב את ההגה ימין/שמאל/ימין/שמאל (כמו בטסט)
חיפשתי מאיפה יכול לבוא הרעש ולא ממש מצאתי את המקור שלו. בדקתי עד כמה שהצלחתי חופשים בכל התפוחים, הרמתי את הסרן באוויר וחיפשתי חופש בגלגלים. כלום.
יש מצב שתיבת ההגה/משאבה הידראולית/שסתומים/משהו אחר עושה טקטוקים? הרעש נישמע כאילו הוא בא מלמעלה מאיזוא תא המנוע, אבל קשה לי למקד אותו.
איל
האם התקתוק הולך עם הסיבוב ? בזמן שינוי כיוון [ מימין לשמאל ] ?
האם התקתוק מופיע בסוף מהלך ?
האם התקתוק הולך עם הסיבוב ? בזמן שינוי כיוון [ מימין לשמאל ] ?
האם התקתוק מופיע בסוף מהלך ?
במעברי כיוון
גם בנדנוד עדין של ההגה.
הי אייל,
תבדוק\ תחזק את ברגי התיבה (תא גלגל צד נהג).
תבדוק\ תחזק את בורג הפיטמן (אני מקווה שאתה יודע איפה זה, אום גדול מאוד)
תבדוק חופשים בתפוחים או באומים שלהם, למרות שיש להם פין פציל, זה לא אומר שהם נעולים.
תבדוק חופש בתיבת הגה (לא הברגים כמו שציינתי למעלה) אלא חופש פנימי של הגג"ש, קודם תהדק את מה שציינתי למעלה ואם זה לא פתר אז בדוק חופש בתיבת הגה, רצוי שמישהו יהיה על ההגה בזמן שאתה בודק את התיבה.
תעדכן מה קורה.
הי אייל,
תבדוק\ תחזק את ברגי התיבה (תא גלגל צד נהג).
תבדוק\ תחזק את בורג הפיטמן (אני מקווה שאתה יודע איפה זה, אום גדול מאוד)
תבדוק חופשים בתפוחים או באומים שלהם, למרות שיש להם פין פציל, זה לא אומר שהם נעולים.
תבדוק חופש בתיבת הגה (לא הברגים כמו שציינתי למעלה) אלא חופש פנימי של הגג"ש, קודם תהדק את מה שציינתי למעלה ואם זה לא פתר אז בדוק חופש בתיבת הגה, רצוי שמישהו יהיה על ההגה בזמן שאתה בודק את התיבה.
תעדכן מה קורה.
אני חושב שאת הרוב בדקתי ולא ראיתי חופש בעין.
איך בודקים חופש בתיבה עצמה? ואם יש, אפשר לסדר את זה בצורה פשוטה?
איל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.