צפייה בגרסה מלאה : מנוע כבה כאשר רק "מריח" שלולית
שלום חברים,
יש לי בעיה מאוד מעצבנת, יש לי CJ6 עם הצתה רגילה. כאשר אני מטייל ביום בוצי עם שלוליות, המנוע כל הזמן כבה.
עשיתי בדיקה מה גורם לבעיה ונראה שזה מהמפלג. כאשר שפכתי בקבוק מיים על כבלי ההצתה שנכנסים למפלג המנוע
כבה מיד.
מה אפשר לעשות בנידון?
תודה שמיל,
שכחתי לציין שהכבלים חדשים, ולצערי התופעה רק החמירה יותר עם הכבלים החדשים.
גם כבלים חדשים יכולים להיות זבל.
מכסה דיסטריביוטור החלפת?
בחניות חלפי רכב ניתן לקנות תרסיס (ספריי) של ציפוי לכה מבודדת נגד רטיבות.
מרססים זאת על כל חוטי ההצתה, מכסה המפלג וקצות חוטי ההצתה על המצתים (פלאגים).
זה משיג תוצאות מצויניות, אבל כמובן שהרכב לא נהייה אמפיבי.
בברכה - רפי לין
כאחד שסבל מהבעיה .. תעבור למפלג GM ותברך
דבר ראשון, חשוב לא לאטום את המפלג אלא לתת לו לנשום, זה חשוב שמים לא ילכדו בפנים
מה שעושים זה למנוע מהמים להגיע למפלג,
חתיכה של פנימית (קכב רטן או אופנוע) 2 אזיקונים והבעיה נפתרה,
תחשוב לכיוון.....קונדום למפלג.
אה כן, כמעט שכחתי,
עזוב את טכנולוגיות WW2 ועבור להצתה אלקטרונית ותחסוך לעצמך הרבה כאבי ראש.
כאחד שסבל מהבעיה .. תעבור למפלג GM ותברך
+ 1
ראיד
ערן המסוקס
28-05-11, 12:45
גם עם מפלג GM הבעייה קיימת. הרכב אולי לא נכבה, אבל מקרטע חזק מכל טבילת מים.
כרגע אצלי "פטנט" נחמד של אטימה וסירקולציה קבועה של אויר בתוך המפלג. אם זה פותר את הבעייה לגמרי, אוכל לענות כנראה רק בחורף הבא. זה גם פותר את עניין ההזעה של המפלג למי שסובל ממנה.
ערן תוכל בבקשה לפרט על הפטנט הזה?
ערן המסוקס
01-06-11, 21:34
בתחתית המפלג יש חור לניקוז נוזלים, מקורי.
בחור הזה, עשיתי הברגה 6X1 והברגתי ניפל. עוד חור עשיתי במכסה של המפלג בצד עם אותה הברגה וניפל קצר.
את הניפל התחתון חיברתי לכניסת ואקום של המנוע, עם פילטר דלק באמצע, לא לקחת צ'אנס על אבק שיכנס למנוע, וחתיכה של צינורית נחושת צרה מאוד בשביל לווסת את זרימת האויר.
את הניפל העליון חיברתי לברך של פילטר האויר מעל הקרבורטור, לכניסת אויר מסונן וטרי לחלל המפלג.
מסביב לשפת מכסה המפלג מרחתי סיליקון וסגרתי.
כלומר אתה מכניס אוזון למנוע.... תתחיל לספור לאחור.
ערן המסוקס
01-06-11, 23:57
אתה מתכוון לכך שנוצר אוזון בתוך מכסה המפלג בכמות נכבדת שנכנסת למנוע? למה זה גורם?
האם לא נוצר אוזון בחלל תא השריפה, בעצם אותו הזרם החשמלי והניצוץ שנוצר בפלאג?
סבלתי מאותה בעיה קשות עם התעקשות מיצידי להשאר עם המקור לא חוטים חדשים אמרקאי מקורי ולא בטיח אין חוט שעבר בדיקת מים או ןהחזיק לי מעל שנה.עד שהשקעתי בוחטים של ספליד פייר לא אגיד שלאחר צלילה הוא לא מגמגם או במידה ולא שמרת על טורים כבה אבל לא היה לי צורך לפתוח מכסה אפלו פעם אחת שווה כול שקל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.