PDA

צפייה בגרסה מלאה : טורים גבוהים/נמוכים בויטרה



meni1001
04-02-11, 17:46
שלום לכולם,

יש לי תופעה מוזרה בויטרה 94 מנוע מוזרק,
כשאני מניע את הרכב הוא עולה לטורים של 1500 סל"ד (כאשר אני משלב D אז הטורים יורדים ל 1000 סל"ד אך יש מכה בעת כניסת ההילוך בגלל שהטורים גבוהים) ולחילופין אמנם לעיתים רחוקות יותר אבל קורה גם שלאחר ההנעה הטורים עומדים על 800 סל"ד ובעת הכנסת ההילוך הם יורדים כמעט עד לכיבוי מנוע (פעם אחת אפילו כבה) וכן באותו מצב של טורים נמוכים כאשר אני מסובב את ההגה אז הטורים גם יורדים כמעט עד לכיבוי(לא קורה במצב הראשון עליו דברתי).
אני כרגע בסטטוס סטודנט אז אין לי הקצאות למוסך מיקצועי שיבחן את הבעיה.
אשמח לכיווני חקירה,
תודה.

נדב42
04-02-11, 19:51
בדגם הזה יש ממש מעט מוסכים שיכולים להתחבר למחשב (יש לי אותו דגם ושנתון דיוק ...), כך שכל עוד נורית Check-Engine לא דולקת, אלו האפשרויות:

א. ללכת למוסך המרכזי, או מוסך מורשה מספיק גדול שיש לו חיבור מחשב מתאים. אין לי אפילו אחד כזה מומלץ ...
ב. ללכת למומחה הזרקה שינסה לזהות את התקלה ע"פ פליטת הגזים ונסיון מצטבר. כזה דווקא יש לי מומלץ אם אתה יכול להגיע לאזור כפ"ס. גם לא ישחט אותך (אם בכלל ייקח כסף ...)
ג. לפתוח מכסה מנוע כשהמנוע דולק ולנסות לחפש: בריחת אוויר בכל הנתיב מהפילטר עד לבית המצערת, חיבורי חשמל רופפים של החיישנים השונים
ד. לנסות למצוא ולאפיין מתי הטורים גבוהים מדי/נמוכים מדי ולנסות לקשור לאחד או יותר מתוך: מנוע חם/קר, מזגן כבוי/דלוק, אורות כבויים/דלוקים (לכל אחד מאלו יש מנגנון הגברת טורים בסרק)
ה. לקפוץ לבקר (טוב, לא יודע כמה זה יעזור, אבל לפחות לא תהייה לבד ...)

נדב.

raanan
04-02-11, 20:10
בדגם הזה יש ממש מעט מוסכים שיכולים להתחבר למחשב

דווקא אין בעיה, צריך סקנר עם חיבור OBD1 (תקן ישן) ולהגדיר דגם רכב ESTEM .

בנוסף להמלצות של נדב,
תבדוק שלמות צינור האוויר (פלסטיק שירשורי) מהפילטר עד לסעפת היניקה (מתכתית).
חיווט לחיישן זרימת האוויר שליד הפילטר אוויר.
שלמות חיווט למנוע צעדים נמצא בבית המצערת.
ניקוי בית מצערת

בהצלחה
רענן

-->