landY
08-11-04, 00:42
בעייה מספר 1: הכסאות המקוריים של הדיפנדר לא "נוחים" :shock:
פתרון בעייה מספר 1: זורקים את המקוריים החוצה ומוצאים משהו יותר נוח.
בעייה מספר 2: הכסאות שמצאתי לא תואמים לתכנון של הדיפנדר והמושב לא מתפרק החוצה.
פתרון בעייה מספר 2: בונים תושבת לא נוחה, קבועה, ומקללים את הרגע במשך שנתיים.
בעייה מספר 2 (ב): אחרי שהתייאשתי לפרק 4 ברגים כל פעם, הגיע הזמן לפתרון קבוע.
והנה הסיפור:
הבעייה שבאתי לפתור אחרי שנתיים עם תושבות "זמניות" מורכבת מכמה גורמים:
1. הכסאות על התושבות ה"זמניות" גבוהים מדי, עם הגבהה מיותרת של 4 ס"מ.
2. אין אפשרות נוחה לגשת לתאים שמתחת למושבים- לטיפול במצבר ואיפסון חפצים.
3. אין אפשרות בכלל להחליף מצבר.
הפתרון:
קודם כל הרכבתי שני פסי אורך על מיקום הברגים המקורי של הכסאות:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1960.jpg
בתמונה הזו ניתן לראות את אחד הפסים אחרי צביעה:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1962.jpg
על הפסים ריתכתי צד אחד של ציר פרפר כמו שאפשר לראות כאן:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1964.jpg
בתמונה הזו ניתן לראות את שני פסי האורך מורכבים:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1965.jpg
השלב הבא היה ליצור H תואמת עם הצד השני של הצירים:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1967.jpg
ולהוסיף לו עוד תוספת קטנה, בכדי שיהיה אפשר לעגן את הכסא ביותר מנקודה אחת:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1969.jpg
בקצוות רותכו ה"נקבות" כמו של ארגזי תחמושת, וכך יש נעילה הדומה לנעילה של התא, רק עם סגר הרבה יותר גדול ומאסיבי.
וככה זה נראה:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1971.jpg
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1972.jpg
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1973.jpg
והסגירה:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1975.jpg
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1977.jpg
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1978.jpg
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1979.jpg
ותמונה של כסא הנהג, שאפשר לראות בה את התפסים הקדמיים:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1981.jpg
כעיקרון אחרי שמשכיבים את הכסא אחורנית (קצת טריקי בצד עם ההגה) אפשר לשלוף את שני הפינים של הצירים ולפרק את הכסא לחלוטין בעוד 10 שניות עבודה...
פתרון בעייה מספר 1: זורקים את המקוריים החוצה ומוצאים משהו יותר נוח.
בעייה מספר 2: הכסאות שמצאתי לא תואמים לתכנון של הדיפנדר והמושב לא מתפרק החוצה.
פתרון בעייה מספר 2: בונים תושבת לא נוחה, קבועה, ומקללים את הרגע במשך שנתיים.
בעייה מספר 2 (ב): אחרי שהתייאשתי לפרק 4 ברגים כל פעם, הגיע הזמן לפתרון קבוע.
והנה הסיפור:
הבעייה שבאתי לפתור אחרי שנתיים עם תושבות "זמניות" מורכבת מכמה גורמים:
1. הכסאות על התושבות ה"זמניות" גבוהים מדי, עם הגבהה מיותרת של 4 ס"מ.
2. אין אפשרות נוחה לגשת לתאים שמתחת למושבים- לטיפול במצבר ואיפסון חפצים.
3. אין אפשרות בכלל להחליף מצבר.
הפתרון:
קודם כל הרכבתי שני פסי אורך על מיקום הברגים המקורי של הכסאות:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1960.jpg
בתמונה הזו ניתן לראות את אחד הפסים אחרי צביעה:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1962.jpg
על הפסים ריתכתי צד אחד של ציר פרפר כמו שאפשר לראות כאן:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1964.jpg
בתמונה הזו ניתן לראות את שני פסי האורך מורכבים:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1965.jpg
השלב הבא היה ליצור H תואמת עם הצד השני של הצירים:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1967.jpg
ולהוסיף לו עוד תוספת קטנה, בכדי שיהיה אפשר לעגן את הכסא ביותר מנקודה אחת:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1969.jpg
בקצוות רותכו ה"נקבות" כמו של ארגזי תחמושת, וכך יש נעילה הדומה לנעילה של התא, רק עם סגר הרבה יותר גדול ומאסיבי.
וככה זה נראה:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1971.jpg
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1972.jpg
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1973.jpg
והסגירה:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1975.jpg
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1977.jpg
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1978.jpg
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1979.jpg
ותמונה של כסא הנהג, שאפשר לראות בה את התפסים הקדמיים:
http://www.topspeed.co.il/forum/uploads/images/dsc_1981.jpg
כעיקרון אחרי שמשכיבים את הכסא אחורנית (קצת טריקי בצד עם ההגה) אפשר לשלוף את שני הפינים של הצירים ולפרק את הכסא לחלוטין בעוד 10 שניות עבודה...